امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1800
گیربکستیپترونیک
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)160
مصرف سوخت شهر (لیتر)10
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)8
توربوشارژدارد
ترمز جلودیسک
ترمز عقبدیسک
دیفرانسیلجلو
رینگ (اینچ)17
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)465.3
عرض (سانتی‎‏متر)182.7
ارتفاع (سانتی‎‏متر)147.8
حداکثر سرعت (km/h)220
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)8.40
حجم باک (لیتر)62
کشور سازندهانگلستان
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
سیستم کنترل کشش - TCSدارد
بلوتوثدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
کروز کنترلدارد
دماسنج خارجیدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
سانروفدارد
آینه الکتروکرومیک دارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو / جانبی / پرده ای
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
پورت USB/AUX/IPODدارد
گارانتی150000 کیلومتر یا 5سال
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

862 نظر

کاربر: مهربد
0

آگهی (2)


جریانی تخریبی از هفته گذشته در برگه های خودرو MG پایگاه وان کار به راه افتاد و دوستان کاربر سایت و دیگران ، با آرامش و ادب جواب ایشان را دادند ولی به دلیل گفتار های جهت دار و دشمنی و کینه آلود بودن دید گاه هایشان که در موارد بسیاری با استفاده از نگارش یکسان ، دست خود را رو میکردند که افرادی یکسان ، تمامی آن دیدگاهها را پرداخت و نگارش میکند ، پر واضح است که بی هدف نبودند .
به هر روی این جریان و بکارگیری اسامی گوناگون برای ایجاد دیدگاه های هجو بدون ثبت رد پایی از هویت شخصی ، لزوم بکارگیری نام کاربری را بیانگر است . موردی که به گونه ای ، پایگاه وان گار در آن ضعف داشته و جریان سالم تبادل دیدگاهها از آن ضربه میخورد .
به منظور جلوگیری از ای کژ روی ها ، میتوان در ابتدا به افرادی که هویتشان نا مشخص و اهدافشان بی تردید ، تخریب است ، پاسخ نداد ولی راه موثرتر ، بکارگیری نام کاربری است .
11:13  1394/03/19
گزارش
پاسخ دادن
پیمان
0

سلام اقا نریمان وقت شما بخیر،
جناب نریمان شهر ما بنزین سوپر هست اما از کیفیتش مطمئن نیستم اخه سوخت ماشینم ۷/۹بود اماالان۸/۵رو نشون میده نمیدونم علتش چی میتونه باشه.
متاسفانه مکمل خوب هم نتونستم پیداکنم(اماازشهر دیگه قرار شده بخرم) بعدش باید اکتان بگیرم درسته؟؟؟؟بنزین معمولی با اکتان بریزم یابنزین سوپر با اکتان؟؟؟؟یک باک سوپرتنها بزنم یک باک با مکمل چطوره؟؟؟؟
ممنون میشم اگه ج منو کامل بدید.
10:29  1394/03/19
گزارش
پاسخ دادن
حسین
0

با سلام
1- با عث تاسف هست که برخی با سوالات غیر حرفه ای خود سعی در بیراهه کشیده شده این پست ها دارن. نمی دونم هدف آن ها خود نمایی است یا چیز دیگه. از آقا نریمان خواهش می کنم جواب این افراد رو ندن تا خودشون خسته بشن
2- پیشنهاد می کنم آقا نریمان یک گروه ام جی 6 در تلگرام ایجاد کنند و در اون محیط مباحث مفید و فنی مطرح بشه. اونوقت دیگه دست شما باز خواهد بود تا افراد مزاحم رو حذف کنید.
3- یک سوال فنی داشتم. من ام جی 6 خود را 3 ماهه از نمایندگی تحویل گرفتم. از اولش هم بنزین سوپر زدم ولی مصرف لحظه ای اون در شهر از 6 تا 20 لیتر متغیره، در جاده هم در حالت کروز با سرعت 120 مصرفی بین 6 تا 8 نشون می ده ولی از حالت کروز که خارج میشه مصرف جاده رو هم بالای 10 نشون میده، از دوستان و آقا نریمان میخوام تجربه خودشونو در این خصوص مطرح کنند
01:42  1394/03/19
گزارش
پاسخ دادن
زواره
0

آقا نریمان من تازگی MG6 خریدم تا حالا حدود 600 کیلومتر راه رفته میخوام شمال برم با توجه به شیب و سرازیری های جاده چالوس و اینکه ماشین هنوز آب بندی نشده آیا صلاح هست که برم یا موکول کنم به بعد از آب بندی
پیشاپیش بابت تمام زحمات و وقتی که برای پاسخگویی برای همه دوستان میگزارید ممنونم
21:01  1394/03/18
گزارش
پاسخ دادن
زواره
0

آقا نریمان من تازگی MG6 خریدم تا حالا حدود 600 کیلومتر راه رفته میخوام شمال برم با توجه به شیب و سرازیری های جاده چالوس و اینکه ماشین هنوز آب بندی نشده آیا صلاح هست که برم یا موکول کنم به بعد از آب بندی
پیشاپیش بابت تمام زحمات و وقتی که برای پاسخگویی برای همه دوستان میگزارید ممنونم
21:01  1394/03/18
گزارش
پاسخ دادن
مجتبي
0

با سلام خدمت همه ي ام جي سواران و اقا نريمان
ي سوال داشتم:
من ي ام جي ٦ صفر گرفتم كه الان ١٤٠٠ تا كار كرده. از روز اول فرمونش به سمت راست ميكشيد. با اينكه باد نيتروژن زدم و tpms رو ريست كردم بازم درست نشد. امروز واسه سرويس اوليه كه بردم به نمايندگي گفتم و ي دستي بهش زد ولي بدتر شد(نمايندگي تو شيراز)
اگه راهنمايي كنيد ممنون ميشم
با تشكر
20:33  1394/03/18
گزارش
پاسخ دادن
مهدي
0

538 بهتره از جا و شتاب
گزارش
پاسخ دادن
15:27  1397/01/30

کاربر: نریمان
0

مجتبی جان

باید بطور جداگانه ، چرخها رو بالانس کنید ( جایی ببرید که بتونند بالانس رینگ آلومینیوم انجام بدهند ) ، سپس TPMS رو ریست کنید .
گزارش
پاسخ دادن
09:06  1394/03/19

کاربر: مهربد
3

آگهی (1)

از تمامی دوستداران سایت "1car" و علاقمند به برگه های خودرو "MG" درخواست می شود در پایگاه وان کار ثبت نام کرده و با نام کاربری نظر ، سوال و پیام بگذارند .
با کلیک کردن نام کاربران میتوان سابقه دیدگاه های ایشان را بررسی نموده و از بد فهمی ها و فرافکنی ها ، جلوگیری کرد .
14:55  1394/03/18
گزارش
پاسخ دادن
نریمان پارسایی>>
0

در سال 2012 بیش از 109 هزار دستگاه خودروی فورد مدل ˈفیستاˈ در انگلیس به فروش رفت و بدین ترتیب این خودرو بار دیگر رتبه اول جدول پروفروش ترین ها را به خود اختصاص داد. قیمت این خودرو در انگلیس حدود 10 هزار پوند است.

