امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس هاچ بک
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1360
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)75
مصرف سوخت شهر (لیتر)8.9
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)5
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)6.4
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)240
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)382.2
عرض (سانتی‎‏متر)165.2
ارتفاع (سانتی‎‏متر)143.2
حداکثر سرعت (km/h)170
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)14.1
حجم باک (لیتر)50
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور118
پخش کننده DVD/VCDدارد
صندلی رانندهدستی
صندلی سرنشیندستی
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

35413 نظر

دانیال
0

داریم تجربیات خودمون در اختیار بقیه میذاریم این مشکلش کجاست؟؟

که اگه کسی خواست این ماشین یا ماشین دیگر خرید کنه با دید باز تر بخره اینجا باید نقطه قوت و ضعف هر ماشین گفته بشه هر ماشینی یه سری ضعف هایی داره که باید بیان بشود غیر از اینه؟؟

مثلا همین خرج بالای 206 ها هست یا موتور های چینی هندی شدشون هست ... جالبه یکی هم هست با اسم های مختلف میاد و از 206 مخصوصا تیپ 2 تعریف

میکنه با اسم های مختلف ماشین هم باید تعریف بشه هم ضعف هاش بیان بشه ....
کسایی که بخوان این ماشین یا هر ماشین دیگر بخرن اطلاعاتشون بالا هست که پول بار این ماشین ضعیف با این حجم موتور امکانات ندن خودشون میرن تحقیق میکنن قبل خرید از چندتا مکانیک و با تجربه میپرسن بعد میخرن.... موفق باشید
15:27  1396/11/15
گزارش
پاسخ دادن
نجار
0

باور کنید در بین ماشینهای ایرانی بهترین 206 است. من خودم ندارم ولی اطرافیانم دارند. من پراید ال 90 و پژو 405 و سوار شده ام بدترینش ال 90 بود مال خودم و همکارم . که بدبخت همکارم تا پایان تعمیراتش کلی اعصابش خراب شد. حالا سی یلو دارم ماشین کهنه ولی خوبی هست. با مطالعه ای که کرده ام از همه بهتر هم در شهر و هم در جاده 206 است.
گزارش
پاسخ دادن
13:29  1396/11/17

یوسف
2

سلام بر همگی دوستان

در مورد عجيب و غریب بودن قيمت تيپ دو با نظر دوستان موافقم
يادمه سال 84 پژو پارس 15 ميليون و 206 تيپ دو حدود 11 ميليون بود
تازه 206 هنوز قطعاتش فرانسوي و با نظارت شديد شركت پژو توليد ميشد هيچكدوم نه ايربگ داشتن نه ABS ولي

الان پارس معمولي 36.5 ميليون و تيپ دو چيني شده 33 ميليونه هرجوري نسبت ميگيرم همخواني نداره به نظرم ايرانخودرو يا داره يكي را خيلي ارزونتر ميده يا يكي را خيلي گرانتر از حد معمول.

بیشترین سود ایران خودرو رو فروش فضایی تیپ۲ داره میخوره و هم دلال های تیپ ۲ سود میخورن , موتور چینی در حد پراید میده امکانات هم در حد پیکان با قیمت ۳۳ میلیون
تازه تمام قطعات بشدت چینی درجه سوم بعد چند ماه صدا همشون در میاد فرانسه هم
که نظارتی نداره, تازه بعد خریدن دردسراش شروع میشه گیربکس زوزه لرزش دنده۲ و....
13:16  1396/11/15
گزارش
پاسخ دادن
مسعود
0

۲۰۶ ایرانیزه چینی ایرانیش هم بدرد نمیخوره قطعات بی کیفیت چینی هندی هستن ارزش این قیمت نداره

کسی که 206 میخواد حداقل میتونه تیپ5 بخره نه این تیپ 2 که موتوری و فنی اندازه پراید

راستی آینه رو چه جوری تنظیم میکنی؟؟
34 میلیون بدیم برا ماشینی که یکم از پراید بهتره 1300 سی سی

این مدل ایرانی کجا اون مدل فرانسویش کجا
باز امدی داری التماس میکنی که بریم ماشین از رده خارج بخریم اونم تیپ2 که هیچی نداره فقط ماکت 206 چینی داره ...


حتی بدنش هم بویی از مدل فرانسویش نبرده اینو با مدل های تو اروپا اصلا مقایسه نکن اینو خود ایران خودرو هم قبول نداره ...

در کل با این قیمت ارزش خرید نداره اونم الان که خیلی تکراری و قدیمی شده باز تصمیم با خودتونه انقدر بخرید از این بیشتر و خز تر بشه ماهم خوشحال میشیم.شاد باشید
12:02  1396/11/15
گزارش
پاسخ دادن
رامین
0

سلام به همه دوستان گلم

فایده نداره آقایون خریدن این ماشین اونم این قیمت با قطعات بی کیفیت ،
فریب ظاهر خوردین و زیان زیادی روبه جون خریدین , ماشین سی سال پیش جز دردسر و الافی جلو مکانیکی چیزی نداره....
گول تبلیغات دلال ها رو نخورید از رده خارج با قطعات بی کیفیت بدون نظارت فرانسه
اون جذابیتشم از دست داد هرکی پراید داشته با قسط و شرایطی ۲۰۶ خریده خز شده خودتون ببینید

از 206 سوار اونم تيپ٢ سوار توقعى بيشتر از اين هم نداريم .

از اين تريبون استفاده كرده و عرضه ميداريم تيپ ٢ مناسب براى خانوم ها ، تهيه نان ، مسافت كمتر از ٢٠٠ متر ، آموزش رانندگى افراد زير ١٥ سال و وسيله مناسب جايگزين ماشين شارژى كودكان زير ٧ سال ميباشد .
تشكر از حمايت و همراهيتان
11:53  1396/11/15
گزارش
پاسخ دادن
سهیل
1

وااای تو سال ۲۰۱۷ موتور تیپ ۲ روغن کم میکنه اینو دیگه چیکار کنیم موتور قدیمی دیگه،،،،،،،،،،
حواست همیشه به آب و روغن و آمپر ماشینت باشه قاطی نکنه واشر سر سیلند بزنی ،،،،،،،،
206 فقط قبل سال 90 فرانسوی عالی کیفیت بالا مونتاژ بالا نظارت فرانسه جذاب کمیاب خاص
بعد سال 91 تبدیل شد به تکراری قدیمی بی کیفیت مونتاژ ضعیف بدون نظارت فرانسه الکی گرون
11:35  1396/11/15
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

کلا 206 ها افت کیفیت داشتن

اونم بعد سال 90 که تحریم شدیم فاتحش خونده شد ... اون فرانسوی بود نظارت داشت فرانسه این چی ... اینو چین نظارت داره ....

موتور ها چینی شده واشر سر سیلندر میزنه .... خیلی هم تکراری و زیاد شده 206 ها ....

طرف پراید داشته با قسط و وام و چکی رفته سریع ی 206 خریده اونم سفید......ما هم همین میگیم خوبه باز به یه نقطه مشترک رسیدیم .... ....
ولی در کل خانوده 206 هزینه نگهداریشون کمر صاحبش میشکونه ....
دیگه همه ما ها تقریبا تجربش کردیم میدونم بخرج بیافته بعد یکسال یا باید ردش کرد یا باید خرج کرد اساسی ...

تو این رنج انتخاب بهتری میشه داشت..

قبل خرید سوال کنید تیپ2 ارزش خرید نداره موتوری ضعیف مشکلات متعددی داره قیمت بالایی داره از همه مهمتر ظاهر تکراری و خزش هست.
11:34  1396/11/15
گزارش
پاسخ دادن
میثم
0

سلام اشتباه منو انجام ندید پشیمون شدم
به اصرار خانومم که از پراید بدش میومد و دوست داشت ماشین رو عوض کنم
با کمی پول تونستم پرایدم رو با تیپ 2 عوض کنم.
که ای کاش دستم میشکست و این کارو نمیکردم. یک روز خوش توی مدتی که این آهن پاره رو گرفتیم نداشتم.
تماما مشکل و ایراد بود این تیپ 2، آخر هم مجبور شدم به دلال بفروشمش چون نتونستم خودم واسش مشتری پیدا کنم.

