امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1800
گیربکستیپترونیک
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)160
مصرف سوخت شهر (لیتر)10
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)8
ترمز جلودیسک
ترمز عقبدیسک
دیفرانسیلجلو
رینگ (اینچ)17
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)465.3
عرض (سانتی‎‏متر)182.7
ارتفاع (سانتی‎‏متر)147.8
حداکثر سرعت (km/h)220
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)8.40
حجم باک (لیتر)62
کشور سازندهانگلستان
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
سیستم کنترل کشش - TCSدارد
بلوتوثدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
کروز کنترلدارد
دماسنج خارجیدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
سانروفدارد
آینه الکتروکرومیک دارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو / جانبی / پرده ای
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
پورت USB/AUX/IPODدارد
گارانتی150000 کیلومتر یا 5سال
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

1101 نظر

کاربر: نریمان
4

یه جور حرف میزنی که گروه بهمن مال شماست، شما برو سایت ایران جیب ، قیمت خودروهای تولید داخل متوجه میشی .
http://www.iranjib.ir/showgroup/45/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84/
در ضمن با متلک گویی و کلی گویی که خاصه شماست که نمیشه نتیجه گرفت ، اصولا فول آپشن به نام limited و یا luxury معروف هست و از کی گروه بهمن به سمتی رفته که مدلی را میزند و سفارش میده که فقط در ایران هست و فقط هم شما اون مدل رو دارید ؟!!! . والا نه از فروش ام جی چیزی به جیب ما میره و نه از مزدا . بنده یک مصرف کننده واقع بین هستم که دچار تعصب و برندزدگی نمیشوم ، راستی چون خودم تو منطقه آزاد انزلی زندگی میکنم و فورد ادج هم دارم و اکثر آشنایانم یه دونه ماشین پلاک انزلی دارند کاملا با قیمتها و مشخصات انواع خودرو منجمله مزدا ۶ ، آشنا هستم و اون مدل ۶۵ میلیون مربوط به نمونه ساده ۲ لیتریش هست و نمونه ۲.۵ لیتری لاکسجری آن ۱۱۵ میلیون میباشد که ماشین بسیار خوبی هست ولی یک مقدار خشک میباشد.
در خاتمه : ادب مرد به ز دولت اوست
21:53  1393/03/10
گزارش
پاسخ دادن
MaZi Zo0M Z0oM
0

عزیز من اصلا وسط بحث قیمتی مزدا3 و ام جی 6،برای چه هدفی بحث رو عوض میکنید و به سمت بحث قیمتی مزدا6 میرید؟
اصلا من عجول،من متعصب،من جوون خام.شما که سنی ازتون گذشته و دانا هستید و اینهمه از روی منابع و اسناد صحیت میکنید،باید به این نکته توجه میکردید که هیچ توضیحی در مورد اون مزدا6 ننوشته و اساسا اگر یکمی میکشتید مشاهده میفرمودید که هیچ پایگاه خبری و هیچ سایتی در مورد فروش مزدا6 2014 توسط گروه بهمن خبری منتشر نکرده که دال بر صحت گفته شما باشه...!قبلا تو تیونینگ تاک هم خدمتتون عرض کردم که متأسفانه بر خلاف نظر شما و دیگر دوستان،بنده 2 سالی هست که مزدا3 یی ندارم که بخوام روش تعصب داشته باشم.عموما افراد متعصب2دسته هستند:
1- یا در آرزوی خرید خودرویی هستند در آینده ای نزدیک
2-یا مالک اون خودرو هستند در زمان حال

خوشبختانه دلیل اصلی فعالیت من و حمایت مدیران تیونینگ تاک از من به این خاطره که من در هیچیک از این 2 گروه قرار ندارم.

موضوع الان اینه که اصلا شما چرا بحث مقایسه قیمتی با خودروهای دیگه اون هم به قیمت دبی مجدد بیان کردید و بعد خودتون صحبت خودتون رو نقض کردید؟
گزارش
پاسخ دادن
01:08  1393/03/11

MaZi Zo0M Z0oM
0

متأسفانه مزدا از هیچیک از عبارات لیمیتد و لاکسچری برای نامگذاری تیپ های مدلهاش استفاده نمیکنه،
ولی بعد از اینکه بحث مقایسه قیمتی رو بطور وسیع شروع کردید ،پفتن این جمله از جانب شما جالب بود کع فرمودید:
« قیمت خودروها در کشورهای مختلف بواسطه قانون گمرک آن کشور متفاوت هست ، در ضمن درایو عربیا منبع فروش همه وارداتیها در مناطق آزاد هست. »
بله خیلی خوبه که آدم انتقاد پذیر باشه.ولی در اینجا این شما هستید که اسرار و پافشاری میکنید که قیمت ام جی 6 همه جا از مزدا3(که مشخص نمیکنید کدوم تیپ مد نظرتون هست)بیشتره ولی وقتی میاد تو ایران قیمت ام جی6 از سراتو و الانترا و مزدا3 جدید کمتره!
بعد که میایم دوستانه مطلب شما رو اصلاح کنیم بجای پذیرش اشتباهتون،مدام بحث رو عوض میکنید و زیر بار نمیرید و دست به دامان قیمت سایر کشورها میشید و تا میام توضیح بدم که آقا نریمان،پدر من تیپ های خودرو مزدا در کشورهای مختلف باهم یکسان نیست و فرق میکنه،توپ رو میندازید نوی زمین من که متعصبانه نظر میدم و اینها همش 2 تا آهن پاره هست و ارزش نداره و ... .خوب بفرمایید براتون قابل پذیرش نیست که ...
گزارش
پاسخ دادن
01:21  1393/03/11

MaZi Zo0M Z0oM
1

... عجول و خام و متعصب،ایراد و اتباه شما رو بهتون گوشزد کنه و شما هم اون رو بپذیرید.هر چند که تو تیونینگ تاک مرتبه اول پذیرفتید ولی مجدد به بهانه انتقام و رو کم کنی خواستید مودبرانه از این شاخه به اون شاخه پرش کنید و مانور بدید تا اصل موضوع بین حجمه ای از سایت های انگلیسی و عربی و چینی،محو بشه.
ضمنا خدا وکیلی تو منطقه آزاد چجوری حساب کردید که قیمت مزدا6 با موتور 2.5 رو 50 میلیون تومن بالاتر از نمونه 2.0 لیتری قیمت گذاری کردید پدر من؟
در مورد امکاناتی هم که سئوال فرمودید خدمتتون بگم که در بین سال 2010 تا 2012 جستجو کنید که کدامیک از کشورهای همسایه و خصوصا کشورهای خوزه خلیج فارس روی نمونه 2.0 لیتری پدل شیفتر و تودوزی چرم و چراغ Bi-Xenone و سیستم AFS روی مزدا3 هاشون نصب بود؟
روی کدوم مدل پایه چراغ خطرهای LED بهمراه پرمکن صندلی و آیینه برقی تاشو و کروز کنترل قرار داشته و با ایرکاندیشن دوگانه عرضه شده؟چرا همه مزدا3 هایی که توی منطقه آزاد وارد شده وو تردد دارند هیچکدوم از نمونه تیپ3 مونتاژ گروه بهمن از لحاظ امکانات و تجهیزات بالاتر نیست؟
گزارش
پاسخ دادن
01:39  1393/03/11

کاربر: نریمان
2

شما چرا به جملاتی که مینویسید دقت نمیکنید ، چند پست پایین تر شما نوشتید " جالبه که MG6 رو با سوناتا و اپتیما قیاس میکنید از لحاظ قیمتی،به مزدا که میرسه بجای قیاس با مزدا6،با مزدا3 قیاس میکنید! " خوب قیاس قیمتی با مزدا ۶ گذاشتم ، بعد میگید چرا بحث رو عوض میکنم .
قاطعانه گفتید" گروه بهمن هیچ برنامه ای برای فروش یا مونتاژ مزدا6 نداره.این اطلاعات و شایعتن رو از کجا میارید؟ " بنده هم آدرس سایت ایرانجیب را دادم و همین قیمت رو میتوانید در سایت عصرخودرو هم ببینید . در سایت انگلیس مزدا هم در تی تی عرض کردم که تیپ بندی ۱ ،۲ ،۳ ،۴ مثل ایران نداره و براساس SE , SE NAV , SE L و غیره هست . خلاصه اینکه جان مطلب من اینه که برندزدگی در ایرانیان فقط به سود دلالان هست ، مثلا ایرتویا تو تبلیغات تویوتا کزولا مینویسه پرفروشترین در جهان ولی نمینویسه یکی از دلایل آن قیمت پایین آن هست و بعد در ایران ۱۲۸ میلیون ، کرولای ۷۴۰۰۰ درهمی (با همون مشخصات ) رو میفروشه . خوشبختانه اینترنت کار سرچ و بدست آوردن اطلاعات و مقایسه را راحت کرده .
گزارش
پاسخ دادن
02:06  1393/03/11

کاربر: نریمان
1

شما میتونید برید تو سایت انزلی فری زون ، اونجا نام شرکتهای وارداتی با شماره تلفنشون هست ، به یکی زنگ بزنید ببیند رنج قیمتی مزدا ۶ از چقدر تا چقدر هست ؟
ماشینهای پلاک انزلی مبنای قیمت همان سایت درایوعربیا با قیمت درهم روز به اضافه ۱۰ تا ۱۵ میلیون هزینه حمل و نقل و پلاک هست .
در ضمن سن و سال من طوری است که میتوانم جای برادر بزرگترتان باشم نه اینکه پدرجان خطابم کنید.
شب خوش
گزارش
پاسخ دادن
02:23  1393/03/11

ارشان
5

آقای زوم زوم ، شما بواسطه دفاع از مزدا ، ام جی ستیزیتو خوب نشون دادی ، برادر من چرا تلاش بیهوده میکنی ، کسی که ام جی ۶ رو سوار بشه و بعد مزدا۳ نیو و الانترا و سراتو ( البته مدل ۲۰۱۴ سراتو خیلی بهتر شده ) ، متوجه میشه که ام جی ۶ ، یک سرو گردن از اینها بالاتر هست . من خودم رو ماشین باز میدونستم و مثلا رفتم آپتیما خریدم ، با اینکه آپتیما ماشین خوبیه و ازش راضی هستم ولی وقتی یک سفر تا بندرعباس با ام جی ۶ مدل مگنت ۲۰۱۳ رفتم ، متوجه شدم این ماشین حتی از نظر هندلینگ بالاتر از آپتیما ۲۰۱۳ من هست . شما اینقدر تعصب به خرج نده ، مزدا کمپانی خوبیه ولی قبول کن مزدا ۳ نیو هم خشکه و هم کف اون اینقدر پایینه که بدرد خیابونهای ایران نمیخوره و ماشین مسافرت خانوادگی نیست.
18:25  1393/03/10
گزارش
پاسخ دادن
MaZi Zo0M Z0oM
0

هیچ گجای این بحثی که امروز انجام شد از نرمی و خشکی و ارتفاع ماشین و اینکه میشه باهاش مسافرت رفت یا نه صحبت نکردیم...!
از توهم بیاید بیرون و کامنت ها رو با دقت بخونید تا متوجه بشید...
کسی نه از ام جی بد گفت که بخواهید بهش لقب ام جی ستیز نسبت بدید،نه کسی گفت مزدا3 خوبتر و بهتره که بخواهید بهش لقب متعصب بدید...
کسی که خوابه رو میشه بیدارش کرد،ولی کسی که خودشو به خواب زده نمیشه بیدارش کرد...!
گزارش
پاسخ دادن
00:39  1393/03/11

ارشان
2

آره آقاجون ، همه خودشونو زدن به خواب و یا نمیفهمند و فقط تو حواست جمع هست!!! ، وقتی صحبت از فروش بیشتر مزدا ۳ نسبت به ام جی ۶ میکنی ؟ وقتی تو توضیحاتت تلاش کردی اطلاعات فروش رو به سخره بگیری ، اینها قیاس نیستند ، اینها جهت فان بوده که دور هم بخندیم نه!!!
جالبه میگی قیمت ۷۵۰۰۰ درهم برای مزدا ۱۶۰۰ سی سی دنده ای هست و بعد تو لینکش مشخص میشه اتومات هست ، بعد میای یکی دیگر رو به کم اطلاعی متهم میکنی ، یه جا دیدم نوشتی " همون ام جی 6 انگلیس که میفرمایید 21.000 پوند هست،مزدا3 2.0 لیتری SKYACTIV G 165PS 6MT هم داره به قیمت 21.500 پوند تو انگلستان بفروش میرسه" به نظر میرسه که حتی نمیدونی MT مخفف دنده دستی هست و قیمتش ماکزیمم ۱۹۰۰۰ پوند و اتوماتش 120ps SKYACTIV-G Petrol (6-Speed Auto) SE-L Nav ،Mazda3 Fastback قیمتش ۲۰۳۰۰ پوند هست ،
http://www.mazda.co.uk/cars/mazda3-fastback/specs-and-prices/
.فکر کنم تو حتی چیزی که مینویسی رو هم یکبار نمیخونی . برو آقا جون ، راستی این قدرت خروجی موتور165PS رو از کجا آوردی چون تو سایت مزدا انگلیس نیست ؟!!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
01:33  1393/03/11