جدول پرفروش ترین خودروهای انگلیس در سال گذشته به شرح زیر است:

1- فورد (فیستا)

2- واکسال(کورسا)

3- فورد (فوکوس)

4- واکسال(آسترا)

5- فولکس واگن(گلف)

6- نیسان (قشقایی)

7- بی ام دابلیو (سری 3)

8- فولکس واگن(پولو)

9- مرسدس بنز (کلاس سی)

10- بی ام دابلیو (سری 1)

منبع خبر: http://latestnews.ir/17485/
10:39  1394/03/18
گزارش
پاسخ دادن
ایمان
0

مهران رفت.
عالی اذر اومد.
ماشالا....
23:36  1394/03/17
گزارش
پاسخ دادن
ام جی 6
0

آقا نریمان

خواهشمند است در رابطه با کاربرد دکمه DIM برای ریست کردن سیستم توضیح دهید

20:29  1394/03/17
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نریمان
2

دکمه dim برای ریست کردن نیست ، فقط برای خاموش کردن تصویر مانیتور هست ، همین
گزارش
پاسخ دادن
18:07  1394/03/18

کاربر: محمدرضا
0

سلام آقا نریمان
ازجوابتون خیلی ممنون آپدیتی که فرمودین تو نماینگیها انجام میشه ؟وآیا تاثیری توی شتاب وکارکرد نداره واصولا" چه تاثیری در مصرف ونوع بنزین داره؟
20:04  1394/03/17
گزارش
پاسخ دادن
شاهین -ش
0

شرکتهایی نظیر اسان موتور و ...... اجازه افزایش قیمت خودسرانه ندارن و کلی مراحل برای افزایش قیمت را باید طی کنن ......
گزارش
پاسخ دادن
15:45  1393/10/23

کاربر: نریمان
0

آقای عالی آذر ، یا پارسایی یا هر اسمی که هنوز به این جرات نرسیدی که با یک اسم رجیستر شده نظر بدهی ، شما که ادعای عقل کل داری ، هر کس آزاد هست که با پولش هر کاری خواست بکنه شما اگر این برند رو با این همه سوابق درخشان ، چینی میدونی ، اصلا نه مهم هست و نه ارزش فنی داره .
نمیدونم چرا وقت گرانبهات رو در جایی که برای شما ارزشی نداره تلف میکنی .
من به نظرات تخصصی سایت های بسیار معتبری همچون اتوکار ، اتواکسپرس ، کار ویژن و کاربایر خیلی بیشتر از یک نظر عامیانه ، اهمیت میدهم.
این دلالهای کره ای دیگه به هر آب و آتشی خودشون رو میزنند که برند ام جی رو تخریب کنند و اصلا در این راه حواسشون نیست که دارند خودشون رو تخریب میکنند .
فعلا که بازار کره ایها رو به افول هست . تفاوت قیمت نمایندگی و بازار
الانترا صفر 2015 - افت قیمت 12 میلیون
سراتو صفر 2015 - افت قیمت 16 میلیون
آپتیما صفر 2015 - افت قیمت 14 میلیون .

نقل از
عصرخودرو
ایرانجیب
18:00  1394/03/17
گزارش
پاسخ دادن
نریمان>>
0

با سلام
در مورد آب بندی موتور که دوستان راهنمایی کرده بودن تو یه پست گفته شده دور موتور تا 1500 کیلومتر اول از 2500 بالاتر نره تو یه پست دیگه هم گفته شده تا سرویس اولیه؟لطفا راهنمایی کنید.
و اینکه دور موتور از 2500 بالاتر نره خودش مشکلی نداره؟؟ چون تو سرعت 100 km/h با این دور موتور یه جوری دنده مرده میشه دیگه اشکال نداره؟
با تشکر
17:13  1394/03/17
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمدرضا
0

سلام آقا نریمان
کمی پاینتر سوالی در باره بنزین زدن ام جی داشتم اگر امکان داره جواب منو بدبن
با تشکر
15:43  1394/03/17
گزارش
پاسخ دادن
عالی آذر
0

هرچی داشته باشم عقلم مبرسه که 120 تا ندم برای چینی
با این پول میرم یه ژاپنی یا کره ای میخرم
ماشین چینی صاحب اول آخرش خودتی !
12:49  1394/03/17
گزارش
پاسخ دادن
افشين
5

فرزاد جان من هيچ طرفداري از شركت نگين خودرو نميكنم و همين الانشم پشيمونم كه چرا رفتم از اين شركت ماشين ثبت نام كردم و اگر ٨٠ مليون نقد داشتم حتما بصورت آزاد ماشين ميخريدم
فقط خواستم بگم اين قضيه ، اپيدمي شده در همه ي شركتهاي ايراني
اصولا تجربه ثابت كرده كه در ( ايران ) پيش خريد هر چيز ، اشتباه محضه !!!!
گزارش
پاسخ دادن
22:07  1393/10/22

کاربر: محمدرضا
0

با توجه به وجود کاربران رسمی در سایت 1carلطفا" در صورت مشابهت اسم نام دیگری را بنویسید و به نام سایرین اضهار نظر نفرمائید
11:41  1394/03/17
گزارش
پاسخ دادن
میلاد
0

آقا نریمان سازه اوضاش چطوره،تو بخش آنالیز تنش اگه psl یا سرپرست نیاز بود بگید من روزمه خدمتتون بدم
ممنون
11:09  1394/03/17
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نریمان
6

آقای پارسایی از اینهمه پست های بیخودی که گذاشتی و مدام داری امتیاز منفی میدی ، خسته نشدی ؟!!!!

کورس پراید و هیوندای کوپه
http://www.aparat.com/v/LwMD7
درگ پراید و هیوندای ازرا
http://www.aparat.com/v/4ABuV

درگ پراید با زانتیا
http://www.aparat.com/v/zXs2D

درگ پراید و جنسیس کوپه
http://www.aparat.com/v/WrpMk

خوب از این درگها چه نتیجه ای میگیری ؟ همون نتیجه رو درباره درگ پراید و ام جی ۶ بگیر ، باشه !!!!!
20:02 1394/03/16

Read more: http://1car.ir/ci-4213#ixzz3cIuuoBP9
21:58  1394/03/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نریمان
0

مهران زشت بخدا ، بنام مهربد پست میذاریذ و بعد در جوابش تحسین میکنید ؟!!
در چندجا قربون صدقه من میری و در تلگرام عذرخواهی میکنی و بعد میای اینجا متلک میندازی ، با خودت چند چندی برادر ،

یک مقدار برای خودت احترام قائل شو . یه جا میگی من از ام جی واقعا راضیم و از مدیا بدم میاد و در جای دیگه ، ام جی رو میکوبونی .
تازه جالب اینجاست که شنیدم قبل از سال جهت زیارت مدیر فروش مدیا رفتی و کلی مجیز مدیا رو گفتی !!! تا جایی که کلی پیام از بابت پستهات در تلگرام برام ارسال شده که این مهران کیه و چه نسبتی با مدیا داره .
بس کن عزیز من و بیش از این تلاش نکن این تاپیک رو به بیراهه ببری.
19:46  1394/03/16
گزارش
پاسخ دادن
Mehran
0

سلام خدمت اون دوستي كه با نام كاربري من پست ميذاره يه كم مرام و معرفت داشته باشي اين كار رو نميكنى
19:34  1394/03/16
گزارش
پاسخ دادن
پارسایی
0

کورس پراید و ام جی ۶

http://www.aparat.com/v/PGOyk
17:50  1394/03/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمدرضا
0

سلام آقا نریمان
سوالی داشتم وآن اینکه من یک ساله ماشین رادارم ولی همیشه وقتی یک خانه روشن می ماند بنزین میزنم یعنس تقریبان باک خالی آیا این برای ماشین وسستم سوخت رسانی مشکل ایجاد می کند ؟
16:06  1394/03/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نریمان
0

اول فكر كردم كسى هم نام من سوال كرده بعد كه ديدم بنام مهربد عزيز دارند سياه نمايى ميكنند ، به اين نتيجه رسيدم كه دلواپسان به چه ابزارهاى غير اخلاقى متوسل ميشوند ، نميدانند كه نگاه جامعه به اين جور رفتارها چقدر حقيرانه هست . و گوياى اين موضوع كه وقتى ادله كافى ندارى و اصرار عقيده خود دارى متوسل به ابزارهاى خشونت ، تحقير و افترا ميشوى و متاسفانه آنهم براى چيزى كه آهن پاره هست و نبايد شان انسانى افراد رو تحت شعاع قرار دهد ولى متاسفانه پول چيز كثيفى هست
13:32  1394/03/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نریمان
0

دوست عزيز هم نام بنده ، لطفا نام كاربرى خودتان را براى جلوگيرى از اشتباه ، با علامتى متمايز فرماييد ، در ضمن اون سوت توربو هست كه ميشنويد .