هر کی میدید نمیخرید میگفت بدرد من نمیخوره نمیدونم چیکار کرده بود ایران خودرو داخلش که انقدر اوضاعش داغون بود شانس من بدبخت بود.
11:34  1396/11/15
گزارش
پاسخ دادن
وحيد
2

دوستاني كه نظر ميدن بالاي صفحه سمت چپ يه گزينه هست نوشته اسامي خودروهايي كه كمترين رضايتمندي رو دارن اون قسمت رو حتما مطالعه كنيد تيبا جز كمترين رضايتمنديه ٢٠٦ هم جز خودروهاي كه رضايت مشتري رو جلب كرده خلاصه اون قسمت رو مطالعه كنيد بعد نظر بديد
گول اينايي كه از تيبا تبليغ ميكنن رو نخوريد ٢٠٦ جنازش ميارزه به كارخونه سايپا
يه جوري ميگن ٢٠٦ چينيه انگار تيبا آمريكاييه
طرف كل زندگيش تا قاشق چنگالش چينيه اومده ميگه ٢٠٦ نخريد چيني شده تيبا بخريد كه خود آمريكا به سفارش آلمان توليد ميكنه!!!
نميدونم بخنديم يا به حال اين ملت گريه كنيم
11:22  1396/11/15
گزارش
پاسخ دادن
احمد
3

اون مقاله نگاه کنید چندتا ماشین بهترین نوشته معلوم نیست نویسنده چی میخواسته ثابت کنیه الان تیبا2 یکی از بهترین هاچ بکهای بازار هست 2ستاره کیفی گرفته شتاب عالی سرعت عالی موتور کم خرج فضای داخلی دل باز امکانات و آپشن های بیشتر و بهتر نسبت به تیپ2 که هیچی نداره یه آینه برقی ندارد این تیپ2 این قیمت 34 میلیون واقعا برا چی میگیرن؟؟
گزارش
پاسخ دادن
11:43  1396/11/15

به وحید
1

یک چرخ 206 میارزه به تیبا از خود در اوردی ایران
گزارش
پاسخ دادن
11:54  1396/11/15

حميد
2

دوستان جو الكي نديد من تيونينگ بازم با تيبا شتاب زدم خودشو كشت ١٥٠ تا بيشتر نرفت اونم موتورش زوزه ميكشيد با ٢٠٦ راحت ١٨٠ تا پر كردم با وزن سنگي تر عزيزان من هر موتوري فقط نسبت حجمش قابل مقايسه نيست موتور با موتور به دليل ساختار سيلندر متفاوته وقتي كارشناس نيستي چرا نظر ميدي كسي نظر ميده كه هر دو ماشين رو تست كرده باشه
11:09  1396/11/15
گزارش
پاسخ دادن
به حمید
4

داداش اشتباه میکنی اونی که شما سوار شدی راه نرفته 206 تیپ2 هست

شما برو سایت آپارات کلیپ و درگهای تیبا و تیبا2 ملاحضه کن متوجه قدرت و شتاب بالای تیبا خواهی شد

تیپ2 با موتور 1300 سی سی حرفی برا گفتن نداره به زور شاید 120 تا بره که بعدش واشر سر سلیندرمیزنه از مکانیکی ها سوال کنید

ولی برعکس تیبا2 با قدرت بالا و موتور 1500 سی سی مگاموتور عالی عمل میکنه و سخت جون هست و هیچ مشکلی براش پیش نمیاد و راحت 200 پر میکنه کلیپ ها رو میتونید مشاهده کنید
گزارش
پاسخ دادن
11:46  1396/11/15

سهراب
2

۲۰۶ ایرانیزه چینی ایرانیش هم بدرد نمیخوره قطعات بی کیفیت چینی هندی هستن ارزش این قیمت نداره

کسی که 206 میخواد حداقل میتونه تیپ5 بخره نه این تیپ 2 که موتوری و فنی اندازه پراید

راستی آینه رو چه جوری تنظیم میکنی؟؟

34 میلیون بدیم برا ماشینی که یکم از پراید بهتره 1300 سی سی
این مدل ایرانی کجا اون مدل فرانسویش کجا

باز امدی داری التماس میکنی که بریم ماشین از رده خارج بخریم اونم تیپ2 که هیچی نداره فقط ماکت 206 چینی داره ...


حتی بدنش هم بویی از مدل فرانسویش نبرده اینو با مدل های تو اروپا اصلا مقایسه نکن اینو خود ایران خودرو هم قبول نداره ...

در کل با این قیمت ارزش خرید نداره اونم الان که خیلی تکراری و قدیمی شده باز تصمیم با خودتونه انقدر بخرید از این بیشتر و خز تر بشه ماهم خوشحال میشیم.شاد باشید
22:33  1396/11/14
گزارش
پاسخ دادن
رضا
3

طرف با اسم نيما اومده پيام پايين واسه يكي ديگه رو كپي كرده ميگه تو محل بهم ميگن اسي ٢٠٦ اونوقت ضد ٢٠٦ حرف ميزنه گول اين پيام ها رو نخوريد كه دارن راجب تيبا تبليغ ميكنن اينا همه رباط يا اجير شده سايپا هستن
٢٠٦ عاليه من دارم هر كي هم داره راضيه بخريد مباركتون باشه
22:31  1396/11/14
گزارش
پاسخ دادن
کاوه
0

سلام بر همگی دوستان, راست گفته هرکی گفته موتور تیپ2 کلا 206 موتورهاش چینی هستن عین سابق خوب نیست روغن ریزی دارن روغن سوزی کم کردن روغن کم کردن آب واشر سر سیلندر صدای زیاد موتور

قطعات دیگرش هم چینی میباشد شک نکن ,حالا میل خودتونه برا سفر میخوای سمند خوبه , 206 خیلی فضای کوچیکی دارد و هزینه نگهداریش زیاده
تیپ2 دیگه از رده خارجه موتور ضعیفی داره برامسافرت و جاده و سربالایی مناسب نیست

تیبا 2 نسبت به قیمتش خیلی عالی تر و باشتاب تر و پر قدرت تر هست با امکانات خیلی بیشتر از تیپ2 با قیمت مناسبتره ...

گوش به حرفای چندتا دلال و ۲۰۶ سوار متعصب ندید اینا به فکر منافع خودشون هستن.
22:17  1396/11/14
گزارش
پاسخ دادن
قباد
0

34 میلیون پول الکی داره برا آرم چینی پژو که میزنن جلوش ایران خودرو داره میگیره
پول زوره اگه فرانسوی بود واقعا ارزش داشت ولی این پول برا 206 که تمام قطعات چینی هست

زیاده انصافا زیاده الان هیچ فرقی بین 206 چینی با mvm چینی نیست
تازه اون چینی اصله لوازمش بهتره با کیفیت تر نسبت به 206 که
هر قطعش ۲۰۶ چینی ازیه جا سوار میکنن چینی هندی ایرانی
و چرا اجازه میده که ایران خودرو با اسم و اعتبارش بازی کنه این درسته ؟؟؟
اگر پژو واقعا براش مهم بود که میامد روی محصولات چینی ایران خودرو نظارت میکرد
حالا هی بیا بگو پژو خوبه اگه خوب بود که یه قطعه فرانسوی توش استفاده میکردن
قطعات از چین هند میارن سرهم بند میکنن با مونتاژ ضعیف یه آرم پژو قلابی

چینی میزنن جلوش مردم گول میزنن میگن بیا بخر این پژو
بعد میری یه قطعاش عوض کنی میبینی چینی هندی

وقتی موتورش 206 چینی باشه دیگه آدم میره خب ماشین چینی میخره
21:49  1396/11/14
گزارش
پاسخ دادن
اسد
0

داریم تجربیات خودمون در اختیار بقیه میذاریم این مشکلش کجاست؟؟

که اگه کسی خواست این ماشین یا ماشین دیگر خرید کنه با دید باز تر بخره اینجا باید نقطه قوت و ضعف هر ماشین گفته بشه هر ماشینی یه سری ضعف هایی داره که باید بیان بشود غیر از اینه؟؟

مثلا همین خرج بالای 206 ها هست یا موتور های چینی هندی شدشون هست ... جالبه یکی هم هست با اسم های مختلف میاد و از 206 مخصوصا تیپ 2 تعریف میکنه با اسم های مختلف ماشین هم باید تعریف بشه هم ضعف هاش بیان بشه ....