ارشان-۱
1

آره آقا زوم زوم ، همه خودشونو زدن به خواب و یا نمیفهمند و فقط تو حواست جمع هست!!! ، وقتی صحبت از فروش بیشتر مزدا ۳ نسبت به ام جی ۶ میکنی ؟ وقتی تو توضیحاتت تلاش کردی اطلاعات فروش رو به سخره بگیری ، اینها قیاس نیستند ، اینها جهت فان بوده که دور هم بخندیم نه!!!
جالبه میگی قیمت ۷۵۰۰۰ درهم برای مزدا ۱۶۰۰ سی سی دنده ای هست و بعد تو لینکش مشخص میشه اتومات هست ، بعد میای یکی دیگر رو به کم اطلاعی متهم میکنی ، یه جا دیدم نوشتی " همون ام جی 6 انگلیس که میفرمایید 21.000 پوند هست،مزدا3 2.0 لیتری SKYACTIV G 165PS 6MT هم داره به قیمت 21.500 پوند تو انگلستان بفروش میرسه" به نظر میرسه که حتی نمیدونی MT مخفف دنده دستی هست و قیمتش ماکزیمم ۱۹۰۰۰ پوند و اتوماتش 120ps SKYACTIV-G Petrol (6-Speed Auto) SE-L Nav ،Mazda3 Fastback قیمتش ۲۰۳۰۰ پوند هست ،
.فکر کنم تو حتی چیزی که مینویسی رو هم یکبار نمیخونی . برو آقا جون ، راستی این قدرت خروجی موتور165PS رو از کجا آوردی چون تو سایت مزدا انگلیس نیست ؟!!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
01:35  1393/03/11

کاربر: نریمان
7

شما اگر رفتی تو سایت درایوعربیا و کنکاش کردی که نباید بگی قیمت الانترا و سراتو قیمت پایه شان ۶۸۰۰۰ درهم هست ، اتفاقا قیمت فول الانترا ، موتور ۱۸۰۰ سی سی حداکثر ۶۸۰۰۰ درهم هست ، پس افکار رو منحرف نکن و با کلمات بازی نکن لطفا :
http://www.drivearabia.com/ultimatecarbuyerguide/uae/carpage.php/Hyundai-Elantra/2012-2013-2014-/633
http://www.drivearabia.com/ultimatecarbuyerguide/uae/carpage.php/Kia-Cerato/2014-2015-/822
16:55  1393/03/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نریمان
7

بهتر هست شما یاد بگیرید که بدون تعصب همه چیز را تحلیل کنید ، قیمت مزدا ۳ ، مدل ۲۰۱۵ که بالاتر از نظر تکنولوژی و قدرت موتور از مزدا نیو موجود در ایران هست حداکثر ۹۰۰۰۰ درهم میباشد و حالا چه اصراری دارید که قیمتش در ایران را توجیه کنید ، بنابراین این جمله شما بیشتر برازنده شماست :
یاد بگیریم برای بالا بردن برندی،با اطلاعات ناقص یا اشتباه سعی در ایجاد انحراف در ذهن خواننده بوجود نیاریم آقا مازیار...!

در ضمن شما برای بررسی یک خودرو بهتره برید به سایتهای معتبر تخصصی خودرو همچون اتواکسپرس ( بین ۵۰ هزار دارنده خودرو در انگلیس ، ام جی ۶ ، ششم و مزدا ۳ ، بیست وچهارم شد و از نظر بهترین تولید کننده ، ام جی سوم و مزدا پایین تر از کیا و هشتم شد ) ، کاربایر ، اتوکار و وات کار بروید و نه سایت فروش خودرو .
http://www.autoexpress.co.uk/best-cars/driver-power/86712/best-cars-to-own-in-2014
http://www.autoexpress.co.uk/best-cars/86801/best-car-manufacturers-2014
16:43  1393/03/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نریمان
5

در اینکه شما همه چیز رو با هم قاطی میکنید شکی نیست و بسیار متعصبانه ، قیمت خودروها در کشورهای مختلف بواسطه قانون گمرک آن کشور متفاوت هست ، در ضمن درایو عربیا منبع فروش همه وارداتیها در مناطق آزاد هست . بطور مثال قیمت ام جی ۶ در انگلیس ۲۱۰۰۰ پوند ( نسبت دلار ۱.۶۸ ) یا ۳۵۰۰۰ دلار هست
http://mg.co.uk/6-magnette
که میبینید به همان نسبت با خودروهای نامبرده در امارات بفروش میره ،مثلا الانترا ۲۶۰۰۰ دلار ( 35000/26000=1.34 , 90000/1.34 = 67000 درهم ) پس سفسطه نکنید . ام جی در چین ، انگلیس ، خاورمیانه ، تایلند ، آسیای صغیر ، آمریکای لاتین و جنوبی ، نیوزلند و آفریقا. تقریبا ۷۰ درصد دنیا :
http://www.saicmg.com/global
درضمن این آمار فقط مربوط به ام جی ۶ بوده :
MG3 : 128,045
MG5 : 18,246
MG6 : 106,424
MG7 : 6,781
350 : 293,602
550 : 250,083
750 : 27,480
950 : 8,700
E50 : 644
W5 : 21,958
Maxus V80 : 18,295

Chile MG : 4,607
Chile Maxus : 224

MG + Roewe Total: 850,947 (China + UK + NZ + Chile, MG is sold in many more countries not included!)

http://bestsellingcarsbl ...
16:24  1393/03/10
گزارش
پاسخ دادن
MaZi Zo0M Z0oM
5

اینهم لینک تست موتور ترند:

http://www.motortrend.com/roadtests/sedans/1404_2014_compact_sedans_the_big_test/safety.html

صفحه سوم جداول قیمتی موجود است.

بعد اینکه شما مطمئنی که در سال 2013 تعداد 106000 دستگاه فقط MG6 تولید و بفروش رسیده در جهان؟یا این تعداد مربوط به کل محصولات MG در جهان در سال 2013 بوده؟
بغیر از بازار خود چین و بریتانیا و خاورمیانه و ایران،MG6 به چند تا کشور دیگه صادر میشه که بخواد فقط MG6 بالای 100 هزار دستگاه فروش فقط در سال 2013 داشته باشه؟

اینهم لینک تست و ریویو از مزدا3 مدل 2015 توسط منبع معتبرتون درایو عربیا که مشخصا قیمتش هم معلوم و مشخص هست.

http://www.drivearabia.com/mazda/2015-mazda-3-2-0.html

برام جالب بود که هیچ ریویویی در مورد MG6 توسط منبعتون به رشته تحریر در نیومده بود ...!

یاد بگیریم برای بالا بردن برندی،با اطلاعات ناقص یا اشتباه سعی در ایجاد انحراف در ذهن خواننده بوجود نیاریم آقا نریمان...!

یا حق ...
15:08  1393/03/10
گزارش
پاسخ دادن
MaZi Zo0M Z0oM
5

... ادامه

حتما میفرمایید منبع و لینک و ...؟

بفرمایید:
http://www.drivearabia.com/ultimatecarbuyerguide/uae/carpage.php/Mazda-3/2010-2011-2012-2013-2014-/505

و نسل سوم مزدا3 در دبی تحت عنوان مدل 2015 عرضه شده که قیمت نمونه 1.6 لیتری اون 65.000 تا 77.000 درهم میباشد و از قضا مدل 2.0 لیتری هم بالاخره در دبی عرضه شده که قیمتش 88.000 تا 90.000 درهم هست.
اینم لینک:

http://www.drivearabia.com/ultimatecarbuyerguide/uae/carpage.php/Mazda-3/2015-2016-/1102

این درحالیه که MG6 طبق لینک خودتون از 71.500 درهم هست تا 90.000 درهم که تا مدل 2014 هم نهایتا با گیربکس 5M/5A عرضه شده.
http://www.drivearabia.com/ultimatecarbuyerguide/uae/carpage.php/MG-6/2012-2013-2014-/954

حالا اینکه مشخصات فنی اون خودروهای هیوندای الانترا و کیا سراتو که زیر 70.000 درهم قیمت دارند حتما با موتور 1.6 و نمونه پایه هستند که اون رو با قیمت MG6 مگنت/جی تی فول مقایسه میکنید...؟

همچنین در تست 2ماه پیش موتور ترند،قیمت الانترا $26.600 و سراتو $25.600 و مزدا3 $24.000 بوده،اونوقت تو دبی اینهمه اختلاف قیمت ...
15:00  1393/03/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نریمان
2

آقا محمد
اولا رفتار نمایندگی ربطی به برند نداره هر چند که مدیا موتور طی دوسال بهترین بین وارداتیها انتخاب شد، در ضمن برند ام جی ۹۰ ساله ، بسیار معتبر هست که نیازی به گفتن مجدد نداره . لطفا بفرمایید از کدوم نمایندگی گرفتید؟ چون خرید شما برای چهل روز پیش بوده ، هیچ کدوم از وارداتیها اون موقع پلاک نمیشدند ولی افرادی که اون خرید رو داشتند همه پلاک کردند تقریبا ۳۰ روز پیش ( در سایت تی تی کسانی که یک هفته تاخیر در پلاک داشتند گله داشتند که حل شد ) . در ضمن همشون که خرید نقدی داشتن گوشی ال جی هم گرفتند . جهت اطلاع شما نمایندگی مدیا موتور و آلفا موتور مال خانواده دیلمی ها هست که نمایندگی ال جی در ایران ( گلدیران) را دارند .
13:06  1393/03/10
گزارش
پاسخ دادن
احمدرضا
3

به نظر من نو این رنج قیمت ام جی 6 میتونه بهترین انتخاب باشهوهم هرکی هم این ماشین رو داره ازش کاملا راضیه
12:46  1393/03/10
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

دوستان عزیز من حدود 40 روزه که ام جی گرفتم.متاسفانه مدارکش بسیاردیربه دستم رسید.هنوزهم نتونستم براش پلاک بگیرم. با هرجاهم که تماس میگیرم جواب درست وحسابی بهم نمیدن.ظاهراً راهنمایی ورانندگی مجوزشماره گذاری نمیده. درضمن ازگوشی LG که قول داده بودن خبری نیست. به نظرمن ماشینی بابرندمعتبربخرید وخودتون بیخودی گرفتارنکنین.
12:21  1393/03/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نریمان
8

آقا محمد ، لطفا منبع قیمتت رو هم ارایه بده چون کاملا با منبع رسمی قیمت خودرو در دبی متفاوت و غلط هست ، در سایت درایوعربیا که در پست های اولیه بنده لینکش هست و کلیه وارداتیها مناطق آزاد از آن به عنوان مرجع استفاده میکنند قیمتها به شرح ذیل هست :
- کمری ۲۰۱۴ - ۱۰۷۰۰۰ درهم
- سوناتا ۲۰۱۴ - ۹۵۰۰۰ درهم
- آپتیما ۲۰۱۴ - ۹۳۰۰۰ درهم
- ام جی ۶ - ۲۰۱۴ - ۹۰۰۰۰ درهم
- مزدا ۳ - ۲۰۱۴ - ۷۵۰۰۰ درهم
- کرولا ۲۰۱۴ - ۷۴۰۰۰ درهم
- سراتو - ۲۰۱۴ - ۶۹۰۰۰ درهم
- الانترا - ۲۰۱۴ - ۶۸۰۰۰ درهم

در ضمن ، فروش بیشتر و یا کمتر ربطی بهتر یا بدتر بودن محصول نداره ، مثلا هوندا آکورد در منطقه آسیا فروشش خیلی کمتر از آپتیما هست و یا فروش هوندا سیویک در کانادا بسیار بیشتر از فورد فوکوس هست . در کل در سال ۲۰۱۳ ، ام جی ۶ در کل دنیا ۱۰۶۰۰۰ دستگاه به فروش رفته که عدد بدی در مقابل ۲۳۵۰۰۰ دستگاه آپتیما و ۳۱۲۰۰۰ سوناتا با توجه به محدود بودن بازار فروشش نیست در ضمن در ایران سال ۹۲ ، ۱۱۰۰ دستگاه ام جی ۶ در مقابل ۳۹۰۰ دستگاه سوناتا فروش رفته که نشاندهنده شناخته شدن روز به روز این خودرو هست
15:31  1393/03/07
گزارش
پاسخ دادن
سعید
5

آقا نریمان من ام جی 6 رو 20 روزه تحویل گرفتم از قیمت دبی و استرالیاش هم خبر دارم اپتیمای 2010 داشتم رازی نبودم الان اپتیمای 2013 دارم و رازی هستم ام جی رو برای خانم خریدم تو این 20 روزه فهمیدم که نباید به اپتیما و سوناتا اینقدر پول داد از شرکت مدیا موتور پرسیدم تا زمستون احتمالا شاسی بلند ام جی میاد میخوام اپتیما رو بدم شاسی بلند انگلیسی سوار شم
گزارش
پاسخ دادن
16:37  1393/03/07

amin
2

سعید جان مبارکت باشه

شما از ماشین راضی هستید؟ هیچ نکته یا عیب خاصی نداره که بفرمایید؟
از لحاظ نرمی، هندلینگ و کیفیت اجزا داخلی به چه صورت است؟
ممنون
گزارش
پاسخ دادن
12:36  1393/03/08