در اينجا جا داره كه از ام جى ستيزان يك تشكر ويژه كنم چون با ارايه نقطه نظرات بى پايه با كمترين بار علمى باعث تبليغ برند ام جى شدند و باعث ايجاد جايگاه اول پر بحث ترين خودرو در سايت وان كار شدند .
تا ميتوانيد شبانه روزى به امتيازها اعداد پايين بدهيد ولى بدانند كه بقول استاد تبليغات :
جناب كارلوس مترلينگ كه ميفرمايد : تخريب خود يك نوع تبليغ هست كه ميشود به بهترين نحو از آن بهره برد .
حال سوال براى خواننده مطرح ميشود : اگر اين برند و ماشين ام جى ٦ و ٣ خوب نيست و چينى هست پس چرا اينهمه حاشيه و تبليغات منفى برايش درست ميكنند ؟!
واينجاست كه برهان خلف تدايى ميشود كه حتما اين تخريبها از نگرانيست ، اين افراد به ظاهر دلواپس بدنبال آب براى آسياب خود هستند ، وگرنه چيزى كه بد باشد پس از ٥ سال حضورش در ايران ، نياز به اينهمه تخريب ندارد. غير از اين هست ؟!!!
13:18  1394/03/16
گزارش
پاسخ دادن
مهربد
0

خدمات پس از فروش ام جی با هیوندای و کیا اصلن قابل مقایسه رقابت نیست.تا برای آدم اتفاق نیفته باورش نمیکمه!!
12:55  1394/03/16
گزارش
پاسخ دادن
نریمان
0

سلام
کسی میدونه صدای سوت توی ماشین در سرعت های بالا برای چیه؟
11:15  1394/03/16
گزارش
پاسخ دادن
میلاد
0

مزایای ام جی 6:
ام جی 6 محصول انگلیس (مطابق اطلاعات همین سایت و سایت مادرومدیا موتور...)

موتور 1800 به کمک توربو گشتاور بسیار بالای 215 و توان 160، کلاس D
شتاب 0 تا 100 رسمی خودروساز انگلیسی 8.4
شاسی هوشمند که رویای خودروسازای چینی و کره ای می باشد، و فقط تکنولوژیش در اختیار برندهای آلمانی و جدیدا برخی مدلهای لکسوس
مصرف پایین با توجه به حجم موتور،
هندلینگ و نرمی مثال زدنی به علت وجود شاسی هوشمند دینامیک

تو تمامی مشخصات بالا هیچ رقیبی در کلاس خودش (کلاس D) تا 3000 سی سی و در حال حاضر در ایران ندارد،(به جز خودروهای گرون قیمت آلمانی)که نشان از تکنولوزی های بالای این خودرو دارد و

سیستم ترمز 9 در یک، سیستم کنترل کشش و پایداری

تاپ اسپید: دنده 4 دور 6100، سرعت 220، دنده 5 تست نشده
ap*arat.com/v/KEJRV
شتاب 0 تا 60 مایل در حالت (D) استاندارد 8 ثانیه
ap*arat.com/v/FP04Z
در حالت اسپرت و لانچ بهتر هم زده میشه
ap*arat.com/v/CIRlt
در خودروهای توربو به علت وجود توربو حجم ورودی هوا به موقعیت شهر و ارتفاع بستگی ندارد و شتاب تقریبا ثابت هست
ممنون از همه
21:50  1394/03/15
گزارش
پاسخ دادن
میلاد
0

آقای علیرضا،
توان فقط ملاک نیست و کاملا به گشتاور مربوط میشه والبته نمودار توان گشتاور هم مهمه از همه مهمتر خروجی و بازده ماشین در کل مهم هست و مربوط به راندمان کلی ماشین هست توان گشتاور گیربکس و اتلاف انررژی و... همون جی تی 86 که گفتین گشتاورش 10 تا از ام جی 6 بیشتره و شتابش هم همون اندازه هست (8.2 غیر رسمی و عدد رسمن از طرف کارخونه نداره) یا آریون هم تو توان و هم گشتاور در حد جنسیس نیست ولی جنسیس حرفی برای گفتن جلوش نداره

در ضمن من گفتم اعداد دنده ها تقریبی هست و 5 تا 10 تا تقریب داره،دنده 2 رو از 110 تا 115 من 125 تا 130 گفتم که خودم اصلاح کردم ولی شما چرا دنده 4 رو ملاک قرار ندادی یا دنده 1 رو که فیلم دنده 4 رو هم گذاشتم و کاملا درست هست

فیلم هم ارایه میشه

من اصلا روی خودرو تعصب ندارم، ماشین قبلیم مزدا 3 نیو بود، ماشین بعدی هم انشالله آلمانی خواهد بود،

در ثانی هنوز هم گفته قبلیم صحیح هست هیچ رقیبی در کلاس خودش (کلاس d) تا حجم موتور 3 لیتر در شتاب نداره، (غیر از خودروهای آلمانی) و هیچ خودرویی هم شاسی هوشمند دینامیک و هندلینگ این رو نداره (غیر bmw,benz,porc
21:07  1394/03/15
گزارش
پاسخ دادن
جبار سینگ
0

به رو یه چشم -- کیر منم از 25 سانت طویل تره چه برسه S Class وحید جون..! بیگی منو ....!
گزارش
پاسخ دادن
01:39  1393/04/09

حمیدرضا
0

یه سوال از خدمت دوستان داشتم
من میخوام که هر 5 هزار تا روغن و فیلتر روغن عوض کنم چون واسه موتور بهتره حالا این کار رو حتما تو نمایندگی باید انجام بدم یا اینکه جاهای مافرقه هم میشه؟
19:17  1394/03/15
گزارش
پاسخ دادن
حمیدرضا
0

سلام به همه دوستان
همون اول خدمت همه عرض کنم من نزدیک 2 سال mg6 دارم و انصافا واقعا راضیم نمیگم ماشین بدون ایرادیه ولی برای من که یه جوون هستم واقعا راضی کنندس و این رو هم بگم من همه جور ماشینی رو سوار شدم (مزدا 3 سراتو مگان اپتیما)که دارم ار امجی تعریف میکنم
حالا این وسط هم خیلیا میان و خیلی حرفای بی اساس میزنن مهم اینه که کسایی که واقعا این ماشینو دارن و سوار میشن راضی باشن که خداروشکر راضی هم هستن
19:13  1394/03/15
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: سیدمحسن
0