کسایی که بخوان این ماشین یا هر ماشین دیگر بخرن اطلاعاتشون بالا هست که پول بار این ماشین ضعیف با این حجم موتور امکانات ندن خودشون میرن تحقیق میکنن قبل خرید از چندتا مکانیک و با تجربه میپرسن بعد میخرن.... موفق باشید
21:10  1396/11/14
گزارش
پاسخ دادن
hamid
0

اون 206 فرانسوی با این ایرانیزه اصلا مقایسه نکن حتی بدنه و ورقه بدنه و همه چیش تغییر کرده

اون کجا این ایرانیزه کجا یعنی واقعا انقدر درکش سخته براتون
شما 206 داری ولی پژو نیست اینو قبول داری؟ چون اگه پژو بود اولا که خود فرانسه میاد نظارت میکرد روش قبول؟

دوما اگه پژو بود محض رضای خدا یدونه قطعه فرانسوی داخلش پیدا میشد ؟؟؟

پس نتیجه میگیرم که این 206 پژو نیست هیچ فرقی با بقیه ماشین های داخلی نداره

قطعات 206 از چین و هند و بی کیفیت میارن برا تیبا2 هم از همون چین و هند میارن تو این که شکی نیست؟؟

حالا حرف ما سر قیمت هست و امکانات و فنی
واقعا کسی که میره 34 میلیون میده تیپ 2 میخره چیه؟؟

آینه دستی شیشه عقب دستی موتور 1300 اندازه پراید یعنی هیچی نداره که آدم دلش خوش باشه بره انقدر پول بده ظاهرشم که شما میگی بله محبوب بود جذاب بود خوشگل بو ولی بود قبلا بود وقتی که کسی نداشت این ماشین ولی الان یه نگاه به خیابان

اطرافت بنداز جای پراید انصافا گرفته این که دیگه عامه شده اون جذابیت و کلاس خودش واقعا از دست داده عین پراید پیکان 405ووو...
11:44  1396/11/14
گزارش
پاسخ دادن
حسین
0

سلام دوست عزیز اطلاعاتتون کافی بیشتر کنید

داریم درباره 260 اونم تیپ 2 حرف میزنیم که هیچی نداره
کلا تولیدش تو کل جهان اروپا و آسیا متوقف شده

چرا نمیخوای اینو باور کنی سخته یعنی؟؟؟ بعد موتور تیپ 2 فرانسوی کجا این موتور که ایران خودرو ایرانیزه کرده و چین داره تولید میکنه با اسم tu3a این کجا ؟؟؟


اون فرانسه میزد اینو ایرانی چینی کلا انگار تو این جهان نیستی یا نمیخوای باور کنی خیلی سخت نیستا باور کردنش ...
بعدم ما داریم درباره قیمت میگیم که این ماشین بااین موتور 1300 سی سی که چینی شده با امکانات عین پرایدش آیا ارزش خریدن داره یا نه>>>؟؟؟ اصلا کاری به تیبا نداریم تیبا بد تیبا زشت مینیاتور نخرید خوب شد؟؟


ولی چرا باید 33 میلیون بدیم برا ماشینی که هیچ اصالتی ازش نمونده و چینی شده تمام قطعات تولید چین وهند


اصلا بیابگو چرا پژویی که ازش حرف میزنی نمیاد روی محصولاتش 206 نظارت کنه بیااینو توضیح بده چرا حاشیه میری باز حرف خودت تکرار میکنی ؟؟؟؟
11:19  1396/11/14
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

سلام 4 ماه تحویل گرفتم مشکلات تیپ ۲صفر مدل 96:
صدا موتورزیاده مخصوصا دور موتور 2500 به بالا
موتور کشش رفتن ندارد مخصوصا سر بالایی یا با کولر
دنده ها بد جا میره دنده یک و دو

فرمون سفته و موقع چرخش تق تق صدا میده نمایندگی گفته عادیه
صندلی راننده صدا میده
کولر روشن میکنم کمپرسور صدای خر خز میده تو سرعت بالا
عملکرد بد پدال گاز در تنظیم سرعت در دنده ۱مخصوصا
گیربکس صدا میده 3هزار تا کار کرده است
نداشتن امکانات مثل آینه برقی شیشه عقب
هزینه قطعات و تعمیرات فوق العاده گرون
محاسن:
زیبایی داخلی فقط
ترمز خوب
کولر خنک میکنه
پیشنهاد من :
تیپ 5 بخرید(رنگ سفید نخرید خز شده ) یا رانا یا ساندرو هزینه کمتر تیبا2(مشکی نوکمدادی)
11:18  1396/11/14
گزارش
پاسخ دادن
بنیامین
1

سلام داشتم نظرات میخوندم گفتم منم بگم به نظر من هر کی پول بده این زایعات ایران خودرو مخصوصا 206 تیپ2 بده اشتباه کرده چون از روز تحویل خودرو باید دمبال مکانیک باشی

1ظاهر که تکراری خز و زیاد شده منم گول تبلیغات خوردم خریدم
2موتور که ضعیف چینی 1300

3قیمت الکی گرون 34 میلیون

4امکاناتم که شکر خدا هیچی نداره نه شیشه عقب برقی نه آینه برقی
5تنها فرقش با پراید ظاهر 206 تکرایشه که ماکت هست همین

--تیبا۲ هم پیشنهاد نمیدم چون تیبا ندارم نمیدونم چیه ولی تو خریدن 206 اونم تیپ ۲ یکم تامل و تحقیق کنید بهتره تا عین من ضرر نکنید.
10:49  1396/11/14
گزارش
پاسخ دادن
Vahid
3

سلام من سه روز پيش ٢٠٦ رو تحويل گرفتم خدايش خوبه اين جديدا با مدل ٩٧ كيفيت دار شده تيبا داشتم فروختم خوشم نميومد از تيبا كلي فرق داره هندلينگ و رانندگيشون وقتي از تيبا سوار ٢٠٦ بشيد متوجه ميشيد
ماشين يكم كثيف بود ٢٠ تومن هم پول كارواش دادن
خلاصه خيلي از تيبا نرم تر و پر شتاب تره
منم قبلا بخاطر همين نظر دوستان دو دل بودم كه نكنه ٢٠٦ نسبت به تيبا خوب نباشه اما خدايش اين كجا تيبا مزخرف سايپا كجا بلاخره ميگن هر چي پول بدي آش ميخوري آينه ها هم تو نمايندگي برقي كردم درها هم زد سرقت
خلاصه گول حرفاي اينا كه از سايپا تعريف مبكنن رو نخوريد مثل من تفاوت ها بسيار است اگه پولتون ميرسه پرشيا بخريد اگه مثل من ٢٠٦ بخريد خوبه من راضيم داداشم هم مدل ٩٤ داره اونم راضيه و خوبه
10:43  1396/11/14
گزارش
پاسخ دادن
راننده تیبا
0

شتاب تیبا بخواهی نخواهی از 206 تیپ 2 بیشتره شک نکن..اون تیبایی که تو داشتی تنبل بارش آورده بودی ...
گزارش
پاسخ دادن
11:33  1396/11/14

نیما
0

من الان به مدت 11 ساله 206 دارم و راضیم.
اما قبول دارم از سال 90 به اینور دیگه اون ماشین سابق نیس الان که دیگه بدترم شده. یعنی میشینم پشت ماشین حالم گرفته میشه.