MaZi Zo0M Z0oM
5

با سلام.
جناب نریمان شما میتونید اطلاعات صحیح و نظراتتون رو پیرامون کلا برند MG و محصولاتش در اختیار دیگران قرار بدید،ولی برای بالا بردن یک برند،نباید با فرافکنی افکار عمومی مردم و اطلاعات نادرست دیگران رو گمراه کنید.یک ماه گذشته در تیونینگ تاک بحث مقایسه قیمتی جنجالی به راه انداختید و هی قیاس کردید قیمت MG6 و Mazda3 در دبی و چین و انگلستان،در صورتیکه اساسا این خودرو در 3 کشور نامبرده با مشخصات فنی متفاوت و تجهیزات و امکانات متفاوت عرضه میشه و شما به جهت انحراف در افکار عمومی به مشخصات فنی مزدا3 که در دبی تا سال 2014 با موتور 1.6 لیتری 103HP و با گیربکس 5 دنده دستی یا 4 دنده اتوماتیک عرضه شده و به با این وضعیت به قیمت حداکثر 73.000 درهم برای سدان و 75.000 درهم برای هاچبک عرضه شده.که با حداقل امکانات و مشخصات فنی پایه عرضه میشده،اشاره نمیکردید.
بله حتی به این مورد اشاره نکردید که مزدا3 2014 ای که تو دبی هست و عرضه شده همون مدل 2014 نسل سوم که سال پیش معرفی شده،نیست.بلکه همون مدل 2013 عرضه جهانی هست که تو دبی تحت عنوان مدل 2014 داره بفروش میرسه...!
ادامه در کامنت بعدی ...
گزارش
پاسخ دادن
14:21  1393/03/10

MaZi Zo0M Z0oM
4

فرافکنی به این میگن که قیمت یک خودرو با مشخصات فنی مدل پایه و امکانات حداقل اعلام کنیم،بعد با خودرویی که نمونه کامل از لحاظ تجهیزات و آپشن و بالاترین مشخصات فنی رو هم قیاس کنیم.بعد بگیم آهای مردم،MG6 تو دبی 15000 درهم از مزدا3(1600 سی سی با گیربکس 5 دنده دستی و حداقل امکانات و ایمنی)گرونتره ولی توی ایران MG6 تقریبا 15 میلیون از مزدا3(2000 اتوماتیک-تیپ3FL)ارزونتره،پس MG6 بهتره!جالبه که MG6 رو با سوناتا و اپتیما قیاس میکنید از لحاظ قیمتی،به مزدا که میرسه بجای قیاس با مزدا6،با مزدا3 قیاس میکنید!
شما لطفا مشخصات فنی اون سراتو و الانترایی که فرمودید تو دبی قیمتهاشون زیر 70.000 هست رو اعلام کنید تا خوانندگان متوجه بشن که MG6 فول رو با مدلهای Base اون خودروها مقایسه میکنید بعد میگید MG6 تو دبی از همه گرونتره ولی توایران از همشون ارزونتره...!
MG6 در سال 2013 به چند کشور صادر شده ...؟
گزارش
پاسخ دادن
17:05  1393/03/10

MaZi Zo0M Z0oM
3

خیلی جالیه،شما که حتی نمیدونید مزدا3 توی کشورهای عربی زیر ایران تو نقشه،در چند تیپ عرضه شده و هر تیپ چه امکاناتی رو داره یا نداره.اونوقت یه کلمه فول افتاده سر زبونتون هر مدل ماشینی رو که نام میبرید تهش یه فول هم بهش میبندید که هر کی ندونه فکر میکنه از لحاظ امکانات دیگه همه چی تموم هست.همچین میگین مزدا3 1.6 با گیربکس 4 دنده اتوماتیک فووووول،انگار همه امکانات و آپشن های نمونه 2.0 مونتاژ گروه بهمن رو داره،فقط موتورش 1.6 هست با گیربکس 4 دنده اتوماتیک.نخیر دوست عزیز،مزدا3 مونتاژ گروه بهمن از لحاظ آپشن و امکانات اختلاف زیادی با مزدا3 موجود در کشورهای حاشیه خلیج فارس دارند.
ااااااااااا از کی تاحالا گروه بهمن مزدا6 آورده که حالا بخواد 178 میلیون تومن هم بقول شما بفروشه؟نخیر عزیزم گروه بهمن هیچ برنامه ای برای فروش یا مونتاژ مزدا6 نداره.این اطلاعات و شایعتن رو از کجا میارید؟
موضوع اینجاست که اساسا شما شرایط و تفاوت های قیمتی یک خودرو وارداتی رو با یک خودرو مونتاژ داخل رو در نظر نمیگیری و اونها رو یکسان حساب میکنید.و اساسا مقایسه قیمتی ترتیب میدید بعد تو متن اعلام میکنید ...
گزارش
پاسخ دادن
21:01  1393/03/10

MaZi Zo0M Z0oM
3

... اعلام میکنید:

قیمت خودروها در کشورهای مختلف بواسطه قانون گمرک آن کشور متفاوت هست ، در ضمن درایو عربیا منبع فروش همه وارداتیها در مناطق آزاد هست .

ما تو منطقه آزاد زندگی نمیکنیم که بخوایم قیمت خودروها در منطقه آزاد رو بدونیم.مگر نه مزدا6 2014 تو کیش داره 65 میلیون تومن فروخته میشه و اگر بحث منطقه آزاد باشه پس لزومی به گریز به قیمت یک خودروی مونتاژ داخلی وجود نداره که شما اینکارو کردی.
همون ام جی 6 انگلیس که میفرمایید 21.000 پوند هست،مزدا3 2.0 لیتری SKYACTIV G 165PS 6MT هم داره به قیمت 21.500 پوند تو انگلستان بفروش میرسه.به علت عدم آگاهی شما از امکانات و مشخصات خودروها در نواحی مختلف دنیا،شما فکر میکنی مزدا3 یی که تو دبی هست عینا با همون امکانات تو انگلیس هست و عینا با همون امکانات تو آمریکا هست و با همون امکانات هم قراره مونتاژ بشه.به همین علت فقط نشستید واسه خودتون پول ها رو تبدیل واحد میکنید که این اونجا چفدره،تو یجا دیگه چقدر میشه!نخیر عزیزم اینطوری نیست.عزیزم خودرویی که 4 میلیون دستگاه ازش فروخته شده وضعیتش مشخصه در مقابل خودرویی که هنوز به 400 هزار دستگاه هم نرسیده.
گزارش
پاسخ دادن
21:11  1393/03/10

جلال
0

ام جی 6 که در ایران وجود داره قیمتش 67000 درهم هست چون مونتاژ چینه اونیکه زده 90000 درهم ام جی صد در صد انگلیسیه که ایران نمیاد بخاطر این که کامل متوجه بشی تو همون سایت درایو عرب ام جی 550 رو بزن مشخصاتش و آپشناش دقیقا حتی یک خال با ام جی 6 فرق نداره زده 65000 درهم یعنی از النترا ارزونتر لطفا تاز مانی که از چیزی آگاهی کامل ندارین اظهار نظر نکنین
گزارش
پاسخ دادن
18:23  1393/06/09

پیام
1

آقا جلال ، بهتره شما بیشتر مطالعه کنی برادر ، ام جی 6 تو انگلیس 20000 پوند هست و در دبی 90000 درهم و در چین 198000 یوان ، آنچیزی که شما اشاره کردی یعنی ام جی 550 ، قیمتش افت کرده چون عدم تولید از سال 2014 از سوی برند ام جی اعلام شده و از این به بعد فقط بنام رووی 550 تولید میشه . در ضمن برند ام جی فقط دفتر طراحی و تیم بازرسانش در انگلستان هست و خط تولید به جهت کاهش هزینه های تولید به شرکت سایک چین از سال 2007 منتقل شده و تمام ام جی ها در چین تحت نظر بازرسان اروپا مونتاژ میشه . بنابراین سعی نکن با اطلاعات غلط اذهان رو منحرف کنی ، واقعا الانترا در مقابل ام جی 6 موجود در ایران حرفی برای گفتن نداره . در ضمن حتما به سایت سایک- ام جی یه سر بزن و تب توزیع فروش رو ببین ایران ، دبی ، انگلستان ، آمریکای جنوبی و غیره از طریق چین توزیع میشه ، همین موضوع رو برای همه برندهای خارجی دیگه هم میتونی در اینترنت با یک سرچ ساده ببینی.
گزارش
پاسخ دادن
19:10  1393/06/09

کاربر: نریمان
3

آقا سعید
مبارکتون باشه ، بنده در پست یازدهم از پایین به همین نکته شما اشاره کردم .
ام جی شاسی بلند ، مطابق با آخرین اطلاعات در سال ۲۰۱۵ در انگلیس لانچ میشه و همچنین در اواخر ماه اکتبر ۲۰۱۴ ، ممکنه در ایران وارد بشه .
فعلا مدیا موتور داره ۱۰۰۰ دستگاه ام جی ۳ وارد میکنه و تا اواخر سال ۹۳ ، ام جی ۵ فیس لیفت هم وارد میشه با موتور ۱.۵ لیتری توربو .
گزارش
پاسخ دادن
17:17  1393/03/07

کاربر: نریمان
1

به به آقا مازیار عزیز ،
رفیق ، بحث فراافکنی نیست ، قیمت پایه مزدا ۳ نیو با موتور ۱۶۰۰ سی سی ، ۵۹۰۰۰ درهم هست و نه ۷۵۰۰۰ درهم ، در مدل ۲۰۱۵ با موتور ۲۰۰۰ سی سی ، فول آپشنش ( یک مدل بالاتر از آنچیزی که در ایران مونتاژ میشه ) ۹۰۰۰۰ درهم هست (۲۰۰۰ سی سی ، ۱۵۳ اسب بخار ، ۲۰۰ نیوتن-متر ، ۶ دنده جلو ) بنابراین با فرض اینکه عدد ارایه شده اشتباه باشد ، بازهم مزدا ۳ جدید در ایران قیمتش در بازارهای جهانی ( اگر صفر آن وجود داشته باشد ) از ام جی ۶ ، پایین تر هست .
خودتان قضاوت کنید :
مزدا ( بنده برای این کمپانی احترام خاصی قائل هستم ) - ۹۱ ساله ، مزدا ۳ جدید در ایران - ۲۰۰۰ سی سی ، ۱۴۷ اسب بخار ، ۱۸۷ نیوتن-متر ، فاصله محور ۲۶۴۰ میلی متر ،
ام جی - موریس گاراجز - ۹۰ ساله
ام جی ۶ - ۱۸۰۰ سی سی توربو ، ۱۶۱ اسب بخار ، ۲۱۵ نیوتن متر ، فاصله محور ۲۷۰۵ میلی متر .
استهلاک هر دو خودرو بسیار پایین و هندلینگ ، قدرت موتور ، ابعاد کابین ام جی ۶ بالاتر از مزدا ۳ .
کدام مطلب فرا افکنی هست ؟ باید قبول کنیم که خودروهایی هستند که از مزدا ۳ بالاتر میباشند.
گزارش
پاسخ دادن
15:42  1393/03/10

کاربر: نریمان
0

عزیز من چرا جدل میکنی ، الانترا با موتور ۱۸۰۰ ، ۶ دنده اتومات ، ۱۴۳ اسب بخار ، با گشتاور ۱۸۶ نیوتن-متر قیمتش ۶۸۰۰۰ درهم هست ، همونی که تو ایران ۱۱۵ میلیون هست
کیا سراتو ۲۰۱۴ ، با موتور ۲۰۰۰ ، ۶ دنده اتومات ، ۱۵۹ اسب بخار ، با گشتاور ۱۹۴ نیوتن-متر قیمتش ۶۹۰۰۰ درهم هست ، همونی که تو ایران ۱۲۵ میلیون هست . در ضمن مزدا ۳ جدید با قیمت ۷۵۰۰۰ درهم ، ۴ دنده اتومات ، فول با موتور ۱۶۰۰ سی سی . و بعد مدل جدیدش که ایران نیست فول اتوماتش ۹۰۰۰۰ درهم هست . بازم تاکید میکنم که قیمت خودروها جدا از عوارض گمرکی ، بیش از حد بالاست و این بخاطر برندزدگی هست ، مثلا مزدا ۶ ، وارداتی که فولش با موتور ۲۵۰۰ سی سی ، ۶ دنده اتومات که قیمت فولش ۱۱۴۰۰۰ درهم هست ولی بهمن خودرو داره میده ۱۷۸ میلیون تومان!!!!
در ضمن ام جی ۶ در سال ۲۰۱۳ در کشورهای انگلیس ، چین ، خاورمیانه ، آفریقا ، آمریکای لاتین ، آسیای صغیر ، نیوزلند ، اسراییل به فروش رفت.
گزارش
پاسخ دادن
17:50  1393/03/10