سلام بر همگی


دوستان خسته نباشید . اینجا خیلی خوب بود وقتی تازه ام جی ۶ خریده بودم چندتا سوال داشتم دوستان لطف کردن و جواب دادن تصمیم گرفتم عضو شوم و مطالب را پیگیری کنم ولی نمیدونم چرا بعضیها اینقدر وقت خود و دیگران را میگیرند و مطالب هجو میگذارند .
من بجز ایرانیها . سوناتا . آزارا .اپتیما و این اواخر ماکسیما داشتم ولی حالا از اول سال ام جی ۶ جی تی سوار میشم ازش راضی هستم هم ایمنی هم مصرف . هندلینگ و .... حالا شما هی بگویید صفر تا صدش فلان است مگر من برای چه چیزی شوار اتومبیل میشم ؟ باهاش مسافرت هم رفتم واقعا عالی بود من تا ۲۲۰ هم سرعت گرفتم بدون اینکه خانواده ام احساس کنند سرعت بالاست بیشتر هم میرفت ولی دوربینو عوامل دیگه موثر بو در آن سرعت هم احساس خیلی خوبی داشتم لذت سرعت همراه با کنترل و احساس امنیت و آرامش . حالا شما بگین سر وصدا داره بگین صفر تا صد ۲۰ ثانیه است اصلا بگویید تراکتور استمن که دارم لذتش را میبرم از همه مهمتر با این پولی که میدهیم فوقش النترا یا سراتو میتونیم بخریمکه کافیه دوستان سوار شوند و تجربه کنند اعداد و ارقام و آمار را کاری ندارم لذت یک رانندگی
17:38  1394/03/15
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
0

همین که باز هم یه مقدار واقع بینانه تر بحث کردید و گفتید دنده 2 حدودا 110 باز هم جای تشکر داره
منظورم از غول ساختن تاپ اسپید این خودرو نیست،بلکه دنده 2 سرعت به 130 کیلومتر برسه با وجود جثه 1.5 تنی و ماکسیمم 160 اسب بخار ....
بی رغیب دونستن ام جی تا 3000 سی سی هم بزرگنمایی هست برادر
در بهترین حالت ( شما اگر با نرم افزارهای مخصوص تست کنید به این اعداد در عمل نخواهید رسید) با 160 اسب بخار و 1.5 تن وزن،شما به عدد 9.3 کیلوگرم به ازای هر اسب بخار میرسید،عدد قابل قبولیه ولی بهترین نیست.
این عدد برای مثال برای تویوتا GT86 حدود 6.5 کیلوگرم برای هر اسب بخار هست
یا نیسان تیانا 8.2 کیلوگرم به ازای هر اسب بخار
هوندا آکورد 8.6 کیلوگرم به ازای هر اسب بخار
کیا اپتیما 8.2 کیلوگرم به ازای هر اسب بخار، و غیره
همونطور که کلیپ هایی در آپارات و ... هم موجوده توانایی این خودرو در حد هم کلاس های قیمتی خودش هست،با مزدا و سراتو و .... میشه کل انداخت ،در غیر اینصورت به دلیل شتاب اولیه کمی که داره از پس خودرو های 2000 سی سی به بالا لااقل از صفر بر نخواهد آمد
15:49  1394/03/15
گزارش
پاسخ دادن
فاضل
4

نریمان جان بنده با اون قسمت حرفاتون که گفتید تو مناطق ازاد فروش خودروهای کره ای به خاطره قیمت کمترشونه مخالفم .قیمت جنسیس کوپه از موستانگ و کامارو بالاتره .حتی سوناتا و اپتیما هم از لحاظ قیمت تقریبا رده رقبای ژاپنیشه ولی فروششون بیشتره
15:20  1394/03/15
گزارش
پاسخ دادن
Mehran
2

تااونجايى كه ميدونم الانترا ،اي ٢٠،سوناتا تو چند سال اخير جز پرفروشترين خودروهاي جهان بودن
گزارش
پاسخ دادن
16:07  1394/03/15

امیر حسین
0

نکته اول اینکه اتومبیل های کره ای سال گذشته با افت فروش در سطح دنیا مواجه بودن.اگر به فارسی سرچ کنید مقالاتی در این مورد ارائه میشه
در مورد النترا دوستان با رندی سفسطه میکنند.النترا آمریکا النترا جی تی هست که اساساً با النترا ایران کاملاً متفاوت هست و فقط ظاهر یکسانی داره.با این حال فروش بالایی نداشته و هیوندا تصمیم به توقف فروش در آمریکا داشت
گزارش
پاسخ دادن
16:41  1394/03/15

نادر
0

مهران که از خودمون بود یه چند روزی فشار عصبی داشت. یه سری توهینایی هم کرد که اکثرا میزاریم رو حساب عصبانیت. بحرحال خودشو تخلیه کرد. اما موندم این پارسایی چی میگه. یعنی وقتی اومدی درگ پراید تقویت تیونینگ رو با ام جی ملاک شتاب قرار دادی خداوکیلی از چشمم افتادی پارسایی جان.

بقیه سخنان شیواتم بساط تفنن شده واسمون.
22:44  1394/03/14
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

سلام
دوستان مدل2012 ام جی 6 دارای استارت دکمه‌ای هست یا نه؟ گرم کن صندلی چطور؟

مدل 2010 ام جی 550 چطور؟ دارای استارت دکمه‌ای هست یا خیر؟
ممنون میشم جواب بدید
19:36  1394/03/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مهربد
0

جالبه که مطالب یک مقاله غیر مرتبط را بدون ذکر منبع و با تغییرات به نام خود و در تاپیک MG جای میدهید !!
16:07  1394/03/14
گزارش
پاسخ دادن
میلاد
1

آقا مهران این اطلاعات همه صادقانه و درست بود، شما با 65درصدش موافقین اون 35% رو بفرمایید شاید من اشتباه کرده باشم

ام جی 6 محصول انگلیس (مطابق اطلاعات همین سایت و سایت مادرو...)

موتور 1800 به کمک توربو گشتاور بسیار بالای 215 و توان 160،
شتاب 0 تا 100 رسمی خودروساز انگلیسی 8.4 (دروصورت لانچ شتاب به 7.5 هم میرسه)
شاسی هوشمند که رویای خودروسازای چینی و کره ای می باشد، و فقط تکنولوژیش در اختیار برندهای آلمانی و جدیدا برخی مدلهای لکسوس
مصرف پایین با توجه به حجم موتور،
هندلینگ مثال زدنی

تو تمامی مشخصات بالا هیچ رقیبی در کلاس خودش (کلاس D) تا 2400 سی سی در ایران ندارد، در مورد شتاب هم تا 3000 سی سی بی رقیب هست هم شتاب اولیه و هم ثانویه که فرصت قدرت نمایی به رقیب خود را هم نمی دهد و نشان از تکنوللوزی های بالای موتورینگ آن را دارد

سیستم ترمز 9 در یک

سرعت های دنده های مختلف ام جی 6 در حالت دستی به علت گشتاور بسیار بالایش
دنده1=75-80
2=125-130
3=175-180
4=225-230
5=تست نشده

15:49  1394/03/14
گزارش
پاسخ دادن
امیر
0

سلامو ممکنه از کاسه نمد پلوس باشه . یه سر برو مکانیکی رو چاله ماشینو نگاه کنه
گزارش
پاسخ دادن
10:17  1394/10/13

علیرضا
5

دوست عزیز خواهشا تهمت ام جی ستیزی یا تخریب گر ام جی و .... به من نزنین ،چون خودم دارم.
ولی اطلاعاتتون خیلی هم دقیق نیست
اول اینکه شیفتر اصلا قابل استفاده نیست مگه از طریق عادت کردن به لگ که مسلما بیشتر از نیم ثانیه هست،شما شاید متوجه نشی ولی بقیه متوجه میشن این تاخیر رو.حالا اینکه بعد از آپدیت چه تاثیری خواهد پذیرفت تا زمانی که آپدیت نکنم نظری نمیدم.
دوم عملکرد تیپ ترونیک،شاید شما منظورتون این بوده که نیم ثانیه تاخیر داره،دور 5500 اگر دنده رو تعویض کنی حداقل 6000 تا 6200 اعمال میشه،این تاخیر حدودا نیم ثانیه هست و اونطور که شما گفتید بی مکث نیست.
سوم مسئله سرعتهایی که فرمودید،اگر معیار رو تعویض دنده توسط خود گیربکس هوشمند ام جی روی حالت S قرار بدیم،با اعداد اعلامی شما متفاوت هست
دنده 1 سرعت 60 دنده 2 سرعت 95 دنده 3 سرعت 145
اگر قرار به اینه که دستی دنده بدید و تا فیها خالدون دور موتور رو بالا ببرید که نمیشه !
ضمنا شتاب اعلامی فقط یک عدده،در حالت نرمال این خودرو بعضی از شهرها شاید 9.5 بزنه اگه نه معمولا در بهترین حالت از نظر دما و سرنشین و فیلترها و بنزین حدود 10 تا 10.5
گزارش
پاسخ دادن
16:39  1394/03/14