شما بیا پشت ماشین من ببشین یه دور بزن میفهمی چقدر فرق کردن.. منم با اینکه تو محل اسی 206 صدام میکنن الان به کسی پیشنهاد نمیدم..
به نظر من ایرانخودرو شدیدا پسرفت کرده و حتی نمیتونه یه ماشین چندین ساله رو درست مونتاژ کنه..
بنظر من گول تبلیغات واهی رو نخورید..
تیپ2 الان که از صفری دچار مشکل و کیفیت هست هیچوقت نمیتونی بگی کم خرجه.. این نظر من بود
09:46  1396/11/14
گزارش
پاسخ دادن
احسان
0

سلام رفیق من یه صفر خریده ۲۰۶ هنوز هزارتا نشده گیربکس صدا افتاده زوزه میکشه و داشبرد رو موقع نیمکلاچ میلرزونه
البته مشکل از ماشین نیست مشکل از ما هست که میخریم!!! و شما که الکی تبلیغ میکنی و گمراه برا سود خودت
این بنده خدا بد شانسه
وگرنه همونطور که کفتید این ۲۰۶ جدید ها کیفیت از نمونه ی فرانسویش هم خیلی خیلی پایین تره چیزی که چین توش دستکاری کنه دیگه چی میشه
206ها همشون
گیربکس همشون مشکل اساسی داره از نمایندگی پرسیدم هر کی میره برا گیربکس اکثرا زوزه میکشه ضعیفه لرزش داره


مشکل داره عدم هماهنگی با موتور .مشکلات دیگه ام داره اینجا جناهی شده گوش به حرفای فضای مجازی ندید
برید فضای واقعی تعمیرگاها و مکانیکی ها رو ببینید.
09:37  1396/11/14
گزارش
پاسخ دادن
رامین
0

بنظر منم نخرید این ارابه های مرگ هیچی نداره
والا امنیت صفر ماشینی که برا سی سال پیش طراحی وساخته شده الان دارن با قطعات بی کیفیت چینی میدن
مردم بعد اینجوری هم پولشون میره هم جونشون به فکر سلامتی خودتون و خانواده هاتون باشید به حرف یه سری دلال جماعت هم گوش ندید اینا به فکر جیب خودشون هستن مصرف کننده نیستن
اینا فروشنده هستن هیچ ماست بندی هم نمیگه ماست من ترشه چرا انقدر تعریف میکنن از تیپ ۲ ؟ نه موتوری داره نه هیچی
تو رنج خودش تیبا۲ خیلی خوبه هم فنی هم امکاناتی
رانا خوبه برلیانس.. ال 90 پارس تندر ساندرو محصولات رنو تحت نظارت خودشه عین پژو ول نکرده به امان خدا
تيپ٢ سوار توقعى بيشتر از اين هم نداريم .
از اين تريبون استفاده كرده و عرضه ميداريم تيپ ٢ مناسب براى خانوم ها ، تهيه نان ، مسافت كمتر از ٢٠٠ متر
آموزش رانندگى افراد زير ١٥ سال و وسيله مناسب جايگزين ماشين شارژى كودكان زير ٧ سال ميباشد .
تشكر از حمايت و همراهيتان
09:31  1396/11/14
گزارش
پاسخ دادن
حمید
0

دوستان چرا حقیقت نمیگید ۲۰۶ خوبه ولی کمتر ۱ سال متوجه میشید که این 206 نیست فقط اسمش پژو هست. تمام قطعات چینی شده.

ایرنیزه کمک فنر بی کیفیت که زود روغن میزنه، دیسک و صفحه شایان صنعت که از نظر آشغال بودن درجه یک هست،

ترموستات که بعد از چند ماه قفل می کنه و شانس بیاری موتور واشر نزنه،باطری بی کیفیت آبی که فقط شش ماه کار می کنه، داشبرد با مواد ضایعاتی، میل ماهک گیرباکس که هر لحظه باید منتظر شکستنش و موندن وسط خیابان و بیابان باشی
تایرهای بسیار بی کیفیت چینی یا گلدستون، مصرف بنزین بالا، صندلی های بی کیفیت، کم کردن روغن موتور، و . . .۲۰۶ فرانسوی کجا این کجا ,
اینا دارن گنجشک رنگ میکنن جا قناری میدن.اونم با این قیمت خیلی بالا با موتور اندازه پراید که فقط پیکان و پراید تو سرعت و شتاب میتونه بگیره.
09:29  1396/11/14
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
0

206 صفرش هم بیچاره کننده هست

کارکرده باز میری میخری دور میزنی یه مکانیک

میبری فنی میبینه بعد میخری ولی صفر چی چشم بسته میدن بعد میری خونه میبنی


چه خبره تازه بعدش باید از کار و زندگی بیافته طرف بره دنبال رفع کردن ماشین صفرش
ماشین صفر عین هندونه دهن بسته میمونه برا یکی شیرینه برا یکی کال

جدیداش هم بدتر شدن از هر 10 تا شاید یکش خوب باشه

کلا دوره ماشین های 206 و 405 و پارس و... بسر امده نفس های آخرشه ماشینی که 30 و اندی سال پیش داریم سوار میشیم
این همه ماشین جدید تنوع داره ایران خودرو ماشین هاش کلا نون دونی برای مکانیکی ها و نمایندگی ها و یه سری ,..
09:26  1396/11/14
گزارش
پاسخ دادن
Reza
0

سلام دوست عزیز اطلاعاتتون کافی بیشتر کنید داریم درباره 260 اونم تیپ 2 حرف میزنیم که هیچی نداره
کلا تولیدش تو کل جهان اروپا و آسیا متوقف شده

چرا نمیخوای اینو باور کنی سخته یعنی؟؟؟ بعد موتور تیپ 2 فرانسوی کجا این موتور که ایران خودرو ایرانیزه کرده و چین داره تولید میکنه با اسم tu3a این کجا ؟؟؟

اون فرانسه میزد اینو ایرانی چینی کلا انگار تو این جهان نیستی یا نمیخوای باور کنی خیلی سخت نیستا باور کردنش ...
بعدم ما داریم درباره قیمت میگیم که این ماشین بااین موتور 1300 سی سی که چینی شده با امکانات عین پرایدش آیا ارزش خریدن داره یا نه>>>؟؟؟ اصلا کاری به تیبا نداریم تیبا بد تیبا زشت مینیاتور نخرید خوب شد؟؟

ولی چرا باید 33 میلیون بدیم برا ماشینی که هیچ اصالتی ازش نمونده و چینی شده تمام قطعات تولید چین وهند

اصلا بیابگو چرا پژویی که ازش حرف میزنی نمیاد روی محصولاتش 206 نظارت کنه بیااینو توضیح بده چرا حاشیه میری باز حرف خودت تکرار میکنی ؟؟؟؟
09:26  1396/11/14
گزارش
پاسخ دادن
سعید
0

206 هنوز قالپاق داره دقیقا عین پیکان و پراید خخخ
تیبا 2 رینگ اسپورت فولادی و آلومینیومی داره
همونش میارزه به کل خط تولید 206 تو چین و ایران
34میلیون برا این تیپ2 خیلی زیاده انصافا یکم فکر کنید چی داره انصافا..
موفق باشید ...
09:25  1396/11/14
گزارش
پاسخ دادن
امین
0