محمد
2

قیمت خودروها به دلار در دبی سوناتا 30000 دلار اپتیما 31000 دلار مزدا 23000 دلار ام جی 19000 دلار
شایان ذکر است پایین ترین فروش خودرو در دبی مربوط به ام جی می باشد
11:49  1393/03/07
گزارش
پاسخ دادن
سعید
8

سند؟!
طبق کدوم منبع؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
15:15  1393/03/07

کاربر: نریمان
6

آقا سعید

اطلاعات ایشون کاملا غلط هست

http://www.drivearabia.com/ultimatecarbuyerguide/uae/carpage.php/MG-6/2012-2013-2014-/954

http://www.drivearabia.com/ultimatecarbuyerguide/uae/carpage.php/Kia-Optima/2014-2015-/1043
گزارش
پاسخ دادن
15:37  1393/03/07

منتخب
5

ام جی خیلی راحت مزدا3 رو که میگن تو شتاب میزنه من هر دوتاشم داشتم ولی از ام جی راضی ترم مزدا 3 تو دست اندازا ضعیفه و هندلینگشم ضعیفه ولی ام جی بر عکس مزداست کیا هم که خودش تو چین داره مونتاژ میشه
10:23  1393/03/06
گزارش
پاسخ دادن
نیما کمیل
8

وقتی یه ماشین تو مجله ماشین بین سه خودرو ی مزدا 3وکیا سراتو و مگان اول میشه با بررسی کاملا علمی وبه گفته ی خودت در مجلات معتبر خارجی هم همین طور وماشینی که دارنده 6طلای المپیک دو یعنی اوسین بولت باهاش رانندگی کرده و............ چرا بعضی ها میان فقط میگن این ماشین چیه ؟چینی اشغاله؟ موتورش کوچیکه؟ این افراد اگه یکم تحقیق می کردند وسریع به چشم یه چینی بهش نگاه نمی کردن قطعا نظرشون عوض میشد به پست زیر هم پیشنهاد می کنم ام جی ستیزان یه سر بزنند هر چند بررسی کامل نوشته نشده ودوستان باید خود مجله رو بخوند حتی از عکس ها هم معلوم است ام جی چند مرده حلاجهhttp://machinemag.ir/374-karavan4-3.aspx
09:51  1393/03/04
گزارش
پاسخ دادن
محمد
4

سلام خدمت دوستان عزیز عرض کنم که من جهت خرید ام ج 6خیلی بررسی کردم وبه این نتیجه رسیدم که ماشین خیلی خوبی است فقط امیدوارم تا یک ماه دیگر قیمت خودور کارکرده ان بالا نره
23:04  1393/03/03
گزارش
پاسخ دادن
مجید
4

تو خرید ام جی شک نکنید، عالیه... من تا حالا دو بار ماشینم رو به روز کرده ام یک بار از 550 مدل 2010 به 2012 و یکبار هم از 550 به ام 6.
اگه اتفاق غیرمترقبه ای واسه ماشین پیش نیاد، تقریبا محاله که از خریدش پشیمون بشید!
گزارش
پاسخ دادن
09:14  1393/03/05

کاوه
7

سالار عزیز
خدمت شما عرض کنم که مثال این ماشین همانند گوشی آیفون هست . هر دو در چین مونتاژ میشوند اما طراحی ، نظارت بر مونتاژ با انگلیسیها و آمریکايیهاست و براساس استاندارد آنها تولید میشود به عبارت دیگر تحت لایسنس هستند. خود انگلیسیها در سال ۲۰۱۴ ، ام جی ۶ را اول در هندلینگ ، ششم در ارزش خرید و سوم در قابل اطمینان بودن برند در بین ۱۵۰ برند انتخاب نمودند . در واقع شرکت سایک چین خود را سرمایه گذار ام جی معرفی میکنه که در کارخانه مشترک مونتاژ شورولت ، بیوک ، کادیلاک و وولکس واگن ، ام جی را هم مونتاژ میکنه تحت نظر بازرسان انگلیسی ، موتور خودرو تا اواسط 2014 ، روور انگلیس ، گیربکس آیسین لکسوس ( در حال حاضر مراحل تست نهایی با موتور جنرال موتورز و سیستم گیربکس و دو کلاچه GM را سپری میکنه )، سیستم تعلیق بی ام دبلیو سری زد ، سیستم مولتی مدیاMagneti marelliایتالیا ، همگون سازی ، طراحی بدنه و مدیریت سیستم توسط موریس گاراجز . پست وان کار درباره معرفی 10 کمپانی خودروسازی برتر دنیا رو هم بخون .
19:52  1393/03/03
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نریمان
6

سالارخان

فرض بگیریم همه این نظرات مثبت و ۳۷۰ رای را اصلا بنده دادم و به اصطلاح، خودم ، خودم را تحویل گرفتم ، آیا مستندات و بررسیهای فنی در پست هایم که کارشناسان در مجله های معتبر ازایه دادند دروغ هست؟ آیا دلایل مثبت ارایه شده غیرمنطقی هست؟ چرا شما و دیگر ام جی ستیزان ( شاید همه شما هم یک نفرید !!!) بجای ارایه نکات فنی و مستندات دال بر مشکل داشتن این خودرو ، فقط کلی گویی میکنید ؟ چرا بجای ارایه نظرات منطقی با تخریب و تهمت اظهار نظر میکنید؟ بنده از دید خودم مطمئن هستم چون پشتوانه فنی بزرگان خودرو رو دارم و به عنوان مصرف کننده ، کاملا ام جی ۶ ، با اصالت ۹۰ سال تجربه موریس گاراجز و قیمت ۲۰۰۰۰ پوند که به انتخاب انگلیسیها بهترین خودرو دارای هندلینگ بالا در سال ۲۰۱۴ در مجله اتواکسپرس ، معرفی شد ، را به همه توصیه میکنم ، و بدلیل آنکه این خودرو در چین تولید میشود که چه بسا اکثر برندهای معروف از جنرال موتورز ، کرایسلر ، بی ام و تا کیا و هیوندا دارند در چین تولید میشوند و در بازارهای خاورمیانه و آمریکای لاتین به فروش میروند ، نمیتوان ایراد گرفت
19:43  1393/03/03
گزارش
پاسخ دادن
نریمان
3

به به ، یک ام جی ستیز دیگر یا همان ام جی ستیز با نام کاربر سالار.

دوست گرامی ، با تهمت زدن و حرفهای کلی که نمیشود نتیجه گیری کرد ، خود بنده تمام اطلاعات رو مستند در اختیار علاقه مندان قرار دادم واز خودم چیزی اضافه نکردم مگر آنکه سواد و دانش شما از مجله معتبر اتو اکسپرس بالاتر باشد !، چند پرسش به عنوان مهندس مکانیک دارم :
1- ایرادات فنی که شما با توجه به این موضوع که این ماشین را داشته اید ارایه فرمایید لطفا مستند .
2- قیمت این خودرو در انگلیس 20000 پوند و در امارات 90000 درهم هست ، علت ادعای شما به اینکه این قیمت نمی ارزد چیست؟
3- دلیل اینکه این برند معروف انگلیسی که امسال خود انگلیسیها جشن نود سالگی گرفتند را چینی می نامید چیست ؟ آیا با این تفکر جگوار و رنجروور را که تاتا هند سال 2008 خرید و الان در هند تولید میشود را هندی مینامید؟
4- باتوجه به این موضوع که اکثر برندهای معتبر جهان از جنرال موتورز ، بی ام و ، کرایسلر تا تویوتا ، هیوندایی و کیا در چین تولید میشوند ، آیا این برندها را هم باید چینی گفت ؟
فکر نمیکنید با گلی گویی و نظرات عامیانه فقط خودتان را خسته میکنید؟
18:02  1393/03/03
گزارش
پاسخ دادن
علی آقا
2

دلیل شما برای اینکه این خودرو 20000پوند یا 90000درهم می ارزد چیست؟
فردا سایپا می تواند پراید را با قیمت 60000درهم در امارات عرضه کند (مسلما کسی هم نمیخرد) و بعد بگوید من ماشین 60هزار درهمی را 25 میلیون تومن می فروشم.
من ام جی ندارم و نمی گویم ماشین بد یا خوبی است. اما دلایل شما هم خیلی محکم و قانع کننده نیست.
گزارش
پاسخ دادن
17:11  1393/03/18

نریمان
2

علی آقا آقا
من این جمله رو در پست پایین برای شما نوشتم که : شما بهتر نیست بجای اظهار نظر در هر پست ، کلیه پست ها و لینکهایش و جوابها و انتقادها را بخوانی تا ضمن آنکه بتوانی ارتباط و اطلاعات یکپارچه ایجاد کنی ، سوالت جامع باشه؟
برادر من ، اگر تمام لینک ها را مراجعه کنید میبینید که این قیمتها از سایتهای معتبری همچون درایو عربیا و ام جی انگلستان ارایه شده و اگر به قوانین WTO آشنایی داشته باشید ، یکی از قوانین ارایه قیمت های رقابتی میباشد که توسط کارشناسان فروش ارایه میگردد ، در ضمن چه سودی برای ام جی دارد که ماشین با ارزش پایین تر را با قیمت بالاتر در جهان به معرض فروش بگذارد ؟ و بهتر است مجددا به سایت اتو اکسپرس که لینکش رو تو پستها قرار دادم بروید و ببینید که ام جی 6 ، ششمین خودرو در کل بین 150 خودرو در سال 2014 شده که ارزش خرید دارد و در لینک سایت بست سلینگ که آنهم در این پستها موجود هست ، ام جی 98 م در کل دنیا شده و براساس گزارش ماه می 2014 در انگلیس ، ام جی 6 توانسته مقام 32 م را با 10 پله صعود به نسبت سال مشابه و فروش 300 دستگاه در یک ماه بدست آورد .
گزارش
پاسخ دادن
19:37  1393/03/18

علی آقا
0

آقا نریمان، شاید بجز خودت من تنها کسی باشم که تمام نظرات این صفحه رو خوندم چون به این خودرو علاقه‌مند شده‌ بودم. من نپرسیدم مدرک حرف شما چیست که این جواب را نوشتید، من پرسیدم:‌از کجا معلوم که به این قیمت می ارزد (دقت کنید به: می ارزد).
قبول داری که رتبه ۳۲ تو کشور خودش به هیچ عنوان خوب نیست؟ رتبه ۳۲ یعنی اینکه مردم هموطن این ماشین (اگر بپذیریم که انگلیسی هست) ۳۱ مدل خودرو را به این ماشین ترجیح میدن. در حالی که در تمام دنیا مردم محصولات ملی خودشون رو بیشتر میخرن مثلا در ایتالیا فیات بیشترین فروش رو دارد، در آلمان خودروهای آلمانی بیشترین فروش رو دارن و در فرانسه خودروهای فرانسوی و... اما در انگلستان طبق آمار خودتان خودروی انگلیسی ام جی ۶ رتبه ۳۲ رو داره (مطمئنا کل فروش ام جی هم در رتبه‌های بالا نیست). این خودش گویای همه چیز هست و نیازی به جدل و مقایسه قیمت دوبی و ایران و بردن جایزه هندلینگ!!! و... نداره. یک کلام اینکه مردم هموطن این خودرو اونو نمیخرن. مگر مردم انگلیس بیمار هستند که خودروی هموطن خودشون که به قول بعضی بهتر از کیا و مزدا و هیوندا هست رو نخرن؟!
گزارش
پاسخ دادن
22:53  1393/03/18

نریمان
1

علی آقای بزرگوار

اکثر کسانی که از این خودرو تعریف میکنند چه در ایران و چه در خارج از آن بدلیل رضایت از آنچیزی هست که پرداخت کرده اند ، بنده هم قبول دارم که جدل نباید مبنای بحث باشد و به شما پیشنهاد میکنم حتما با این خودرو تست رانندگی نمایید . رتبه 32 که عرض کردم در مقابل 230 محصول از برندهای معتبر دیگر ، برای خودرویی که 10 سال افول داشته ، عدد بدی نیست بطور مثال شورولت ، کرایسلر ، سانگ یانگ و خیلی دیگر بعد از ام جی قرار گرفته اند و حتی برندهای جگوار ، مینی و لندروور در مقامهای 24 ، 19 و 17 به ترتیب قرار گرفته اند . واقعیت آنستکه سیاست های مجلس عوام انگلیس اجازه زنده ماندن به صنعت خصوصی شان را نمیدهد که در یک پست به آن مفصل اشاره شد . و لذا باتوجه به هزینه بالای زندگی در انگلیس ، قیمت خودروهای انگلیسی در مقابل بودجه عمومی جامعه بالاست و اگر از اعتبار چند برند همچون بنز ، بی ام دبلیو ، آئودی و وولکس واگن و تویوتا بگذریم که نه تنها ام جی بلکه بسیاری از برندها را نمیشود با اینها مقایسه کرد . ماشینهای کره ای بالاتر از همه اینها قرار گرفته اند از بابت تعداد فروش!!!
گزارش
پاسخ دادن
09:03  1393/03/19