علیرضا
4

اون 7.5 ثانیه هم که گفتید فعلا فقط 1 نفر تونسته بزنه،با لانچ که قطعا واسه گیربکس ضرر داره و این خودرو لانچ کنترل نداره که بشه بی دردسر باهاش ازین کارا کرد.
مجدد عرض کنم،خودم ام جی زیر پامه،به نظرم خودرو قابل قبول و قابل احترامیه اما لطفا ازش غول نسازید.
اون اعدادی که شما فرمودین واسه موتور بالای 3000 سی سی شاید صحیح باشه اگه نه این ماشین کی تونسته دنده 2 تا 130 کیلومتر بره،یا در حالت دستی دنده 4 تا 230 .... !
اگر شتاب اعلامی 8.4 ثانیه هست واسه گیربکس دستی و بنزین با اکتان بالای انگلیس هست نه این گازوییلی که ما میزنیم !
باز هم صحبتی بود خوشحال میشم در آرامش پاسختون رو بدم
گزارش
پاسخ دادن
16:44  1394/03/14

میلاد
2

تو سایت مدیا شتاب 8.4 ذکر کرده در سایت مادر انکلیس الان فقط نیو ام جی هست قبلا بود(هم دستی هم اتو)،سایت 1car هم بر مبنای اطلاهات موسخ 8.4 گذاشته، تو بقیه سایتها 8.4 برای گیربکس اتومات ذکر شده،)

ماشین های توربو شتابشون با تغییر موقیعت ارتفاعی تغییر نمیکنه(یا تغییر خیلی خیلی کم، چون کم شدن شتاب در اثر فشار اتمسفر تاثیری نداره روشون وهمیشه مقدار لازم هوا رو دارند تامین میکنند و در دمای مناسب
شتاب 7.5 تا 8.5 ثانیه تو آپارات و یوتیوب خیلی زیاد هست اکه خواستید بکید من بدون لانج تو تهران بگیرم، همیشه زیر 8 یا همون اطراف 8.4 کارخونه ای میده

در مورد دنده ها حتما فیلمشو تهیه میکنم انشالله سر فرصت، جون اعداد رو از تجربه قبل گفتم (با تقریب 5 )

برای دنده 4: دنده 4 رو دور 6100 سرعت 220 میره که که فیلمش هست در اینترنت (این عبارت رو جستجو کنید MG ۶ TOP SPEED)، رسیدن به 225 تا 230 هم کاملا مشهوده
دنده 2 رو فکر کنم 110 تا 115 درست باشه

شتاب 8.4 غول ساختن نیست واقعیت هست شاید نسبت به کره ای ها و چینی ها غول به نظر برسه ولی در برابر آلمانی ها خیر.
ممنون
گزارش
پاسخ دادن
12:46  1394/03/15

علیرضا
0

بله لطفا هم شتاب صفر تا صد بدون لانچ زیر 8 ثانیه و هم دنده های 1،2،3 تاپ اسپید رو با منبع کلیپی که خودتون ضبط کرده باشید ذکر کنید چون در اونصورت ماشین ما خراب هست !
گزارش
پاسخ دادن
15:22  1394/03/15

Mehran
0

درمورد خدمات پس از فروش مديا بايد بگم تمام قطعات و خدمات ارايه شده با دوبرابر قيمت ارايه ميشه چون مجبوريم به خاطر گارانتي بريم فقط تعميرگاههاي مديا ،ميلاد جان تو دفترچه ماشين گفته اين ماشين اوردرايو داره مسؤول تعميرگاه مركزي هم اينو تأييد ميكنه ولي شما زير بار نميري و اون اعداد اعلام شده در مورد سرعت تو دنده هاي مختلف رو ارايه ميدي من خودم تا ٢١٥با اين ماشين رفتم بارها و بارها
گزارش
پاسخ دادن
15:34  1394/03/15

پارسایی
10

عدم وجود نمایندگی در بسیاری مناطق کشور: همانطور که میدانیم این خودرو چینی بوده و خودروهای چینی دارای قابلیت اطمینان پایینی هستند. به همین جهت و بخاطر اطمینان خاطر مشتری اکثر برندهای چینی در ایران دارای نمایندگیهای متعدد بوده تا بتوانند مشکلات احتمالی خصوصاً مسافران را برطرف نمایند. اما متاسفانه ام جی دارای شبکه نمایندگان ضعیف و گسسته در سطح کشور است. در محورهای پرتردد و بسیاری از شهرها نمایندگی وجود ندارد و در صورت خرابی احتمالی در اکثر نقاط کشور مشتریان با دردسرهای زیادی مواجه خواهند شد.
15:44  1394/03/14
گزارش
پاسخ دادن
پارسایی
1

به عنوان مثال خرید لنتهای تقلبی BMW از بازار و دفرمه کردن و خوراندن به خودرو که علاوه بر آسیب به سیستم ترمز و دیسک چرخ، به علت دفرمگی خطرات زیادی را حین ترمزگیری متوجه خودرو و سرنشینان آن خواهد نمود. همچنین به علت عدم مواجهه با خواب سرمایه بسیاری از قطعات سفارش گذاری نشده و در زمان نیاز و خرابی خودرو تازه سفارش داده میشود که علاوه بر هزینه های بالا معطلی بعضاً چندین ماهه مشتری جهت یک قطعه را در پی داشته است.
15:41  1394/03/14
گزارش
پاسخ دادن
پارسایی
1

عدم تامین قطعات: خدمات پس از فروش بدون تامین قطعات یدکی بی معنی است. تامین قطعات یدکی جهت شرکت عرضه کننده سودآور بوده در بسیاری شرکتها سود قطعات از سود فروش خودرو نیز فراتر رفته است. اما در این بین در صورت توجه به مشتری میتوان به یک بازی برد-برد رسید. بدین معنی که با تامین به موقع، فروش قطعات اصلی و سود معقول، هم مشتری راضی خواهد بود و هم شرکت به سود معقولی دست پیدا میکند. اما در ایران تعداد معدودی ازشرکتها با چنین رویکردی در حال فعالیت بوده و اغلب شرکتها سیاستها را به گونه ای تدوین نموده اند که مشتری متضرر شده و قطعات غیر اصلی یا قیمتهای گزاف را شاهد خواهد بود. در این بین ام جی و تعداد معدودی از شرکتهای واردکننده علاوه بر قیمتهای بسیار گزاف قعطه و سود چندین برابری، از قطعات غیر اصلی استفاده مینمایند که هم خطراتی را متوجه مشتری نموده و هم دردسرها و هزینه های جانبی دیگری را به مشتری تحمیل مینماید.
15:37  1394/03/14
گزارش
پاسخ دادن
پارسایی
1