قشنگ معلومه چند تا ربات ( یا چند نفر مثل ربات‌ )دارن فرت و فرت نظرات مخالف پژو میدن و بعدشم تیبا ۲ رو معرفی میکنن حتی یه متن رو با چند اسم مختلف کپی کردن جالب اینجاس که همشون تیبا ۲ رو جایگزین اعلام میکنن نه ماشینای دیگ. دوستان لطف کنن بگن چقد دارن از سایپا میگیرن ک ما هم بیایم مشغول شیم
06:00  1396/11/14
گزارش
پاسخ دادن
وحيد
7

سلام
احساس ميكنم يه عده از طرف سايپا اومدن اينجا از تيبا تبليغ كنن؟؟!!! والا به هر انساني كه عقل سالم هم نداشته باشه بگي بين ٢٠٦ و تيبا يكي رو انتخاب كن قطعا ٢٠٦ رو انتخاب ميكنه حالا بعضيا هي ميگن ٢٠٦ چيني و بي كيفيت شده و قطعاتش خوب نيست احتمالا تيبا از آلمان مستقيم وارد ايران ميشه با موتور مرسدس بنز؟؟؟!!!!!!
ما خيلي مردم باحالي داريم آقايون شما دوس داري تيبا سوارشو كي بهت گفته بشي مهندس نظرياتت رو بدي دقيقا اينايي كه نظر ميدن هيچي از خودرو نميدونن من خودم مكانيكم ٢٠٦ دارم خيلي راضيم از ماشين درست استفاده كنيد و رسيدگي كنيد هيچ ماشيني ايراد پيدا نميكنه حتي بنز و بي أم و هم احتياج به رسيدگي و استفاده درست هست
در ضمن شيشه عقب برقي و آينه ها برقي هر دو با ٢٠٠ تومن انجام ميشه درسته كارخونه بايد بزاره اما مرسدس تيبا سواران گرامي انقد رو اين آپشن ٢٠٠ تومني مانور نديد
و حجم موتور ٢٠٦ درسته ١٤٠٠ هست اما فرق ميكنه با تيبا و پرايد وانت نيسان آبي هم موتورش ٢٤٠٠ سي سي هست اپتيما هم ٢٤٠٠ سي سيه اما با هم فرق دارن قابل توجهه مرسدس تيبا سواران آلماني!!!
18:40  1396/11/13
گزارش
پاسخ دادن
عرفان
3

دوره پژوهای مونتاژی و تقلبی تموم شده ..بنده نه 206 دارم و نه تیبا .. ولی اقوام ما چند ماهی هست که تیبا 2 خریده و با هم تو خیابون چرخیدیم خیلی ماشین نرم و بی صدا و راحتی بود..ظاهرش هم به روز و جدید هست ..حداقل از پژوهای تکراری و خز جدیدتر و بهتر هست... تیبا در حال حاضر با توجه به رنج قیمتیش گزینه مناسبتری نسبت به پژو 206 هست..یا علی
گزارش
پاسخ دادن
08:30  1396/11/14

عباس
0

سه ماهه تیپ ۲ از نمایندگی گرفتم صفر,,,اکسل ماشین کجه,,رینگاش همشون تاب دارن,یک دست میکشه...خلاصه که خندت میگیره ۳۳میلیون پول چی دادی؟نمایندگی هام که اصلا زیر بار هیچی نمیرن,,.ایران خودرو بی خاصیت
05:50  1396/11/13
گزارش
پاسخ دادن
فاتح
0

سلام انقدر تیپ دو بخرید تا از این بیشتر خز و تکراری بشود تو خیابان ....

واقعا یه نگاه بندازید تو خیابان پارکینگها فروشگاها اتوبان ببنید چقدر 206 داریم میبینم .....

سه سال پیش همینقدر پراید میدیدم الان جاش داده به 206.......بخرید صفرشم بخرید هم تیپ 2 بخرید هم تیپ 5 جفتش باهم بخرید نه چیزی به من میدن نه میگیرن ....
بیشترین سودش میره تو جیب ایران خودرو و این آقایی که اینجا داره تبلیغش میکنه و اون مکانیکی ... ماشینی که یه قطعه از خودش نداره تمام چینی هندی برا سی سال پیش چه لذت رانندگی میتونه داشته باشه؟؟؟ اون اصالتش کجاشه دقیقا ؟؟

برید بخرید ما که انقدر 206 زیاد بشه تو خیابان ها خوشحال میشیم از این بیشتر تکراری بشه ....

هزکی پراید داشته سریع رفته تیپ دو خریده یکی نیست بهش بگه فرقش با پراید چیه اون موتورش همینه امکاناتش هم همینه حداقل تیپ 5 میگرفتی....در کل ۲۰۶ ها همشون بی کیفیت و چینی شدن.
23:11  1396/11/11
گزارش
پاسخ دادن
نیما
0

موتوری که ایران خودرو داره روی تیپ2و5 میذاره اصلا با مدل فرانسویش مقایسه نکنید که خیلی اختلاف دارن اون فرانسه میزد اینیکه ایران خودرو میده چین میزنه دیگه خودتون تا آخرش برید

موتوری که آتیش میگیره واشر میزنه تو سال 2017 هنوز واشر میزنه این دیگه جالبه
قطعات و لوازم دیکرش هم همون دیگه همش چینی یکبار مصرف اونم با قیمت فضایی 34 میلیون تومان بعد خرید هم همش باید جلو تعمیرگاه و مکانیکی محل باشید .........
ایران خودرو چرا آینه برقی یا شیشه عقبش برقی نذاشته تیپ دو دقیقا عین پرایده
12:00  1396/11/11
گزارش
پاسخ دادن
رامین
0

تیپ دو خریدم مشکلات :
صدای موتور وحشتناک داخل کابین میاد
دستگیره در بعد دو ماه شکست
دنده عقب و دنده ۱ خوب جا نمیره
چراغ مه شکن عقب بعد یک ماه سوخت
داشبورد خیلی صدا میده
روغن کم میکنه
نداشتن امکانات با قیمت فضایی حتی در حد ۴۰۵ ۲۹ میلیونی آپشن نداره
هنوز قالپاق داره
از همه مهمتر بعد ۸ ماه زیر ماشین پوسیده
اشتباه کردم باید میزاشتم کوییک سایپا بیاد با همین قیمت اونو میخریدم
11:40  1396/11/11
گزارش
پاسخ دادن
عماد
0

دوستان چرا حقیقت نمیگید ۲۰۶ خوبه ولی کمتر ۱ سال متوجه میشید که این 206 نیست فقط اسمش پژو هست. تمام قطعات چینی شده.