نریمان
0

مسلما خودرو با وزن 1525 کیلو ، قدرت موتور 160 اسب بخار ، گشتاور 215 نیوتن متر ، گیربکس 5 سرعته تیپ/شیفت ترونیک ، توربو شارژ ، شتاب اولیه 8.4 ثانیه با مصرف متوسط 8 لیتر در صد کیلومتر و داشتن سیستم های کنترل پایداری و 9 در یک که متعلق به تکنولوژی بی ام و هست ، نمیتوان قیمت کمتری در مقایسه با قیمت خودروهایی همچون سوناتا و آپتیما متصور شد . کما اینکه در عمل هم با تست های درگ و جاده ای هم نشان داده که سرتر از آپتیما و سوناتاست . اما بحث اصلی آنستکه قیمتی که در ایران دارد با این مشخصات ، ماشین های در همین رده قیمت ، نمیتوانند در هیچ زمینه ای رقابت کنند و ام جی 6 یک سرو گردن بالاتر هست . واقعیت رضایت حداکثری هم به این خاطر هست که با مبلغی که میپردازید از خودرویی لذت میبرید که ازخودروهای در رنج 150 تا 160 میلیونی انتظار میرود . مسلما اگر با همان قیمتی که در خارج از ایران با در نظر گرفتن عوارض گمرکی در ایران ارایه میشد یعنی 140 تا 150 میلیون ، اینهمه رضایت و تههیج وجود نداشت . حرف من آنستکه برندزدگی را کنار بگذاریم و بدور از تعصب و پرکردن جیب دلاالان ، خودروی خودمان را انتخاب کنیم
گزارش
پاسخ دادن
10:13  1393/03/19

نریمان
0

درود بر شما آرش خان عزیز
ام جی آسیبی که بهش وارد میشود در ایران از دو جهت هست ، اول تازه وارد بودن نام این برند پس از 40 سال در ایران و دیگر مونتاژ چین بودن آنست . در صورتیکه برندهای دیگر باوجودآنکه اکثرا در چین مونتاژ میشوند و در بازارهای خاورمیانه ( از جمله ایران ) و آمریکای لاتین بفروش میرسند بدلیل حضور ممتد و قدیمی ، توانستند اعتماد مردم را بدست آورند . چه بسا امتیازها و افتخاراتی که همین ام جی 6 در سال 2014 در بازار انگلستان بدست آورد اگر یکی از برندهای شناخته شده در ایران بود ، همانند تویوتا کرولا 2014 که در دبی قیمتش بیش از 75000 درهم نیست و در ایران 135 میلیون فروش میرود ، قیمت ام جی 6 هم سر به فلک میرفت . این را میتوان به فال نیک برای من و شمای مصرف کننده دانست که با قیمت برابر با دنیا دارید از این ماشین استفاده میکنید .
در تمام سایتهای تخصصی خودرو ، کامنتی مبنی بر پایین تر بودن قدرت اپریشن موتور نسبت به قدرت نامی ندیدم و خودم تا سرعت 230 کیلومتر در حالت اسپرت تست کردم که دور موتور به 5500 هم نرسیده بود ( رد لاین دور موتور 6700 هست ) .
16:36  1393/03/03
گزارش
پاسخ دادن
آرش
2

سلام بر نریمان عزیز. من هم بین سراتو ،مزدا 3 و MG6 مردد بودم ولی با اطلاعات مناسبی که داده بودید MG6 یه انتخاب منطقیه. فقط یه سوال: چقدر به اداعای یه سازنده در مورد توان موتور میشه اعتماد کرد.
ممنون میشم راهنماییم کنین.
15:26  1393/03/03
گزارش
پاسخ دادن
سالار
3

گول کسی را نخورید ام جی خودرویی در حد این قیمت نیست ام جی داره تو این موفعیت از آب گل آلود ماهی می گیره بیشتر اینهایی که دارن در این سایت طرفداری مکنند یک نفر یا دو نفر هستند با نامهای مختلف و دادن امتیازهای دروغین من ام جی 6 داشتم راضی نبودم هیچوفت هم دنبال هم چین ماشینی نخواهم رفت اگر خواستید ام جی بخرید حتما" بروید از اهل فن اینکار سوال کنید وگرنه مشتری اول و آخرش خودتونید
گزارش
پاسخ دادن
16:20  1393/03/03

کاربر: نریمان
3

درود بر شما آرش خان عزیز
ام جی آسیبی که بهش وارد میشود در ایران از دو جهت هست ، اول تازه وارد بودن نام این برند پس از 40 سال در ایران و دیگر مونتاژ چین بودن آنست . در صورتیکه برندهای دیگر باوجودآنکه اکثرا در چین مونتاژ میشوند و در بازارهای خاورمیانه ( از جمله ایران ) و آمریکای لاتین بفروش میرسند بدلیل حضور ممتد و قدیمی ، توانستند اعتماد مردم را بدست آورند . چه بسا امتیازها و افتخاراتی که همین ام جی 6 در سال 2014 در بازار انگلستان بدست آورد اگر یکی از برندهای شناخته شده در ایران بود ، همانند تویوتا کرولا 2014 که در دبی قیمتش بیش از 75000 درهم نیست و در ایران 135 میلیون فروش میرود ، قیمت ام جی 6 هم سر به فلک میرفت . این را میتوان به فال نیک برای من و شمای مصرف کننده دانست که با قیمت برابر با دنیا دارید از این ماشین استفاده میکنید .
در تمام سایتهای تخصصی خودرو ، کامنتی مبنی بر پایین تر بودن قدرت اپریشن موتور نسبت به قدرت نامی ندیدم و خودم تا سرعت 230 کیلومتر در حالت اسپرت تست کردم که دور موتور به 5500 هم نرسیده بود ( رد لاین دور موتور 6700 هست ) .
گزارش
پاسخ دادن
19:48  1393/03/03

m.s
1

من بین ام جی و کیا سراتو 2000 و مزدا 3 جدید گیر کردم کودومش به نظر شما/؟
21:55  1393/03/02
گزارش
پاسخ دادن
نریمان
1

دوست عزیز
اگر با حوصله پست های زیر و اطلاعات داده شده را بخوانید به جواب دلخواهتان میرسید ، بنده بطور خلاصه عرض میکنم:
1- مجله ماشین در اسفند ماه بررسی کاملی بین همین سه ماشین کرد و ام جی 6 اول شد.
2- قیمت ام جی 6 در مقابل دو خودروی دیگر در خارج از کشور بالاتر هست و در رنج خودروهایی همچون فورد مندوز ، سوناتا و آپتیما میباشد.
3- از نظر ابعاد کابین و تکنولوژی بالاتر و به روز تر از دو خودروی دیگر هست.
4- از نظر استهلاک پایین تر و هندلینگ ام جی 6 ، بهترین هندلینگ رو داره ( به اعتبار گزارش مجله اتواکسپرس)
5- بدلیل تازه وارد بودن در ایران ، بازار دست دومش از دو خودروی دیگر پایین تر هست ولی روز به روز داره بهتر میشه.
6- خدمات پس از فروشش گستردگی زیادی نداره ولی در تهران بین همه وارداتیها اول هست.
7- قیمت این خودرو در انگلیس 20 هزار پوند هست ، که میتوان بطور ساده گفت که تنها خودروی وارداتی در ایران هست که قیمتش با خارج از کشور یکی هست .
گزارش
پاسخ دادن
09:48  1393/03/03

شهرام
0

با سلام خدمت اقا نریمان من نظرات این سایت را خوندم قانع به خرید ام جی شدم اما سایتhttp://iran-mg.blogfa.com رفتم انها از خدمات پس از فروش بسیار ناراضی بودن من 5ساله لیفان 520 داشتم بعضی موقع این خدمات پس از فروش اذیت میکنه دوست دارم نظر شما را درمورد این سایت بدونم
01:36  1393/03/01
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

سلام می خواستم بدونم که اگه بخوامmg6مدل 2012بخرم به نظر شما تا چند سال می تونم توقع داشته باشم که به خرج نیفته البته با در نظر گرفتن استفاده صحیح و سرویس منظم ان
23:23  1393/02/31
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نریمان
5

محمدجان ، حتما مطمئن شو که صاحب قبلی استفاده درست از خودرو کرده ، این خودروها بواسطه روح اسپرت و موتور توربودار ، آماده ریس و کل کل هستند ، در ضمن چک کن که گارانتیش فعال باشه و سرویسهای دوره ایش درست و به موقع انجام شده باشه ، از لنت فیک و یا بی ام دبلیو استفاده نکرده باشه که سوت و یا خط رو صفحه بندازه . اگر همه چیز درست بود ، به گفته دوستانی که بیش از 4 سال 550 دارند ، استهلاک این خودرو بسیار پایین هست و راحت تا سه سال دیگه ماشین مد نظر شما ازیتتان نمیکنه و لذتش رو ببر .
گزارش
پاسخ دادن
09:17  1393/03/01

علرضا
1

من یک ملیارد پول دارم می خواهم یک ماشین بخرم من سه ماشین انتخاب کردم اولیش پورشه و دومیش بی ام وه زد 4 وسومیش ام جی 6 رو انتخاب کردم بنظر شما کدومش رو بگیرم
14:24  1393/02/31
گزارش
پاسخ دادن
علی
1

چه بد سلیقه ام جی کجا و پورشه و بی ام و کجا
گزارش
پاسخ دادن
14:46  1393/02/31

arash
0

بی ام و رابخر(البته اگهx6 را بخری به نفعه ته من یکیشاخریدم ازشم راضی ام
گزارش
پاسخ دادن
11:18  1393/03/01

سالار
3

شما اگر یک میلیارد پول داشتی اصلا" فکر ماشین ام جی را هم نمی کردی چون ام جی ماشینی در حد افراد چینی سوار است در صورتی که با یک میلیارد می توانید ماشینهای خیلی بهتری سوار شد نه ام جی که در حد ام وی ام است
گزارش
پاسخ دادن
16:30  1393/03/03

کاربر: امیرمحمد
3

اگه واقعا 1میلیارد داری توی خرید پانامرا اس شک نکن....
پولت کمتر از پانامرا توربوئه وگرنه اون بهتره...
گزارش
پاسخ دادن
20:24  1393/02/31

نیما
0

قیمت رو چقدر قراره بالا ببرن؟ کسی می دونه؟
10:01  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
رادين
0

٣تومن
گزارش
پاسخ دادن
23:45  1393/03/01

کاربر: نریمان
2

سری جدید تازه وارد گمرک شده ، اگر مدیا موتور شیطنت نکنه ، حدود 7 درصد باید اضافه میشه ( 5 درصد مصوبه مجلس و 2 درصد از بابت افزایش مالیات بر ارزش افزوده ). بعنی جی تی میشه 114.5 میلیون تومان . حداقل ام جی 6 - جی تی 114.5 میلیون و مگنت 111.5 میلیون تومان میشود.
گزارش
پاسخ دادن
10:36  1393/02/30

محسن
0

من به سایت شرکت مدیاموتورز مراجعه میکنم بخش فروشش ایراد داره. کسی میدونه چرا؟
11:14  1393/02/29
گزارش
پاسخ دادن
نریمان
1

بخش فروش مدیا موتور در حال بروز رسانی هست ، آنچه که میدونم 1000 دستگاه فیس لیفت ام جی 3 و 2000 دستگاه ام جی 6 در مرحله ورود به گمرک هستند و نام نویسی تا چند روز دیگه آغاز میشه .
گزارش
پاسخ دادن
12:14  1393/02/29

کامی
1

ازیکی ازکارکنان بخش فروش مرکزی نقل قول میکنم که:
قصددارندقیمت فروش محصولات رو بالاببرن
اینوموقع تحویل خودروبهم گفت
گزارش
پاسخ دادن
19:25  1393/02/29

مهدي
0

با سلام
من قصد خريد خودرو دارم به نظرتون سراتو نيو يا ام جي 6 مگنت در ضمن نظرات را هم خوندم باز هم شك دارم راهنمايي كنيد .
خصوصا جناب اقاي نريمان .
18:26  1393/02/27
گزارش
پاسخ دادن
نادر
1