عدم وجود تعمیرگاههای اختصاصی: اکثر برندهای داخلی و خارجی دارای تعمیرگاههای اختصاصی بوده که استاندارهای ظاهری و امکانات آن بر اساس استانداردهای شرکت مادر ایجاد شده است و مشتری در بدو ورود احساس ورود به تعمیرگاه و یا نمایندگی یک برند خاص را مینماید. این موضوع در مورد برندهای کم تیراژ نیز صادق است. اما معدودی از برندها به علت بی توجهی به مقوله خدمات و عدم سپردن هرگونه تعهد، تنها به عقد قرارداد انجام تعمیرات با برخی تعمیرگاهها و یا نمایندگیها بسنده نموده و هیچگونه نظارت بر فعالیتها و یا ایجاد استاندارد توسط شرکت واردکننده صورت نمیگیرد. در این بین ام جی نیز دارای نمایندگی اختصاصی نبوده و اکثراً تعمیرات بصورت پیمانکاری و بدون نظارت به نمایندگیهای هیوندای، تویوتا، کیا و.... سپرده شده است. حتی نمایندگی مرکزی ام جی نیز اختصاصی نبوده و بیشتر به نمایندگی آلفا شبیه است تا ام جی. تمام این مسائل موجب ضرر مشتری و تنها به دلیل افزایش سود واردکننده انجام شده و در حقیقت بازنده اصلی مشتری است.
15:34  1394/03/14
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

مازراتی هم بدنش هم موتورش خیلی ضعیف تره
گزارش
پاسخ دادن
11:15  1396/11/20

پارسایی
0

خدمات پس از فروش در دنیا کلیدی جهت رشد و ارتقاء مشتری مداری و یکی از اصول رقابت در دنیای امروز است. امروزه با توجه به وجود رقبای قدرتمند در بازار و همچنین بالا رفتن سطح آگاهی مشتریان، به راحتی نمیتوان هر محصولی را با هر کیفیتی و بدون در نظر گرفتن خدمات پس از فروش به مشتری فروخت. اما در ایران به دلیل انحصار تولید و واردات خودرو، رقابت واقعی در این عرصه ایجاد نشده و متاسفانه بیشترین زیان خصوصاً در مقوله خدمات پس از فروش همواره متوجه مشتریان و مصرف کنندگان است. در این بین برخی شرکتها بهتر عمل نموده و اقداماتی را در جهت ارائه خدمات بهتر مد نظر قرار داده و برخی شرکتها کاملا منفعت طلبانه عمل نموده و هیچ ارزشی برای مشتری پس از فروش خودرو قائل نیستند.
15:32  1394/03/14
گزارش
پاسخ دادن
Mehran
2

يه سوال داشتم ميخواستم ببينم اختلاف بين قيمت نمايندگي و قيمت بازارعلتش چيه تو ام جي هميشه قيمت نمايندگي از بازار بالاتره اين در حاليكه اكثر خودروها اينجوري نيست
15:03  1394/03/14
گزارش
پاسخ دادن
میلاد
0

ام جی 6 محصول انگلیس (مطابق اطلاعات همین سایت و سایت مادرو...)

موتور 1800 به کمک توربو گشتاور بسیار بالای 215 و توان 160،
شتاب 0 تا 100 رسمی خودروساز انگلیسی 8.4 (دروصورت لانچ شتاب به 7.5 هم میرسه)
شاسی هوشمند که رویای خودروسازای چینی و کره ای می باشد، و فقط تکنولوژیش در اختیار برندهای آلمانی و جدیدا برخی مدلهای لکسوس
مصرف پایین با توجه به حجم موتور،
هندلینگ مثال زدنی

تو تمامی مشخصات بالا هیچ رقیبی در کلاس خودش (کلاس D) تا 2400 سی سی در ایران ندارد، در مورد شتاب هم تا 3000 سی سی بی رقیب هست هم شتاب اولیه و هم ثانویه که فرصت قدرت نمایی به رقیب خود را هم نمی دهد و نشان از تکنوللوزی های بالای موتورینگ آن را دارد

سیستم ترمز 9 در یک

تاخیر دنده فقط در حالت پدال پشت فرمان هست و اون هم حداکثر نیم ثانیه که شاید متوجه نشید و شنیدم در آپدیت ecu که قراره انجام بشه این مساله کامل درست شده ودر تعویض دستی با شیفتر دنده کوچکترین تاخیری ندارد

سرعت های دنده های مختلف ام جی 6 در حالت دستی به علت گشتاور بسیار بالایش
دنده1=75-80
2=125-130
3=175-180
4=225-230
5=تست نشده
12:51  1394/03/14
گزارش
پاسخ دادن
دانیال
0

بله من هم اشق موستانگ هستم
موستانگ نیست .
شلبی است
گزارش
پاسخ دادن
16:54  1399/12/08

پارسایی
0

در سال 2012 بیش از 109 هزار دستگاه خودروی فورد مدل ˈفیستاˈ در انگلیس به فروش رفت و بدین ترتیب این خودرو بار دیگر رتبه اول جدول پروفروش ترین ها را به خود اختصاص داد. قیمت این خودرو در انگلیس حدود 10 هزار پوند است.

جدول پرفروش ترین خودروهای انگلیس در سال گذشته به شرح زیر است:

1- فورد (فیستا)

2- واکسال(کورسا)

3- فورد (فوکوس)

4- واکسال(آسترا)

5- فولکس واگن(گلف)

6- نیسان (قشقایی)

7- بی ام دابلیو (سری 3)

8- فولکس واگن(پولو)

9- مرسدس بنز (کلاس سی)

10- بی ام دابلیو (سری 1)

منبع خبر: http://latestnews.ir/17485/
12:38  1394/03/14
گزارش
پاسخ دادن
پارسایی
0

محبوب ترین خودروهای انگلیسی ها در سال 2012
در خصوص برخی شایعات مبنی بر پرفروش ترین خودرو انگلستان، ام جی نه تنها پرفروش ترین خودرو بریتانیا نیست بلکه در زمره 10 خودرو پرفروش این کشور نیز قرار ندارد.

به گزارش ایرنا و به نقل از سایت خبری آخرین اخبار، این میزان فروش خودرو در انگلیس طی چهار سال گذشته یک رکورد به شمار می رود اما همچنان با دوران رونق سال 2007 و پیش از آن فاصله دارد.

در سال 2007 میلادی بیش از دو میلیون و 400 هزار دستگاه خودروی نو در انگلیس به فروش رفته بود.

سال 2012 همچنین شاهد رونق بازار خودروهای دیزل(گازوییلی) در انگلیس بود و در مجموع حدود 60 درصد خودروهای فروخته شده در سال گذشته میلادی، دیزل بودند.

همچنین فروش خودروهای کوچک الکترونیکی نیز که طی سال های اخیر تبلیغات زیادی پیرامون آنها صورت گرفته در سال 2012 بیش از 9 درصد در مقایسه با سال قبل رشد داشت.

مردم انگلیس در سال گذشته میلادی نیز همچون سه سال گذشته اقبال بیشتری به خودروهای ˈفوردˈ نشان دادند به نحوی که دو مدل از این خودروها در رده اول و سوم جدول پرفروش ترین ها قرار گرفتند.

ادامه دارد
12:36  1394/03/14
گزارش
پاسخ دادن
پارسایی
0

البته شایان ذکر است که متاسفانه عملکرد موتور اکثر خودروهای چینی پایین بوده و این مسئله فقط خاص MG نیست.