ایرنیزه کمک فنر بی کیفیت که زود روغن میزنه، دیسک و صفحه شایان صنعت که از نظر آشغال بودن درجه یک هست،

ترموستات که بعد از چند ماه قفل می کنه و شانس بیاری موتور واشر نزنه،باطری بی کیفیت آبی که فقط شش ماه کار می کنه، داشبرد با مواد ضایعاتی، میل ماهک گیرباکس که هر لحظه باید منتظر شکستنش و موندن وسط خیابان و بیابان باشی
تایرهای بسیار بی کیفیت چینی یا گلدستون، مصرف بنزین بالا، صندلی های بی کیفیت، کم کردن روغن موتور، و . . .۲۰۶ فرانسوی کجا این کجا ,

اینا دارن گنجشک رنگ میکنن جا قناری میدن.اونم با این قیمت خیلی بالا با موتور اندازه پراید که فقط پیکان و پراید تو سرعت و شتاب میتونه بگیره
11:38  1396/11/11
گزارش
پاسخ دادن
بابک
0

سلام بر همه کسایی که نظرمو میخونن
خدایی با چه رویی میاید از تیپ2 تعریف میکنید مگه چی داره؟

اونم با این قیمت فازتون چیه دقیقا ماشین سی سال پیش با قیمت 34 میلیون تبلیغ نداره

طرف خودش میاد نظر میده خودشم زیرش جواب خودش میده
انقدر التماس نکنید برا خریدن این تیپ2 ها و کلا 206 ها

کسی بخره بعدا به مشکل میخورن باید جواب گو باشید

کوییک دستی 33 تومان و تیبا 2 جای تیپ دو رو میگیرن هردو شونم از 206 تقلبی بهترن.حتمالا تا چند ماه بعد 206 رو از رده خارج میکنن حداقل تیپ 2 رو.
11:37  1396/11/11
گزارش
پاسخ دادن
حمید
0

قابل توجه دوستانی که می آیند 206 رو با تیبا 2 مقایسه می کنند طبق جدیدترین گزارش‌ها از رضایت مندی مردم:
نتایج نشان می دهد در دسته قیمتی (خودروهای 25 تا 50 میلیون تومان) با داشتن 35 مدل خودرو بیش از 63% سهم بازار را از آن خود کرده است، که بر این اساس خودروی پارس تندر تولیدی در شرکت پارس خودرو بالاترین عدد رضایت مشتریان و خودروی تیبا2 پایین­ترین رضایت را در میان خودروهای این رده کسب نموده‌­اند.
منبع:
https://www.mashreghnews.ir/news/826734/%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7-%D8%B1%D8%B6%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%AC%D9%84%D8%A8-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86%D8%AF-%D8%AC%D8%B2%D8%A6%DB%8C%D8%A7%D8%AA
23:32  1396/11/10
گزارش
پاسخ دادن
میثم
3

سلام

این خبر مربوط به تیبا2 های قبل سال 95 بود

الان کیفیت خیلی خوبی دارن جوری ک الان تیبا هاچ بک 2ستاره کیفی داره

یکی از محبوب ترین ماشین های هاچ بک زیر 35 میلیون بدون شک تیبا 2 هست

تیپ2 که اصلا حرفش نزن نه موتور درستی داره نه امکانات

باز تیپ2 بهتره میشه تحملش کرد که اونم گرونه
گزارش
پاسخ دادن
11:39  1396/11/11

سیاوش
1

سلام بحث سر 206 تیپ 2 هست که ارزش خریدن با این قیمت اصلا نداره چون موتوری ضعیف tu3 داره حجمش 1300 سی سی


تیپ 2 اصلا کشش تو سر بالایی و کولر نداره و چینی هستش بعدم نه امکانات داره نه هیچی حتی آینه برقی یا شیشه عقبش هم برقی نیست با این قیمت نمیارزه پراید 111 خیلی بهتر از تیپ2 هست......


در مورد تیبا 2 موتور قوی داری 1500 سی سی مگاموتور که الان همین شرکت مکاموتور داره موتورهای پارس تندر رنو میزنه ... فضای داخلیش خیلی بیشتر از 206 هست...


تعادل و جلوبندی عالی داره میتونی بری تحقیق کنی از یک جلوبندی ساز بپرسی.... هزینه نگهداری و قطعات ارزان قیمت و تعمیرات ارزانی دارد برخلاف 206.....


عمرا اگه تا حالا تیبا هاج بک از نزدیک دیده باشی یا نشسته باشی پشتیش فقط تعصب داری همین وگرنه این ماشین که سی سال داره تولید میشه ارزش دفاع کردن و خریدن نداره هیچ نظارتی هم از طرف پژو فرانسه نداره چون اصلا پژوهای ایران خودرو قبول نداره ....
10:22  1396/11/07
گزارش
پاسخ دادن
علي
0

تيبا ٢ از آلمان مياد ايران؟ به نظرت بنز بهتره يا تيبا ٢ چون به نقل از نظر خودت بنز واسه صد سال پيشه
دوستان دقت كردين ميگن ٢٠٦ بي كيفيت و چيني و تقلبيه يه جوري ميگن آدم فكر ميكنه تيبا از آلمان به سفارش كارخونه پورشه توليد ميشه
ههههه چه جالب عجب مردم باهوشي داريم
فرار مغزها🤔🤔🤔
گزارش
پاسخ دادن
02:29  1396/11/14

علی
0

سلام بر همگی من خودم برلی سوارم برلیانس دارم الان اومدم این پیج خیلی خوشم اومد. در زمینه اگاهی دادن خوب عمل میکنن اینجا.

من خودم قبلا تیپ2 داشتم هر وقت بهش فکر میکنم یاد سوختن واشر سر سیلندر ماشینم میوفتم.. دو بار این اتفاق برام افتاد و ردش کردم رفت.یاد گیربکس افتضاحش میافتم یا کیفیت پایین داخلی داشبورد صندلی عجب روزایی دلشتم ....

از سال 83 تا 91 یه پراید داشتیم اصلا انقدر بی آزار بود که هنوز دلم براش تنگ میشه.
این رنج قیمت ال ۹۰ پارس تندر و ساندرو تیبا۲ دنا ماشین های چینی خیلی خیلی بهتر از تیپ۲ هست

تیپ۲ اگه قیمتش بیاد زیر ۲۹ میلیون میشه فکر کرد بهش ولی واقعا چی داره ۳۴ م میگیرن براش در حد پرایده
10:20  1396/11/07
گزارش
پاسخ دادن
احمد
0

تیپ2 هیچ امکاناتی نداره حتی ابتدایی ترین آن ها که همون آینه برقی و شیشه های عقب برقی که اینا رو هم نداره ........

ظاهریش هم که دیگه انقدر تکراری شده که دیگه چیزی نگم ازش بهتره کیفیت

داشبور و تودوزی و صندلی و اینا هم که دوستان همینجا دارن میگن که چی انداختن روش نه کیفیت داره نه هیچی....

دیگه چیزی مونده که مقایسه بشه تمام قطعات بی کیفیت چینی ایرانی هندی اونم با قیمت 33 میلیون
11:06  1396/11/06
گزارش
پاسخ دادن
Poya
0

206 هنوز قالپاق داره دقیقا عین پیکان و پراید

تیبا 2 رینگ اسپرت آلومینیومی داره

همونش میارزه به کل خط تولید 206 تو چین و ایران.

34میلیون برا این تیپ2 خیلی زیاده انصافا یکم فکر کنید چی داره انصافا..
موفق باشید ...
10:20  1396/11/06
گزارش
پاسخ دادن
محسن
1

داشتم نظرات میخوندم گفتم منم بگم به نظر من هر کی پول بده این زایعات ایران خودرو مخصوصا 206 تیپ2 بده اشتباه کرده چون از روز تحویل خودرو باید دمبال مکانیک باشی

1ظاهر که تکراری خز و زیاد شده منم گول تبلیغات خوردم خریدم
2موتور که ضعیف چینی 1300
3قیمت الکی گرون 34 میلیون
4امکاناتم که شکر خدا هیچی نداره نه شیشه عقب برقی نه آینه برقی
5تنها فرقش با پراید ظاهر 206 تکرایشه که ماکت هست همین
--تیبا۲ هم پیشنهاد نمیدم چون تیبا ندارم نمیدونم چیه ولی تو خریدن 206 اونم تیپ ۲ یکم تامل و تحقیق کنید بهتره تا عین من ضرر نکنید
09:53  1396/11/06
گزارش
پاسخ دادن
بهنام
0

سلام امدم یه نکته بگم و برم و تصمیم با خودتون

دلیل قیمت بالای تیپ 2 و کلا 206 میدونید چیه اون آرم چینی هست که میزن جلوش بدون نظارت پژو فرانسه دلیلش همینه
همون آرم پژو بزنن جلو تیبا2 قیمتش میشه 40 میلیون همه هم طرفدارش میشن

الان SD از لحاظ فنی و امکانات عین راناهست ,چرا باید رانا ارزونتر باشه ؟؟؟

چون 206 یه آرم پژو زدن جلوش که هیچ نظارتی هم نداره براهمین گرونتر ارن میدن ملت ....