ام جي 6 بهتره يا 550؟ لطفا دليلشو بگيد.
مرسي
گزارش
پاسخ دادن
00:50  1393/02/28

کاربر: نریمان
7

آقا مهدی
بنده چون خودم بین خودروهای هم رده قیمتی ام جی ۶ و حتی بالاتر همچون آپتیما و سوناتا ، ام جی ۶ را انتخاب نمودم ، شاید نظرم حالت تحمیلی داشته باشه ، فقط مواردی که میدانم :
- سراتو نیو ابعاد کابین کوچکتر چه عرض و چه طول و ۲۵۰ کیلو سبکتر و در عین حال مصرف سوخت بیشتر به نسبت ام جی ۶
- قدرت موتور تفریبا برابر ولی شتاب اولیه سراتو بالاتر از ام جی ۶ هست ولی شتاب ثاتویه ام جی ۶ بالاتر هست
- هندلینگ و سواری ام جی ۶ خیلی بهتر از سراتو نیو میباشد و سراتو از نظر بنده خشک هست و در مسافرت های طولانی بسیار خسته کننده.
- استهلاک ام جی ۶ از قول کسانی که بیش از ۲ سال و بالای ۸۰ هزار تا رفته اند ، پایین هست
- گستردگی خدمات پس از فروش اطلس خودرو بیشتر از مدیا هست ولی کیفیت خدمات مدیا بهتر هست
- بازار دست دوم سراتو ( با توجه قدمت و شناخته شدنش ) بهتر از ام جی ۶ هست .
- قیمت سراتو نیو ۲۰۱۴ در دبی ۶۸۰۰۰ درهم ولی ام جی ۶ ، ۹۰۰۰۰ درهم .
در مجموع بنده بطور قطع ام جی ۶ را بهتون پیشنهاد میدم .
گزارش
پاسخ دادن
23:29  1393/02/27

کاربر: نریمان
10

آقا نادر

ام جی ۶ و ۵۵۰ برروی یک پلاتفرم ساخته شده بنام روور ۷۵ ، مدل ۵۵۰ دو تفاوت عمده با ۶ داره ، اول شکل ظاهر که سلیقه ای هست و دوم بهبود عملکرد گیربکس و بهبود شتاب اولیه ۶ در حد ۲ ثانیه . در ضمن مدل های ۲۰۱۳ و ۱۴ ام جی ۶ به امکانات بیشتری از قبیل سنسور پارک جلو ، پاور ویندو سانروف ، گرمکن صندلی های جلو و جمع شوندگی برقی آیینه های بغل مجهز شده . طول ام جی ۶ در حدود ۳ سانت بلندتر هست . از نظر هندلینگ فرقی ندارند و هر دو عالیند .
گزارش
پاسخ دادن
12:19  1393/02/28

محمد
4

در نظرات مطرح شده، می توان افراد را به دو دسته تقسیم نمود:
1. کشانی که از ماشین استفاده کرده اند. این افراد، همه از ماشین تعریف کرده اند.
2. کسانی که به صرف اینکه ماشین ساخت چین هست از آن تعریف نکرده اند.
نتیجه اینکه شاید چینی ها ماشینی تولید کرده اند که بتوان از آن تعریف نمود.
لطفا کسانی که استفاده کرده اند ضعف های ماشین را ذکر کنند.
09:03  1393/02/27
گزارش
پاسخ دادن
امین
0

سلام منم میخواستم ام جی ۶ بگیریم ولی با افزایش قیمت ۱۱۴۸۰۰۰۰۰ دیگه بی خیال شدم واقعا متاسفم برا مدیا موتورز
گزارش
پاسخ دادن
00:31  1393/02/28

امین
1

ولی واقعا ماشین خوبی هست اما چرا تو ۱هفته اینقدر گرون شد اینم شانس ماست
گزارش
پاسخ دادن
00:36  1393/02/28

amin
0

مگه گرونش کردند؟ منبع خبر شما کجاست؟

خود سایت مدیا موتورز در قسمت فروش ویژه زده به روز رسانی و معلوم نیست فعلا چه قیمت و چه شرایطی در نظر میگیرند
گزارش
پاسخ دادن
10:13  1393/02/28

کاربر: نریمان
4

محمد عزیز
شما اگر همه پست های زیر را بخوانید به جوابتان میرسید . مثال این ماشین همانند گوشی آیفون هست . هر دو در چین مونتاژ میشوند اما طراحی ، نظارت بر مونتاژ با انگلیسیها و آمریکايیهاست و براساس استاندارد آنها تولید میشود به عبارت دیگر تحت لایسنس هستند. خود انگلیسیها در سال ۲۰۱۴ ، ام جی ۶ را اول در هندلینگ ، ششم در ارزش خرید و سوم در قابل اطمینان بودن برند در بین ۱۵۰ برند انتخاب نمودند . قیمت ام جی ۶ در ایران بواسطه قانون دامپینگ نسبت به هم رده های خودش پایین هست تا بواسطه حضور کوتاه مدتش در ایران ، بتواند سریعتر بازار خودش را پیدا کنه و در آنصورت بتدریج قیمتها واقعی میشود .
بنده ایراد فنی از این ماشین در ۷۰۰۰ کیلومتر مسافرت نتونستم پیدا کنم و فقط در سرعت بالای ۱۵۰ ماشین خشک میشود .
گزارش
پاسخ دادن
10:32  1393/02/27

کاربر: نریمان
2

متاسفانه نظارت بر افزایش قیمتها وجود نداره ، ظرف یک هفته اطلس خودرو ، آسان موتور بین ۸ تا ۲۰ میلیون رو خودروهاشون بردند ، مدیا موتور هنوز بالا نبرده ولی فکر کنم سری جدید واردات رو حداقل ۷ درصد گرون کنه ( ۲ درصد مالیات بر ارزش افزوده و ۵ درصد مصوبه مجلس ) و بنابراین قیمت جی تی حداقل میشه ۱۱۴،۴۰۰،۰۰۰ تومان
گزارش
پاسخ دادن
12:04  1393/02/28

محسن
0

با سلام من یه سوال داشتم بین ماکسیما و ام جی 6 کدام ماشین بهتری است
11:24  1393/02/26
گزارش
پاسخ دادن
محمد
2

امکانات ام جی بیشتر هست. ولی قدرت ماکسیما بیشتر است. ماکسیما یه کم جادارتر هست. ولی با مقایسه ماکل توصیه می کنم ام جی بخرید.
گزارش
پاسخ دادن
09:05  1393/02/27

کاربر: نریمان
5

دوست عزیز
از نظر بنده مقایسه این دو خودرو اشتباه است .
ماکسیما ، یک سدان کلاس E بوده و ام جی ۶ سدان کلاس D میباشد . تنها مزیت ام جی ۶ به ماکسیما ، تکنولوژی به روز آن هست ، شما اگر با این قضیه مشکلی ندارید و مصرف سوخت برایتان مهم نیست ، ماکسیما بگیرید و مسلما راحتی ماکسیما مثال زدنی هست هر چند که ام جی ۶ هم هندلینگ عالی داره . در ضمن به سن و سال شما هم بستگی داره ، برای سن جوان و میانسال ام جی ۶ را پیشنهاد میدم و برای سنین بالاتر ، ماکسیما را توصیه میکنم
گزارش
پاسخ دادن
13:21  1393/02/26

کسری
0

دوستان ، خواستم از نظر آماری ببینم میزان رضایت صاحبان سوناتا ، آپتیما و ام جی 6 که در دبی در یک رنج قیمت هستند ، در ایران چگونه هست ، چون دیدم اونهایی که ام جی دارند رضایت دارند و شاید از روی تعصب باشه! ، در ایتدا میزان فروش خودرو های مذکور در سال 92 یا 2013-2014 را از سایت bestselling درآوردم :

1- سوناتا - 4774 دستگاه
2- آپتیما - 6918 دستگاه
3- ام جی 6 - 830 دستگاه

از سایت باما که بهترین سایت آماری خرید و فروش خودرو هست اطلاعات زیر را برای دوره 2013-2014 استخراج کردم :

1- سوناتا - متقاضی فروش - 148 دستگاه
2- آپتیما - متقاضی فروش - 173 دستگاه
3- ام جی 6 - متقاضی فروش -6 دستگاه

بادرصد گیری ، میزان تقاضا برای فروش پس از خرید ( توجه کنید تقاضا برای فروش ، نه فروخته شده ) مشخص میشه به ترتیب :

1- ام جی 6 - فقط 0.7 درصد متقاضی فروش هستند
2- آپتیما - 2.5 درصد متقاضی فروش هستند
3- سوناتا - 3.1 درصد متقاضی فروش هستند

به عبارت دیگر بنده از نظر آماری به این نتیجه رسیدم که رضایت صاحبان ام جی 6 ، بین 3.5 تا 4.5 برابر صاحبان خودروهای آپتیما و سوناتا هست .
08:35  1393/02/23
گزارش
پاسخ دادن
سعید
5

بابا دیگه با اپتمیا مقایسه اش نکن من خودم ام جی دارم تو اپتیما هم نشستم ولی باهاش رانندگی نکردم امام به نظر من اپتیما خیلی سرتره داخل موتور هر دو ماشین را ببینید اصلا" قابل مقایسه با هم نیستند
16:58  1393/02/22
گزارش
پاسخ دادن
بیژن
11

سلام

داخل موتورش مگه چیه ؟ یادمه یکی میگفت چرا موتور ام جی 6 ، اینقدر کوچیکه و دور رو برش خالیه !!!! سه ماه پیش نیسان از یک موتور خودرو رونمایی کرد به وزن 40 کیلو با ابعاد خیلی کوچک ولی قدرت 360 اسب بخار . شما اگر ام جی 6 داری اتفاقا از اینکه خیلی راحت به اطراف موتور دسترسی وجود داره ، باید خوشحال باشی که با این سایز موتور و توربو شارژ معرکه اش ، 160 اسب بخار تولید میکنه و شتاب اولیه اش با 80 کیلو وزن بیشتر در مقابل آپتیما ، 1 ثانیه سریعتر هست . جالبه که بدونی وزن آپتیما 1450 کیلو و موتورش 2400 سی سی هست ، که قدرتش 175 اسب بخار میشه .
در ضمن زیبایی به سلیقه مربوط میشه .
راستی شما که ام جی 6 داری ، میشه بگی با usb فیلم با زیرنویس پخش میکنه ؟
گزارش
پاسخ دادن
17:28  1393/02/22

بیژن
23

من خودم ماشین بازم ، میخواستم برم آپتیما بگیرم ، یکی از دوستان ام جی 6 رو بهم معرفی کرد و نظرم رو جلب کرد ، تحقیق کردم و چون دیدم از نظر فنی و امکانات ، در حد و حدود آپتیماست ، ولی حدود 40 تومن( پارسال ) اختلاف قیمت دارند، با احساس ریسک خریدمش و مابقی پول رو هم دادم یه 206 تیپ 5 خریدم ، حدود یکسال این ماشین رو دارم و از انتخاب خودم بسیار راضیم ، مخصوصا که تو کورس با آپتیمای دوستم ، هرچی زور زد بهم نرسید ، تا حالا هم چند تا مسافرت خفن 8 تا 10 ساعته باهاش رفتم یه کله ، دم ام جی گرم
17:55  1393/02/20
گزارش
پاسخ دادن
مسعود
23

هر کسی نظری داره و خدا کنه اینهایی که از ماشین بد میگن خودشون سوارش شده باشند و خدا کنه که برند ستیزی نباشه ، من الان دو سال هست که ام جی 6 جی تی دارم ، همین الان هم مخصوصا وقتی میخوام برم مسافرت با این ماشین ذوق دارم ، هندلینگ مثال زدنی ، قدرت و شتاب عالی و کابین جادار و با کیفیت ، از نظر استهلاک شاید زود باشه بگم ولی تا حالا بجز سرویسهای دوره ای و این آخری ، تنظیم ساعت به وقت ایران بصورت ماهواره ای و رفع مشکل ریست شدنش ، دلیلی برای رفتن به نمایندگی و تعمیرگاه پیدا نکردم
17:41  1393/02/20
گزارش
پاسخ دادن
پیمان
22

من سال 89 یه 550 گرفتم ، حدود 90 هزارتا باهاش رفتم ، پارسال فروختمش و یه ام جی 6 ، 2013 فول گرفتم مدل مگنت ( از سدان کامل بیشتر خوشم میاد ) واقعا بدون رقیب هست تو رنج قیمتیش ، خدایی استهلاکش هم کمه ، من که کاملا راضیم ، و از اینکه پول تو جیب دلالها نریختم هم بسیار خوشحالم
17:31  1393/02/20
گزارش
پاسخ دادن
شارق
1

اقا پیمان میخواستم بدونم بین ام جی 6 و 550 کدام را ترجیح میدهید در ضمن میخواستم بدونم ام جی 550 با اون وزن سنگینش ایا کمکهاش زود داغون نمیشه!!
گزارش
پاسخ دادن
08:30  1393/03/03

پیمان
3

دوست گرامی شارق عزیز

شوالیه 550 ( رووی 550 ) و ام جی 6 هر دو بر یک پلت فرم ساخته شده اند ولی چون ام جی انگلستان ام جی 6 را جزو محصولات خودش معرفی میکند و در اروپا مکررا مورد ارزیابی قرار میگیرد ، از نظر بین المللی اعتبار بالاتری نسبت به 550 دارد .
در خصوص ظاهر که سلیقه ای هست ولی خودم 550 رو بیشتر میپسندم .
از نظر عملکرد ، جز بهبود شتاب اولیه در ام جی 6 ، تفاوت دیگری ندارند . البته کیفیت چرم در ام جی 6 بهتر از 550 میباشد. و آپشنهای 6 مدل 2013 و 14 بیشتر از 550 هست
از نظر وزنی ، ام جی 6 مگنت از 550 سنگین تر و 3 سانت درازتر هست ، ولی هیچوقت از نظر کمک ها دچار مشکل نشدم خوشبختانه سیستم تعلیق این خودروها از بی ام دبلیو سری زد اقتباس شده .
گزارش
پاسخ دادن
09:35  1393/03/03