جهت بررسی و اطلاع خوانندگان، فیلم کورس ام جی و پراید مطابق لینک ذیل در سایت آپارات قابل مشاهده است.

http://www.aparat.com/v/PGOyk
11:19  1394/03/14
گزارش
پاسخ دادن
پارسایی
1

کورس پراید و ام جی ۶
همانطور که میدانید، و حتماً دارندگان خودرو ام جی متوجه آن شده اند، توربوشارژ این خودرو چینی از سرعت 60 الی 70 کیلومتر بر ساعت تازه وارد مدار شده و قبل از آن، خودرو دارای حدود 98KW قدرت موتور است. با توجه به وزن سنگین و عدم وجود توربو در سرعتهای پایین، این خودرو در شتاب اولیه حتی از پراید نیز ضعیفتر عمل نموده و دارای شتاب بسیار کمتری است. یکی از معایب بزرگ شتاب اولیه پایین، سبقت در راههای دو طرفه است که در خودروهای ام جی با ریسک بالاتر و زحمت بیشتری انجام میشود. در بسیاری موارد جهت اینگونه سبقتها، سرعت خودرو جلویی و بالطبع خودرو شما کمتر از 60 کیلومتر بر ساعت است. در چنین مواردی به دلیل شتاب پایین ام جی، راننده فرصت بیشتری را جهت سبقت نیاز دارد. به همین دلیل ریسک سبقت و احتمال تصادف از روبرو به شدت افزایش می یابد.

از دیگر معایب شتاب اولیه پایین میتوان به عدم لذت رانندگی در ابتدای شروع به حرکت، ریسک بالا در لایی کشیدن در سرعتهای پایین به دلیل شتاب بالاتر سایر خودروها و.... اشاره نمود.
ادامه دارد...

11:17  1394/03/14
گزارش
پاسخ دادن
سعيد
0

بابا حالا ما يه گلي خورديم اينجا هم ول كن نيستين؟
گزارش
پاسخ دادن
08:06  1394/10/02

سجاد
0

سعيد چل تومني بازم ول داد ...
گزارش
پاسخ دادن
08:01  1394/10/02

سعید
0

دوست عزیز طوری از یه ماشین چینی تعریف نکن که انگار bmw سوار شدی
این ماشین های چینی تو خود چین هم خریدار ندارن.
اونوقت امثال شماها میان در حد ماشین اروپایی گنده اش می کنین.
گزارش
پاسخ دادن
02:09  1394/10/02

Mehran
2

جناب پارسايى عزيز
اين مطلب ارايه شده فاقد منطق و واقعيته لطفا بحث فني و واقعي ارايه بديم اتفاقا يكي از مزيت هاي اين ماشين شتاب فوق العاده او تو جاده هاي دوطرفه س كه من لذت زيادي بردم تو رانندگي تو جاده هاي دو طرفه
گزارش
پاسخ دادن
11:44  1394/03/14

کاربر: مهربد
1

به لطف غرض ورزی های برخی دوستان ، مقالات و تاپیک های مربوط به خودرو های MG ، جزو پر بازدید ترین و پر بحث ترین شاخه های سایت قرار گرفته اند و نتیجه آن دشمنی های بی پایه و اساس و نیز استدلال های MG دوستان و MG سواران و کسانی که به مطالب علمی و فنی احترام میگذارند ، باعث آشنایی بیشتر علاقمندان با ویژگی های واقعی این خودرو ها و رد مستدل و مستند تمامی دروغ ها و شایعات مربوطه شده است .

با سپاس ویژه از تمامی دوستان واقع بین و فنی ..
گزارش
پاسخ دادن
13:54  1394/03/14

پارسایی
1

خطر ترکیدن فیلتر بنزین ام جی
اگر دارندگان خودروهایMGبه یاد داشته باشند، در اردیبهشت ماه سال92 فراخوانی اعلام شد و کلیه خودروها جهت تعویض فیلتر بنزین به نمایندگیها دعوت شدند. اما واقعیت و پشت پرده این فراخوان چیست؟

شرکت واردکننده به جهت افزایش سود اقدام به داخل سازی کلیه فیلترهای ام جی نمود. این داخل سازی شامل فیلتر روغن، هوا، کابین و از همه مهمتر فیلتر سوخت ام جی شد. فیلتر سوخت ام جی از نظر ابعاد شبیه فیلتر پژو405است. از اینرو فیلتر سوخت 405 با تغییر لیبل، با آرم MG روی خودروها بسته شد. اما به دلیل فشار بالای بنزین در خودرو ام جی، این فیلتر ها در بسیاری از خودروها به دلیل فشار بالا دچار ترکیدگی شد که خطر آتش سوزی تهدید جانی سرنشینان خودرو را در پی داشت.

لازم به ذکر است فیلتر سوخت اصلی ام جی فلزی بوده اما فیلترهای داخلی از نوع پلاستیکی استفاده شده است. از اینرو لازم است مشتریان در هنگام تعویض فیلتر بنزینMGاز بسته شدن فیلترهای پلاستیکی جلوگیری نموده و حتماً به جهت اطمینان خاطر از تعویض فیلتر اصلی، حتماً کارتن فیلتر تعویضی را از نمایندگیها تحویل گرفته تا از خسارات جانی...
11:11  1394/03/14
گزارش
پاسخ دادن
پارسایی
1

ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎﯼ ﭼﯿﻨﯽ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺗﮑﻨﻮﻟﻮﮊﯼ ﺑﺮﻧﺪﻫﺎﯼ ﻣﻌﺮﻭﻑ ﺩﻧﯿﺎ ﻭ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩﻥ ﻣﺤﺼﻮﻻ‌ﺕ ﺧﻮﺩ ﺗﺤﺖ‌ ﻟﯿﺴﺎﻧﺲ ﺑﺮﻧﺪﻫﺎﯼ ﻣﻌﺮﻭﻑ ﺳﻌﯽ ﺩﺭ ﻓﺮﻭﺵ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﺤﺼﻮﻻ‌ﺕ ﺧﻮﺩ ﺩﺍﺭﻧﺪ. ﺷﺮﮐﺖ ﭼﯿﻨﯽ ﺳﺎﯾﯿﮏ ﻣﻮﺗﻮﺭ ﻧﯿﺰ ﺑﺎ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﺤﺼﻮﻻ‌ﺕ ﺧﻮﺩ ﺗﺤﺖ ﻧﺎﻡ MG ﺩﺭ ﺯﻣﺮﻩ ﻫﻤﯿﻦ ﺷﺮﮐﺘﻬﺎ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺭﺩ. ﺍﯾﻦ ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺤﺼﻮﻻ‌ﺕ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺩﺭ ﭼﯿﻦ ﺑﺎ ﻧﺎﻡ Roewe ﻭ ﺩﺭ ﺳﺎﯾﺮ ﮐﺸﻮﺭﻫﺎ ﺑﺎ ﻧﺎﻡ MG ﻋﺮﺿﻪ ﻣﯽ ﻧﻤﺎﯾﺪ.