حالا اگه باز نظارتی داشت خوب میشد میگفتیم ارزش داره ولی وقتی هیچ نظارتی نداره حتی یه قطعه درست حسابی فرانسوی روش نیست این قیمت 34 میلیون برا تیپ 2 واقعا انصاف نیست....
09:42  1396/11/06
گزارش
پاسخ دادن
مسعود
0

سلام دوستان
خریدن ۲۰۶ مخصوصا تیپ ۲ یعنی ریختن پول تو سطل آشغال.
بعد از 5000 کیلومتر خرج تراشی ماشین شروع میشه و قطعات شروع به خراب شدن میکنه
متاسفانه هر قطعه ای هم مال یک ماشینه و چینی هستن و بی کیفیت که از همون ابتدا شروع به خراب شدن میکنن
خدمات پس از فروش درست درمونی هم نداره ایران خودرو....

خلاصه قبل خرید حتما تحقیق کنید ۳۴ میلیون ارزش خریدن این ماشین نداره.موفق باشید.
09:42  1396/11/06
گزارش
پاسخ دادن
مجید
0

لا 206 ها افت کیفیت داشتن
اونم بعد سال 90 که تحریم شدیم فاتحش خونده شد ... اون فرانسوی بود نظارت داشت فرانسه این چی ... اینو چین نظارت داره ....
موتور ها چینی شده واشر سر سیلندر میزنه .... خیلی هم تکراری و زیاد شده 206 ها ....
طرف پراید داشته با قسط و وام و چکی رفته سریع ی 206 خریده اونم سفید......ما هم همین میگیم خوبه باز به یه نقطه مشترک رسیدیم .... ....
ولی در کل خانوده 206 هزینه نگهداریشون کمر صاحبش میشکونه ....
دیگه همه ما ها تقریبا تجربش کردیم میدونم بخرج بیافته بعد یکسال یا باید ردش کرد یا باید خرج کرد اساسی ...
تو این رنج انتخاب بهتری میشه داشت..
قبل خرید سوال کنید تیپ2 ارزش خرید نداره موتوری ضعیف مشکلات متعددی داره قیمت بالایی داره از همه مهمتر ظاهر تکراری و خزش هست.
09:41  1396/11/06
گزارش
پاسخ دادن
سینا
0

34 میلیون پول الکی داره برا آرم چینی پژو که میزنن جلوش ایران خودرو داره میگیره
پول زوره اگه فرانسوی بود واقعا ارزش داشت ولی این پول برا 206 که تمام قطعات چینی هست
زیاده انصافا زیاده الان هیچ فرقی بین 206 چینی با mvm چینی نیست
تازه اون چینی اصله لوازمش بهتره با کیفیت تر نسبت به 206 که
هر قطعش ۲۰۶ چینی ازیه جا سوار میکنن چینی هندی ایرانی
و چرا اجازه میده که ایران خودرو با اسم و اعتبارش بازی کنه این درسته ؟؟؟

اگر پژو واقعا براش مهم بود که میامد روی محصولات چینی ایران خودرو نظارت میکرد
حالا هی بیا بگو پژو خوبه اگه خوب بود که یه قطعه فرانسوی توش استفاده میکردن
قطعات از چین هند میارن سرهم بند میکنن با مونتاژ ضعیف یه آرم پژو قلابی
چینی میزنن جلوش مردم گول میزنن میگن بیا بخر این پژو
بعد میری یه قطعاش عوض کنی میبینی چینی هندی
09:40  1396/11/06
گزارش
پاسخ دادن
محمدرضا
0

من پژو 206 تیپ 2 دارم مدل 96 و تا الان 5000 هزارتا را ه رفته-تا الان مشکلی نداشته-از نظر شتاب و سرعت خوبه ولی راضی کننده نیست-سواری خوبی داره و هندلینگ و فرمون پذیریشم خوبه و نکته خیلی خیلی خوبی که داره ترمزشه که واقعا عاااالی میگیره و ای بی اس داره-تنها ایرادی که تا الان میتونم روی این ماشین بزارم صدای ستون ها و در صندوق عقبه که خیلی صدا میده-- و نکته بعدی اینکه صدای موتور روزهای اول زیاد بود ولی الان خیلی کم شده..درکل راضیم ونسبت به رانا و سمند خیلی خیلی بهتره-درضمن مصرف سوختشم اول زیاد بود ولی الان کم شده وپیشنهاد میکنم تا جایی که میتونید بنزین سوپر بریزید تا قدرت موتورشو ببینید.
11:13  1396/11/05
گزارش
پاسخ دادن
206 RC
0

دقيقا با نظراتت موافقم
گزارش
پاسخ دادن
01:46  1396/11/06

امین
3

سلام واقعا چرا باید تیپ دو 206 چینی بی کیفیت بخریم؟
سرمایه بشه برا کارگران چینی و هندی مگه کارگران خودمون نیستن که دارن موتور تولید میکنن با بهترین کیفیت مثلا مگاموتور داره تولید میکند ایرانی پسران خودمون دارن کار میکنن باید ازشون حمایت بشه موتور تیبا۲ موتور یا سمند و دنا و,,, میسازن

کار میکنن عرق میریزن ماشین ملی میسازن باید ازشون با خریدن رانا و تیبا و تیبا۲ ساینا دفاع کرد نه اینکه بریم ۲۰۶ بخریم کمک کنیم به سرکار رفتن

کارگران چینی و هندی که اصلا به ما مربوط نمیشه یکم بفکر جون های مملکت خودتون و هدر رفتن سرمایه و جیب خودتون باشید با خریدن ۲۰۶ های جعلی فقط جیب سودجوها و مکانیکی ها پر پول میکنیم یکم تفکر کنید . ممنون
03:54  1396/11/04
گزارش
پاسخ دادن
سهیل
1

سلام.. من الان به مدت 11 ساله 206 دارم و راضیم.
اما قبول دارم از سال 90 به اینور دیگه اون ماشین سابق نیس الان که دیگه بدترم شده. یعنی میشینم پشت ماشین حالم گرفته میشه.
شما بیا پشت ماشین من ببشین یه دور بزن میفهمی چقدر فرق کردن.. منم با اینکه تو محل اسی 206 صدام میکنن الان به کسی پیشنهاد نمیدم..

به نظر من ایرانخودرو شدیدا پسرفت کرده و حتی نمیتونه یه ماشین چندین ساله رو درست مونتاژ کنه..

بنظر من گول تبلیغات واهی رو نخورید..
تیپ2 الان که از صفری دچار مشکل و کیفیت هست هیچوقت نمیتونی بگی کم خرجه.. این نظر من بود
03:53  1396/11/04
گزارش
پاسخ دادن
محمد امین
0

سلام دوست عزیز

دیگه 206 اونم تیپ 2 انقدر تعریف نداره که ماشین 20 سال پیش با طراحی قدیمی مربوط به اون زمان هرچی باشه تیبا2 خوشگل تر و بهتر و قوی تره اینو خودتم میدونی
190تا سرعت با تیپ2؟؟ تیپ 5 با موتور قوی ترش 170 تا نمیره بعد میخوای تیپ دو بره؟؟ تیپ 2 سرعتش بالای 120تا واشر سر سیلندر میزنه

در مورد طراحی تیبا2 ماشین بهتر طراحی شده که هم فضایی داخلیش بزرگتره هم ظاهر عقبش خوشگل تره که نسبت به قیمتش زیر 30 میلیون ارزش خرید بیشتر داره

در مورد چراغ که الان ماشین های خارجی اگه نگاه کنی چراغاشون کوچیک میزنن این فرقی نداره که جدید باشه یا قدیم ظاهر سی سال پیش 206 دیگه تکراری شده هم رده پیکان