ارشان
17

من الان ٣ سال هست كه اين خودرو را دارم و به نسبت قيمت و امكاناتش ، بسيار راضى هستم ، مدل ماشين من مگنت دلوكس هست .
آقا شايان ، مدل ماشينت چه بوده و مال چه سالى ، مشكلش چى بود؟
16:21  1393/02/20
گزارش
پاسخ دادن
شایان
6

من داشتم راضی نبودم فروختمش البته با بدبختی
16:07  1393/02/20
گزارش
پاسخ دادن
مهیار
9

من که گفته بودم گول تبلیغات را نخورید اول بروید تحقیق کامل بکنید بعد اقدام به خرید کنید من هم همچین کلاهی سرم رفته بود
گزارش
پاسخ دادن
16:18  1393/02/20

علی
5

لطفا ایرادات خودرو را بفرمایید تا ما هم نخریم
گزارش
پاسخ دادن
15:51  1393/02/21

کاربر: نریمان
17

رضایت داشتن یک چیز نسبی هست ، میشه بگی دلایل عدم رضایتت چی بوده ؟
گزارش
پاسخ دادن
16:14  1393/02/20

کاربر: نریمان
32

آقا مصطفی ، من هر دو تا سه سال ماشینامو عوض میکنم پس تعصبی ندارم بنابراین اول سعی کن کل اطلاعات رو بخونی که تو همین صفحه هست و این اولین ماشین من هم نیست ، چرا باید به دروغ و یا تعصب الکی بر روی بعضی برندها که تو ایران دارند نمایندگیهاشون گوش میبرند ، از اطلاعاتی که دارم در اختیار بقیه عزیزان قرار ندهم !
این یک محصول هست که مسلما رضایت 100 درصدی نخواهد داشت و بسته به سطح انتظارات کاربر دارد ، اما رضایت کلی صاحبان ام جی 6 مشهود هست ، سوال من اینه که چرا این خودرو که به مبلغ 90000 درهم در دبی هست را 106 میلیون میفروشند ولی خودروهایی که 65000 تا 75000 درهم هست و از هر نظر پایین تر از ام جی 6 میباشد را دارند بین 115 تا 130 میلیون میفروشند ؟ ایا فکر میکنید تمام صاحبان صنعت و خودروشناسان دنیا ، مخصوصا انگلستان ، از فهم و درک عاجزند ؟ در سال 2013 حدود 6000 ام جی 6 در بریتانیا فروخته شده و 98.11 درصد از خریداران بالاترین امتیاز را بهش دادند .
آیا فکر میکنید کسانی که در مهد صنعت زندگی میکنند و انواع بیشمار برندهای مختلف را جهت انتخاب دارند ، از خودرو چیزی نمیفهمند ؟
13:01  1393/02/17
گزارش
پاسخ دادن
علی
2

با سلام خدمت شما دوست گرامی
می گن خبرنگارا رسالت بالایی دارند ... از صمیم قلب ازتون تشکر می کنم ، من قصد خرید این خودرو رو داشتم پس از دیدن دوگانگی ها ، تحقیقات بیشتری کردم .
و متوجه شدم این خودرو نسبت به ظاهر جذابش بسیار ضعیف هست
ممنونم .
دوستانی که قصد خرید این خودرو رو دارن قبل خرید یه سر به نمایندگی اصلی بزنید .
می تونید اونجا از مشتریان ناراضی سوال بپرسید ، با فردی آشنا شدم که حاضر بود ماشینشو 9 میلیون زیر قیمت بفروشه !!!
گزارش
پاسخ دادن
12:06  1393/02/22

نیما
5

علی آقا

من 550 دارم ( مشتری پاش خوابیده ) و میخوام 6 بخرم ، لطفا شماره این آقا رو بده ، تا اگه معامله ام شد بخرم .
بنده متوجه این مطلب شما نشدم که نوشتید ماشین ضعیفیه ، لطفا از تحقیقاتتون ما را هم مطلع کنید . قدرت موتور 160 اسب بخار ، گشتاور 215 نیوتن متر ، مصرف 8 تا متوسط ، وزن 1485 کیلو ، استهلاک بسیار پایین ( 550 من 4 سال از عمرش میگذره و 110 هزار تا باهاش رفتم، با قطعیت میگم ) ، شتاب اولیه 9.1 و ثانویه بسیار تعجب برانگیز . البته میبینم برخی دیگر که همانند شما اومدن به قصد تخریب و به اصطلاح تحقیق هم کردند ، دوستان دلیل خواستند ، رفتند که رفتند.
گزارش
پاسخ دادن
12:24  1393/02/22

کاربر: نریمان
5

علی آقا ، بنده خبرنگار نیستم ، بنده یک مصرف کننده هستم و با ارایه مستندات مطالبی را برای کسانی که میخواهند بدانند ، قرار دادم ، شما میتوانید با ارایه اطلاعات تکمیلی بنده را رهنود فرمایید ، اینکه به اصطلاح تحقیق کردم که نشد دلیل ، و اینکه نوشته اید این ماشین ( ام جی 6 ) ضعیفه ، نسبت به چی ضعیفه ؟ ، نسبت به آزرا یا آلتیما !!! ، یا نسبت به هم قیمتهایش ؟! کدام ، اگر منظورتون دومی هست که مجله ماشین پاسختون را داده و نشون میده که تحقیقاتتون بسیار ناقص هست ، چون اگر مطالب پایین همین تاپیک و مستنداتش را میخواندید به این نتیجه نمیرسیدید ! البته شاید هم نمیخواهید به نتیجه ای که دلخواه شما نیست برسید !!!
راستی ، دورانی که چشم بسته دیگران به دهان برخی نگاه میکردند ، خیلی وقته گذشته و الان با ارایه دلایل محکم و قاطع شاید بشود بچه های 10 ، 12 ساله خودمان را قانع کنیم ، و چه برسد به قشر تحصیلکرده و خوانندگان اینچنین پستهایی که مسلما دلیل و برهان میخواهند.
گزارش
پاسخ دادن
12:49  1393/02/22

کاربر: نریمان
29

اقا مصطفی ، انگلیسیها ام جی ۶ رو بهترین خودرو با هندلینگ بالا برای سال ۲۰۱۴ انتخاب کردند و در مسابقات رالی انگلیس قدرتمندانه اول شد و تو چهار سال حضورش تو ایران نشون داد که بسیار کم استهلاک هست و مجله ماشین با بررسی فنی ثابت کرد که مزدا نیو و سراتو هیچ حرفی جلوی این پیر انگلیسی ندارند ، حالا این وسط شما چی میگید ؟ مگر مجبوری کم اطلاعی و یا دلالیتو به رخ خودت بکشی؟
17:33  1393/02/16
گزارش
پاسخ دادن
مصطفی
8

آقا نریمان فکرکنم چون ام جی داری اینطور حساسیت نشون میدی برادر عزیز اینقدر ناراحت نشو وقتی بعضی از افراد دارن و راضی نیستند چرا حساسیت نشون میدی در کل با این قیمت واقعا" نمی ارزه شما با این پول ماشینهای خیلی بهتری میتونی بخری بعد از همه این حرفها در اکثر شهرها هم نمایندگی نداره
گزارش
پاسخ دادن
12:34  1393/02/17

سعید
4

با سلام مطمئن هستید نظرات تون بدون هب و بغض بیان نموده اید آخه خیلی ها تو پست ها از کمبود لوازم یدکی - مشکلات فیلتر بنزین - سیستم ناوبری یا gps- کابل توربو شارژ- و تنظیمات ساعت و نبود لنتها صحبت به میان میآورند من حقیقتا دو سه روزی ثبت نام کردم و با خودن این مسائل کمی نگران هستم . راهنمائی بفرمائید
گزارش
پاسخ دادن
20:57  1393/02/18

کاربر: نریمان
21

سعید جان
همیشه وقتی یک برند جدید وارد بازار میشود ، بدون توجه به بد یا خوب بودن آن ، بدان حمله ور میشویم ، در هر صورت میتوانم صد در صد در خصوص فیلتر بنزین و لنت و توربو شارژ ، خیالتان را راحت کنم که مشکلی نیست . در هر سرویس بست توربو عوض میشود و برخی بدلیل قیمت متفاوت لنت در نمایندگی و بازار ، لنت را بیرون از نمایندگی عوض میکنند که متاسفانه یا فیک هست و یا لنت بی ام دبلیو میباشد که ۴ میل بزرگتر میباشد و روی صفحه خط انداخته و مشکل ساز میشود . در مورد ریست شدن ساعت مشکل حل شده و انهم ایراد در طراحی میباشد که چرا ساعت را جداگانه به صورت دیجیتال و یا آنالوگ تعبیه نکردند و ساعت را به همراه جی پی اس ارایه کردند ، البته این مشکل فقط مربوط به ایران هست که شرکت navteq برای ایران نقشه تهیه ننموده . جی پی اس که کلا تمام وارداتیها مشکل دارند و در ام جی ُ جی پی اس فعال هست ولی نویگشن بدلیل عدم ارایه نقشه ، قابل استفاده نیست . تا آنجا که بنده میدانم ُ مدیاموتور توانسته از طریق ام جی انگلیس ، موضوع ساعت را حل کنه و GPS هم حل شده که در مرحله تست هست .
گزارش
پاسخ دادن
21:18  1393/02/18

مدرس
2

بعضیها میگن مثلا داشتن فلان خودرو لیاقت میخواد ، من با این جمله زیاد موافق نیستم ، بلکه نظر من اینه که آموزش پذیری و بالا بردن سطح دانش و اطلاعات لیاقت میخواهد.
مرد حسابی اینهمه اطلاعات رو چه وان کار عزیز و چه کاربران زیر با درج لینکهای مستند قرار دادند بعد شما میگید ام جی یک برند چینیه !!!
MG=Morriss Garages ، یک برند 90 ساله انگلیسی که خود انگلیسیها جشن نود سالگیشو گرفتن و باز خود انگلیسیها این ماشین رو به عنوان بهترین خودرو از نظر هندلینگ انتخاب کردند ، حالا شما شدی کارشناس برتر !!! . میگن کسی که خوابیده رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودش رو به خواب میزنه رو نمیشه بیدار کرد .
حتما به صرفتون نیست که بیدار بشید . شما همون پژو و پراید تکنولوزی 25 سال قبل رو سوار شو و لطفا تو این تاپیک ها نیا چون افرادی که بدون ادله به چیزی انگ میزنند ، حرفشون خریدار نداره ، یه نگاهی به پست های همین صفحه بندازی متوجه میشی .
16:53  1393/02/16
گزارش
پاسخ دادن
مصطفی
15

من که حاظر نیستم برای ماشین ام جی چینی پول بدم همون پژو و پراید به نظر من خیلی بهتر از ام جی و ماشینهای چینی هستند که به خاطر به هویت بودنشون خودشون را انگلیسی جا میزنند مثل پیکان خودمون که دلمون خوش بود انگلیسی است
16:31  1393/02/16
گزارش
پاسخ دادن
نریمان
19

اگر قرار بود که با ماشین های جدید اینگونه که شما برخورد می کیند، برخورد می شد که نباید هیچ تولید کننده جدیدی وارد بازار می شد. کیا و هوندا و ... و حتی ژاپنی ها هم در ابتدای ورود به بازار با این برخوردها مواجه شدند. امیدوارم نظری که می دهید پس از استفاده از ماشین باشد نه به خاطر تعصب. ام جی اولا 90 سال سابقه دارد. دوما با نظارت انگلیسی ها تولید می شود. سوما چون تازه وارد بازار ایران شده است نمی توان گفت بد است.
توصیه میکنم حتما یکبار استفاده کنید آن هم تا سرعت 200 کیلومتر در ساعت تا متوجه بشوید که چه ویژ گیهایی دارد.
لطفا پس از استفاده دوباره کامنت بگذارید.
گزارش
پاسخ دادن
12:52  1393/02/19

احسان
2

شما فکر میکنید هر چیز چینی باشد بد است به نظر من mg بهترین ماشین بین 100تا 120میلیونی است من خودم مصرف کننده هستم 4سال است هیچ مشکلی از ان ندیدم
گزارش
پاسخ دادن
08:36  1393/03/05

منتخب
1

آقا شما برو پراید سوار شو راجع به چیزیم که تا حالا سوار نشدی نظر نده
گزارش
پاسخ دادن
10:38  1393/03/06

امین
22

سلام به همه ی شوالیه سوارها

این دوستمون که ام جی را با النترا مقایسه میکنه و میگه النترا 6 دندست و تو سرعت بالا کمتر به ماشین فشار میاره، 1 فیلم هست توی یوتیوب 230 تا با ام جی میره و تو سرعت 215 دور موتور تازه رسیده به 5000 در حالیکه از 6700 قرمز میشه و حداکثر گشتاور ام جی هم 215 تو دور موتور 5500 هست در حالیکه النترا 178 نیوتون متره گشتاورش
معلومه که 1 بارم مشخصات ام جی را نخوندی و ملاکتا فقط به 6 دنده بودن النترا میدونی
انگار هرچی تعداد دنده بیشتر باشه قدرت و شتاب ماشین بهتره !!!!!
11:57  1393/02/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نریمان
14