MG ﺭﻭﯼ ﮐﺎﻏﺬ ﺧﻮﺩﺭﻭﯼ ﺧﻮﺑﯽ ﺍﺳﺖ، ﺧﻮﺩﺭﻭﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻣﻮﺗﻮﺭ ﭘﺮﻗﺪﺭﺕ ﻭ ﮐﻢ ﻣﺼﺮﻑ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻃﺮﺍﺣﯽ ﺧﻮﺏ ﻭ ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ ﺯﯾﺎﺩ ﺑﻬﺮﻩ ﻣﯽ‌ﺑﺮﺩ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﺍﯾﻦ ﺩﺍﺷﺘﻪ‌ﻫﺎ ﻣﯽ‌ﺗﻮﺍﻧﺪ ﯾﮏ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺭﺍ ﻣﻮﻓﻖ ﺳﺎﺯﺩ ﻭ ﯾﺎ ﻓﺮﻭﺵ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺗﻀﻤﯿﻦ ﮐﻨﺪ. ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻗﯿﻤﺖ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺩﺭ ﺑﺎﺯﺍﺭ، ﺩﺭ ﺍﻭﺍﯾﻞ ﺗﺼﻮﺭ ﻣﯽ‌ﺷﺪ ﺗﺎ MG ﻧﯿﺰ ﺟﺰﻭ ﭘﺮﻓﺮﻭﺵ‌ﻫﺎﯼ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺷﻮﺩ ﺍﻣﺎ ﻧﺎﮔﻬﺎﻥ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺭﻗﻢ ﺧﻮﺭﺩ. 
ﺧﺪﻣﺎﺕ ﭘﺲ ﺍﺯ ﻓﺮﻭﺵ ﺿﻌﯿﻒ ﻭ ﮐﻤﺒﻮﺩ ﻗﻄﻌﺎﺕ ﺩﺳﺖ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﻫﻢ ﺩﺍﺩﻧﺪ ﺗﺎ ﺍﺯ MG ﯾﮏ ﺷﮑﺴﺖ‌ﺧﻮﺭﺩﻩ ﺑﺴﺎﺯﻧﺪ ﻫﺮ ﭼﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻭﺍﻗﻊ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﻣﻮﻟﻔﻪ‌ﻫﺎﯼ ﯾﮏ ﺧﻮﺩﺭﻭﯼ ﭘﺮﻃﺮﻓﺪﺍﺭ ﺭﺍ ﺩﺍﺷﺖ. ﺑﻪ ﻫﺮ ﺣﺎﻝ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺿﻌﻒ‌ﻫﺎﯼ ﺑﺰﺭﮒ MG ﺭﺍ ﻣﯽ‌ﺗﻮﺍﻥ ﺩﺭ ﮔﯿﺮﺑﮑﺲ ﺁﻥ ﺩﺍﻧﺴﺖ. ﺿﻌﻔﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﮔﯿﺮﺑﮑﺲ ﺍﮐﺜﺮ ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎﯼ ﭼﯿﻨﯽ ﺑﻪ ﻭﺿﻮﺡ ﻣﯽ‌ﺗﻮﺍﻥ ﺩﯾﺪ.
ﺗﺎﺧﯿﺮ ﺩﺭ ﺗﻌﻮﯾﺾ ﺩﻧﺪﻩ‌ﻫﺎ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮒ‌ﺗﺮﯾﻦ ﻣﺸﮑﻼ‌ﺕmg است
02:36  1394/03/14
گزارش
پاسخ دادن
فرید
3

اصلا شما خودت متوجهی چی میگی؟ اون روور که شما میگی فقط مدل 550 و 350 هستش ، وگرنه MG 6 و MG 3 با همون نام برند ام جی چه در چین و انگلیس و ... بفروش میره

نه دوسته گرامی الان دیگه قرعه برگشته ، خودم در تهران به همون اندازه که اپتیما میبینم دارم ام جی 6 میبینم شایدم بیشتر ، دیگه تو این چند سال مردم دستشون اومده کره‌ای ها چی دارن واسه گفتن و دیگه یواش یواش دارن کیفیتو الویت انتخابشون قرار میدن نصبت به آرمو برندو اینجور چیزا ، شاید حرف های شما واسه دوسال پیش صادق باشه که ام جی فروش نه چندان چشم گیری داشته ولی الان اوضاع عوض شده دوست عزیز و به همین نصبت نظرات بی پشتوانه و دور از منطق نیز زیاد تر شده به این برند ، که هیچ یک با واقعیت صدق نمیکنه ، مثل اینکه پیشرفت این برند به ضررشونه
گزارش
پاسخ دادن
03:37  1394/03/14

Mehran
2

صرفا جهت اطلاع اين مطلب رو ارايه ميدم
طبق آمار گمرك هيوندا و كيا و تويوتا به ترتيب بيشترين حجم واردات رو داشتن و در مورد ام جى بايد بگم از جيلي هم عقب تره اينو من يا شخص نميگه بلكه آمار گمرك ميگه ودر مورد خدمات پس از فروش ام جي با جناب پارسايى موافقم
گزارش
پاسخ دادن
09:57  1394/03/14

صفحه اول 9 10 11 12 13 14 15 صفحه آخر
صفحه 12 از 21

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محمد : سلام دوستان بله من تحویل نود روزه بودم ولی 11 روزه تحویل گرفتم البته تغییر رنگ داده بودم مشکی آبنوس و تحویل گرفتم
امین V4lx پیش فروش تحویل ٣٠ آبان : سلام، دیروز یکی از دوستان که v4lx تحویل ٣٠ مهر بودن فاکتور شدن
رحیمی : هر کس از حق زن بچه اش میخواد دفاع کنه سه شنبه ب اسم الله
شاهین : دلت خوشه؟؟؟ما تو کار خودمون موندیم همه همین مشکلو داریم
اسی : دوستان الان برا ما که شاهین دنده ای بودیم اما زده شاهین اتومات احتمالش هست درست بشه و دنده ای بهمون تحویل بدن؟
رحیمی : من حتما میرم خواهشن هر کس میتونه بیاد
مرتضی جی ۷ : داداش شما جایی پیگیری کردی که ماشینتون شاستی شده منم مثل شما ثبت نام ۱۶ تیر ماه بودم ولی هیج خبری از شاستی شدن نیست
علی : دعوتنامه نامه آذر خبر ندارید چه موقع می آیید نگاه کنیم چقدر است
مهران : درود دوستان جوابیه شکایت به ۱۳۶برای من امروز آمد که شکایت شما رد شده یه سری ماده و قانون نوشته که با استناد به آنها شکایت شما رد شده من دوباره اعتراض روی جوابیه زدم
تارا : سلام دوستان من واریزی مرداد هستم بعد از انتخاب نمایندگی ،مراجعه کردم بهشون و دررابطه با نقص پرونده گفتن که مربوط به تکمیل پرونده هست کپی کارت ملی و شناسنامه و سخا مالک رو میخواد تا نقص برطرف بشه و فرستاد برای تهران و اینکه گفت ماشین رو کمتر از یک ماه دیگه تحویل میدن ، دیگه راست یا دروغشو خدا میدونه…
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
محمدعلی : سلام احتمال داره اول دی فاکتوربشه
دنا پلاس توربو اتوماتیک : سلام ، من موعد تحویلم 7 مهر بوده 27 آبان هم فاکتور شده 30 ام تخصیص پلاک شده چند روز طول می‌کشد تحویل بدهند الان تو مرحله صدور اسناد است در ضمن دنا پلاس توربو اتوماتیک میباشد ، فروش فوری
حسین : سلام ، من موعد تحویلم 7 مهر بوده 27 آبان هم فاکتور شده 30 ام تخصیص پلاک شده چند روز طول می‌کشد تحویل بدهند الان تو مرحله صدور اسناد است
سیمین : کسی هم‌نگفت 207 بنزه حالا تو از پیام من اینو میفهمی مشکل از خودته
سیمین : منظورم اینه همه اینو میدونیم جناب اما ناچاریم چون گزینه ی دیگه ای نداریم خودمون عقلمون میرسه مزدا بهتر از 207 هست. شما که نسخه میپیچی ثبت نام نکن چرا ثبت نام میکنی؟
مریم : من پیش فروش هایماs5تحویل اسفند به نظرتون قیمت این ماه تغییر نکرده تا دعوت نامه بیاد افزایش میخوره
سایناتک آذر : من28آبان فاکتورهنوزپلاک نشدم
پانوراما ارتقا دستی : با خطی که ثبت نام کردین. زنگ بزنین پشتیبانی فروش ایران‌خودرو معطلی زیادی هم نداره
Arizo6 : مجوز خروج خورده؟
دنا پلاس : شماره قرار داد ؟؟