خودتم میدونی که تیپ 2 با این قیمت 34 میلیون اصلا و ابدا ارزش خریدن نداره ماشین که موتوری 1300 سی سی اندازه پیکان که یه آینه برقی و شیشه عقب برقی که ابتدایی ترین امکانات ماشین نداره دیگه این قیمت برا چین
والا پژو هم نیست از موتور تا بوقش چینی و بی کیفیت درجه سوم که خرج و مخارج بالایی هم داره کسی که 206 دوست داره حداقل تیپ5 بگیره که دوتا امکانات و موتور بهتر داشته باشه.
21:12  1396/11/03
گزارش
پاسخ دادن
مسعود
0

سلام بحث سر 206 تیپ 2 هست که ارزش خریدن با این قیمت اصلا نداره چون موتوری ضعیف tu3 داره حجمش 1300 سی سی

تیپ 2 اصلا کشش تو سر بالایی و کولر نداره و چینی هستش بعدم نه امکانات داره نه هیچی حتی آینه برقی یا شیشه عقبش هم برقی نیست با این قیمت نمیارزه پراید 111 خیلی بهتر از تیپ2 هست......
در مورد تیبا 2 موتور قوی داری 1500 سی سی مگاموتور که الان همین شرکت مکاموتور داره موتورهای پارس تندر رنو میزنه ... فضای داخلیش خیلی بیشتر از 206 هست...

تعادل و جلوبندی عالی داره میتونی بری تحقیق کنی از یک جلوبندی ساز بپرسی.... هزینه نگهداری و قطعات ارزان قیمت و تعمیرات ارزانی دارد برخلاف 206.....


عمرا اگه تا حالا تیبا هاج بک از نزدیک دیده باشی یا نشسته باشی پشتیش فقط تعصب داری همین وگرنه این ماشین که سی سال داره تولید میشه ارزش دفاع کردن و خریدن نداره هیچ نظارتی هم از طرف پژو فرانسه نداره چون اصلا پژوهای ایران خودرو قبول نداره ....
19:34  1396/11/03
گزارش
پاسخ دادن
یوسف
0

سلام بر همگی دوستان, راست گفته
هرکی گفته موتور تیپ2 کلا 206 موتورهاش چینی هستن عین سابق خوب نیست روغن ریزی دارن روغن سوزی کم کردن روغن کم کردن آب واشر سر سیلندر صدای

زیاد موتور قطعات دیگرش هم چینی میباشد شک نکن ,حالا میل خودتونه برا سفر میخوای سمند خوبه , 206 خیلی فضای کوچیکی دارد و هزینه نگهداریش زیاده
تیپ2 دیگه از رده خارجه موتور ضعیفی داره برامسافرت و جاده و سربالایی مناسب نیست

تیبا 2 نسبت به قیمتش خیلی عالی تر و باشتاب تر و پر قدرت تر هست
با امکانات خیلی بیشتر از تیپ2 با قیمت مناسبتره ... گوش به حرفای چندتا دلال و ۲۰۶ سوار متعصب ندید اینا به فکر منافع خودشون هستن
19:31  1396/11/03
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اطلس بهمن : دمت گرم داداش من تحویل بهمن ماه هستم نوبت منم بشه دارم واسشون
جک جی ۴ سفید سطل ماستی : عزیز چرا باید دروغ بگن لطفا عینک بدبینی را کنار بزار بنده هم قرارداد داشتم حالا خداروشکر که تحویل دادن. امیدوارم برای شما هم زودتر بدن ولی امروز اداره تحویل بیشتر j7 مشکی و دوتا j4 و x5 هم بود تو سالن
T8, : سلام دوستان کسی از T8 ثبت نام اردیبهشت تحویل گرفته تو چه مرحله ای هستین ؟ زنگ میزنم کسی جواب درست وحسابی نمیده تو دفتر مرکزی کارت ماشین اومده برام ولی از ماشین خبری نیست ممنون میشم اطلاع بدین
جی ۴ مرداد : سلام؛ کسی ثبت نام مرداد هست؟ هیچ تغییری براتون اتفاق افتاده؟
امیر : ربطی نداره که ۳۰روزبشه یانه به همینم سودتاخیر میخوره
جاماندگان جک : چرا حرف الکی میزنی یعنی همه ما دردغ گو هستم درسته مشتی هم کارت ماشینم اومده هم بیمه شده هم امروز برگ سبزس اومد اما ماشین ن .... دیگه چرا الکی دروغ بگم
جاماندگان جک : اقاااا امروز سند ماشینمم اومد اما خود ماشین ن ،
j4 خاکستری : سلام به دوستان من خودم در یکی از نمایندگی تهران در تاریخ 28 خرداد ثبت نام و در تاریخ 4 تیر ماه قراداد و با تاریخ 23 مهر تحویل سیستمی بوده ولی تاکنون نه شاسی شده و نه فاکتور به نظر می رسه بعضی از دوستان که اعلام می کنند خرداد و یا تیر ماه ثبت نام و فاکتور شدند دارن جو سازی می کنند که بعضا از خود شرکت و یا نمایندگی ها هستند لطفا به شخصیت دیگران توهین نکنید.
شاهین جی : میگم تعداد ثبت نام کننده های شاهین جی زمستان چقدره که اذیت میکنن
مجتبی j4 : یه سوال معمولا بعد ثبت پلاک چند روز طول میکشه ماشینو بدن؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
پروین‌ساراجون : خوب‌مبارکه‌خداروشکر
فریدون : مال منم 30مهر هست ولی هنوز خبری از تحویل و فاکتور شدن نیست
تحویل30آبان : منم مشکی هستم‌ولی فاکتورنشدم
ساینا s : سلام من با شماره پذیرش11950... تاریخ پذیرش 26 شهریور امروز فاکتور شدم
علی : بعدشم من اولین بار که ثبت نام کردم تا زمانی که ما می‌خواستیم ماشین ثبت نام کنیم شرط پلاک فعال و گواهینامه بود به محض اینکه مال ما اوکی شد اینارو از شروط حذف کردن مادران هم شد قرعه کشی درحالی که آدمایی هستن هم خودش هم زنش هم مادران ماشین بردن اونا طمع نکردن بعد ما طمع کردیم من اگه این ماشین انشالله بگیرم خیالت راحت پولشم داشته باشم دیگه ثبت نام نمیکنم همین یکبار برا هفت پشتم بسه
فردین : سلام دوستان من هم ،،پیش فروش سورن دوگانه تحویل اسفند ماه هستم ،به نظر شما دعوت نامه بعدی کی میاد که قبلش برای تکمیل پرونده وام اقدام کنم ممنونم ،
حسن : سلام منم تحویل دی ماه هستم اما خبری نیست !!
مهدی : با سلام به هم وطن عزیز اکثر عزیزانی که دنبال فاکتور هستند افزایش قیمت شامل آنها نشده ولی خیلی ها مانند من 27 آبان اعلام قیمت های جدید و 28 آبان صدور دعوت نامه فرصت 15 روز برای تکمیل وجه این نشان اوج رندی و رذالت مسولین ایران خودرو است
ساسان : سایتا 90 روزه نیم ساعت پیش فاکتور شد شماره پذیرش 11954543
Mahi : اینقدر انتظار کشیدم هیییییچ ذوقی واسه این ماشین نداریم پس چرا این تیک صدور اسناد زده نمیشه چرا نمیفرستن ب نمایندگی من دیگه پیش فروش و فروش فوق العاده که خوبه دیگه بعد این ماشین اسم ایران‌خودرو هم نمیارم چه برسه بخوام خرید کنم ب خدا شب و روز کار کرده بودیم از نمایشگاه خریده بودیم کمتر زجر میکشیدیم 😭😭