جالبه که چرا بعضیها میان ام جی 6 رو با خودروهایی مقایسه میکنند که از نظر قیمتی فقط تو یه رده هستند اونم فقط در ایران ( در دبی الانترا فول 68000 درهم و ام جی 6 فول 90000 درهم هست ) . هم از نظر ابعاد ، هم از نظر قدرت و توان و هم از نظر وزنی ، ام جی 6 در کلاس بالاتر قرار داره ، تازه به توضیحات شما اینو هم اضافه کنم که ام جی 6 مگنت با وزن 1535 کیلو از نظر مصرف سوخت ، شتاب اولیه و ثانویه ، بر الانترای 1250 کیلیویی برتری داره و از نظر علمی اگر دو خودرو مذکور با سرعت 90 کیلومتر بر ساعت به هم برخورد نماید ، 82000 ژول ، انرژی بیشتری از سوی ام جی 6 به الانترا وارد میشود تقریبا 25 درصد بیشتر از انرژی که از الانترا به ام جی 6 وارد میکند و این یعنی آسیب دیدن بیشتر الانترا .
گزارش
پاسخ دادن
13:22  1393/02/16

سعید
0

امروز MG6 gt سفیدم شماره شد به سلامتی آقا نریمان از اطلاعاتتون ممنون اگه این اطلاعات نبود نمی خریدم
17:07  1393/02/15
گزارش
پاسخ دادن
حمید
0

شبکه بی بی سی فارسی این 4شنبه ساعت 9 شب تو برنامه تخت گاز به بررسی ام جی می پردازه از دست ندید باید جالب باشه
12:00  1393/02/15
گزارش
پاسخ دادن
کامی
0

من رفتم وخریدم.موقع خریدبا3نفرازمراجعین صحبت کردم.همگی راضی بودند.یکیشون قبلا هیونداودومی کیاداشت.اماسومی که قبلا ام جی 550داشت که رفته بودمگان2000فول گرفته بودکه میگفت خیلی پشیمون کرده واونوردکرده اومده ام جی6بخره.
ضمناخواهردوستم توی قسمت ارزشیابی ورضایت مشتری وزارت صنایع هستش که میگفت رضایتمندی مشتریهاازاین ماشین خیلی بالاست وحتی یک نفرناراضی توی چندصدتافرمی که پرکردندنبوده غیرازچندموردکه ازکوتاهی شاستی وگیرکرد550 ابرازنارضایتی می کردندکه البته بعدازمشکل راهها توکشورمون نمیدونم این مشکل رو6هم داره یانه؟
21:13  1393/02/14
گزارش
پاسخ دادن
صابر
0

سلام
اولا" که خودروهای جدید کمتر ار شش دنده جلو اتوماتیک نیستند دوما" شما درب کاپوت جلو خودرو را باز کنید و با خودرهای جدید دیگر مقایسه کنید داخل کاپوت خودرو خیلی به هم ریخته و مانند ماشینهای قدیمی می ماند
اگر جندین مرتبه شما در جاده های خاکی حرکت کنید ماشین به صدا می افتد و ایراداتی دیگر که شما اگر مدتی بشتر با آن کار کنید دستگیرتان خواهد شد من با مزدا 323 که در بدترین جادها رانندگی کردم و بیشترین فشارها بر آن آوردم بعد از ده سال اینهمه ایراد پیدا نکر که ام جی ظرف چهار ماه پیدا کرد
16:30  1393/02/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نریمان
13

آقا صابر ، شما نوشتید که " من سه چهار ماه داشتم اصلا" راضی نبودم وقتی که میخواستم بفروشمش هیچ خریداری نداشت با یک... " ، چون رضایت یک فعل نسبی هست ، میشه بفرمایید که مشکلات و دلایلش چه بوده ( حتما مستند باشه ) شاید بنده که این همه رضایت دارم و انواع خودرو رو از زیر پام گذروندم و به لطف منطقه آزاد انزلی یک فورد ادج هم دارم که میتونم با کیفیت آمریکایی مقایسه اش کنم ، اشتباه میکنم!!!
18:42  1393/02/13
گزارش
پاسخ دادن
مجید
7

من ام جی 6 خریدم حدود 2 ماه فعلا که راضیم
18:20  1393/02/13
گزارش
پاسخ دادن
صابر
0

من سه چهار ماه داشتم اصلا" راضی نبودم وقتی که میخواستم بفروشمش هیچ خریداری نداشت با یک بدبختی زیر قیمت ان هم چکی فروختمش اولا" موتورش 1800 سی سی است دوما" اصلا" قابل مقایسه با ماشینهای هیوندا و کیا نیست اونهایی هم که میگن خوبه یا می خواهند تو سر ماشینشون نخوره یا اطلاعات از خودروهای دیگه ندارن
17:05  1393/02/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نریمان
0

دوست عزیز
ماشین و خودرو وسیله ای هستند که برای راحتی و اسایش خلق شدند و بعد از چند سال جاشونو با یه مدل دیگه عوض میکنند . اگر بنده سعی میکنم با اطلاعات و تجربه خودم از ام جی ۶ تعریف کنم دلیلش اینه که چرا کسانی که میخواهند خودروی صد میلیونی بخرند ، بدلیل عوارض گمرکی و سودجویی دلالان ، خودرویی بخرند که قیمتش نصف پولیه که میپردازند . در صورتیکه ام جی ۶ بواسطه قانون دامپینگ داره با قیمت برابر در خارج کشور ،در ایران به فروش میره . قیمت فول ام جی ۶ ، ۲۰۰۰۰ پوند انگلیس هست . وقتی میبینم نتنها من از سواری این ماشین لذت میبرم ( با تجربه داشتن ماشینهای کره ای و ژاپنی ) بلکه کسان دیگر هم که در ایران هستند با من هم عقیده اند . حالا بنده و امثال من که تو جهان سوم با محدودیت تنوع خودرویی روبه رو هستیم اشتباه میکنیم ، اونایی که تو مهد صنعت مثل انگلستان هستند چرا اینگونه از این خودرو تعریف و تمجید میکنند ؟! دو پست ایرادات الانترا را گذاشتم که چون لینک داشتند متاسفانه درج نشدند . جای تاسف هست که برخورد برخی از کاربران در مقابل اطلاعات ارایه شده من رو یاد داستان گالیله و چرخش زمین میاندازه
20:38  1393/02/12
گزارش
پاسخ دادن
کامی
6

من تمامی آدرس هایی که نریمان داده بودمراجعه کردم ومطالب اونهاروخوندم حتی لینکهای توشون یامطالب انگلیسی.
غیرازمطالب موثق ومستندی که نریمان گفته بود،مطالب دیگه ای رو به این محکمی ندیدم و واقعیتش بوی تعصب الکی میدادونظرات به اصطلاح کیلویی بود.به قول نوشته پشت یه کامیون:"حرفی بزن که بتونی زیرشوامضاکنی"
به هرحال من بعد از"تحفیفات فراوان"تصمیممو گرفتم وفرادامیرم ام جی6میخرم
20:10  1393/02/12
گزارش
پاسخ دادن
صفحه اول 6 7 8 9 10 11 12 صفحه آخر
صفحه 11 از 12

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
سیدسهیل 17 نظر
سعید x55 pro 12 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
عباس اعتمادی نیا T8 قرمز : سلام خسته نباشید .من ۶تیر ثبت نام تی ۸ قرمز از نمایندگی شهرک صنعتی سیرجان کردم،موعد تحویل شصت روزه بود که میشد شهریور ماه .تاریخ ۱۹ آبان شاسی شد ،،تاریخ ۲ آذر فاکتور شد ، تاریخ ۷ آذر تیک بیمه سبز شد ،هنوز پلاک نشده بقیه مراحل مونده ‌کی تحویل بشه خدا داند .خسته مون کردن از این ماشین تحویل دادن شون ،روح روان مون بهم ریختن ،روزی هزار بار خودم لعنت میکنم این چه کاری اشتباهی بود من کردم .خدا ازشون نگذره
جک جی۴ خاکستری صمصامی قم : در مورد سود تأخیر امروز زنگ زدم دفتر تهران کرمان موتور، اپراتور کد ملی رو چک کرد و گفت بله مشمول سود تأخیر شدم و محاسبه میشه و بعد از چند ماه پیامک با شناسه واریز برام میاد که باید ببرم ظاهراً بانک رفاه پولش رو بگیرم انشاالله. گفتم در جریان باشید دوستان. چون دادگاه هم برید در همین حد چند ماه حداقل علافی و برو و بیا داره و در ضمن ده درصد مبلغی که دادگاه می بره رو باید قبل واریز بدید به قوه قضاییه در جریان باشید. ( این قانون برای واریزی های قوه هست مگر کلاه برداری شده باشه که کل اصل پول رو بدن که این مشابه اون نیست و حکم شکایت داره و ده درصدش سوخت میشه)
خخخخخخ : تو چه کردی که هنوز از ته دل غمگینم تو چه کردی که جنگ جهانی برپاست با این که می‌دانم غمی اما کجایی
شاهین زمستان : خدا کنه اینور سال تحویل بدن دم عیدی بی وسیله نباشیم
J7 مرداد مشهد مشکی : سلام خبر هنوز شاسی نشده طی تماس گفتن احتمالا تحویل خودرو مرداد اخر دیماه باشه ماه اذر دارن تحویلی های تیرماهی هارو میدن امیدوارم دوستان اردیبهشتی دیگه تحویل گرفته باشن کسی از دوستان هست از اردیبهشت j7 که هنوز تحویل نگرفته باشه؟؟؟
Mk. T8 : من رفتم نمایندگی گفت تازه داریم اردیبهشت رو میدیم شما برو فعلا من تی ۸ ثبت نام مرداد از روی تکمیل وجه تکون هم نخورده
جاماندگان جک j4 : سلام مبارکه ... صفحه کیلومتراشون دیجیتال شده
جواد اطلس آذر🥹🥹🥹🥹🥹🥹 : بچه ها کیا مثل من حالشون بده؟ درد دلمو میگم بچه من آذر باید ماشین تحویل میگرفتم حالا ۱۰۰ تومن بیشتر شده ولی کدوممون دوست داشت این ماشینا رو سوار بشه کدوممون این زندگی رو میخواست حالممممم بده
سلام : بله از طریق پلیس من، هممیتونی پلاکو ببینی
رضا : با درود بدون فیلتر شکن لعنتی وارد سایت https://saipa.iranecar.com/public/home بشوید از سمت چپ بالا ورود رو بزنید (نام کاربری و رمز عبور رو وارد کنید) در صورت فراموشی رمز عبور اون پایین جمله فراموشی رمز عبور را بزنید و شماره موبایل خودتان که با اون ثبت نام کردید رو بزنید کد تایید اومده به موبایل تان رو بزنید رمز عبور جدید را وارد کنید. نام کاربری هم همان کد ملی شما است. بعد اینکه وارد سایت شدید در بالا وسط(در کامپیوتر) قسمت واریز وجه منتخبین رو بزنید آخرین پیامکی که از طرف ابر کمپانی سایپا به شما امده رو اونجا میبیند. با احترام
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
احمد : آقا ماشین اماده تحویل مگه تعویض می کنن
اپشنال خرداد404پیش فروش : تحویل چه ماهی بودید؟پیش فروش؟
امین فوری اذر : فک کنم تا پذیرش 5 آبان داره
امیر : براتون فاکتور شده یا نه؟ من 20 ابان اریزو 8 نقد نوشتم، فقط تخصیص شده.
امین. : داداشا آقا یوسف ‌،آقا عرفان .قربون مرامتون 🙏🙏🙏.لازم شد از آلان پیگیر باشم بقیه اضافه پول رو جور کنم.،،
حامد : مجید جان شما مثل اینکه ضربدری به دنیا اومدی
امیر ساینا85گانه 90 روزه : نه داداش 90 روز عادی
مصطفی : شکایت نکنین بزرگوار این خاسته ایران خودروست ک شما شکایت کنید بزارین مشکل رانا رو ایران خودرو حلش کنه شما وقتی شکایت میکنی سازمان استاندارد رو مجبور میکنن تا به ایران خودرو مجوز بدن شکایت نکنید تا ایران خودرو مشکل رو حل کنه بعد استاندارد مجوز بده ایران خودرو مجبور میشه چون باید سود تاخیر زیادی بده دو سر سوخت میشه براش
مجید : سلام به همگی این بردارانی که هایما اس7 تحویل شهریور رو میگن گرفتن آیا کارشناسی رنگ بردن چون گفته بودن تگرگ خورده زیاده
امیر x22 : سلام x22 تحویل دی ماه کسی هست که تحویل گرفته باشه. لطفا اگه تحویل شده یا خروج خورده اعلام کنید