امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1800
گیربکستیپترونیک
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)160
مصرف سوخت شهر (لیتر)10
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)8
توربوشارژدارد
ترمز جلودیسک
ترمز عقبدیسک
دیفرانسیلجلو
رینگ (اینچ)17
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)465.3
عرض (سانتی‎‏متر)182.7
ارتفاع (سانتی‎‏متر)147.8
حداکثر سرعت (km/h)220
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)8.40
حجم باک (لیتر)62
کشور سازندهانگلستان
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
سیستم کنترل کشش - TCSدارد
بلوتوثدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
کروز کنترلدارد
دماسنج خارجیدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
سانروفدارد
آینه الکتروکرومیک دارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو / جانبی / پرده ای
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
پورت USB/AUX/IPODدارد
گارانتی150000 کیلومتر یا 5سال
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

862 نظر

فرزاد
0

ایا صفحه نمایش ام جی لمسی است
20:11  1394/08/15
گزارش
پاسخ دادن
فرزاد
0

ایا صفحه نمایش ام جی لمسی است
20:11  1394/08/15
گزارش
پاسخ دادن
امیر
9

16000 کیلومتر مگنتم رو روندم .ازاین ماشین لذت میبرم.میخواد هر کی ساخته باشدش .
18:51  1394/08/15
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نریمان
8

آقاى ام جى ستيز ، از اسمى كه براى خودت انتخاب كردى كاملا مشخصه كه با هيچ مستندى نميتوان شما را قانع كرد ، مواردى را كه در ذهن خود پرورش داديد رو جهت خوانندگان ارايه ميدم :
١- بنده هيچ وقت جسارت نميكنم كه كسى سراغ برند ديگرى برود مورد شماتت قرار گيرد و البته برعكسش زياد اتفاق افتاده در هر صورت ، يكى بر اساس حرف مردم ، يكى بواسطه نام برند و يكى هم براساس تحقيق خودش انتخاب ميكنه ، اينجا چون يك سايت تخصصى هست بايد با اطلاعات و مستند مقايسه كنيم و نه عاميانه حرف بزنيم .
٢- عدم فروش ام جی در بازار آمریکا به سیاست های این کمپانی به حدود 30 سال قبل برميگردد (همانند پژو،داچیا یا آلفارومئو که سال ها در بازار آمریکا حضور نداشته اند.) و ربطی به مسائل ديگرى ندارد.
http://www.autotrader.com/research/article/64711/return-of-the-mg-to-us-shores-
not-sure-not-soon.jsp
اين فيلم رو هم ببينيد :
http://www.aparat.com/v/d7kom
تست ام جى ٥ در فلوريدا ، ببين مجرى شبكه تلويزيونى وات اور ، چطور از حضور مجدد ام جى در آمريكا با هيجان صحبت ميكنه .
14:29  1394/08/15
گزارش
پاسخ دادن
ام جی ستیز
4

دوستان عزیز ام جی در بازار انگلیس ۱۸ هزار پونده ولی ایران که میرسه قیمتش کاهش داره چی فکر میکنید دامپینگ هم یک بهانه برای سر کیسه کردن من و شماست ام جی رو بخریم چون نریمان ازش تعریف کرده؟ با توجه به گفته های استادان عظیم نریمان و مهربد اگر ام جی بخرید عاقلید و میشید مهندس مملکت
ولی اگر هیوندا یا کیا و یا رنو یا سانگ یانگ یا تویوتا یا حتی سیویک بخرید میشید انسانهای جهان سومی

مگر امریکایی ها کمتر از نریمان و مهربد اطلاعات فنی دارن که حتی یدونه یدونه ام جی هم تو امریکا خرید نشده
ولی آمار فروش خودروهای بالایی که گفتم حداقل ۱۰۰ هزار دستگاه در سال تو بازار پر چالشه امریکاست
22:22  1394/08/14
گزارش
پاسخ دادن
محمداس 5
0

سلام شماره قرارداد بنده 232448 بود که روزدوشنبه تکمیل وجه کردم
گزارش
پاسخ دادن
14:29  1397/08/30

علیرضا
18

نریمان از شرکت پول میگیره تبلیغ میکنه.مهربد هم همینطور.امریکا هم میفهمه که ماشین ام جی خوب نیست وارد نمیکنه.شما کجای این داستانی؟؟چیش به شما میرسه؟؟دلت به حال مردم میسوزه یا از جیب شما پول خرج میشه؟چشما رو بستن و دهان رو باز کردن خیلی راحته.تهمت زدن هم راحته ...
هیچکس نمیدونه ام جی چیه فقط شما میدونی.دنیای ارتباطاته و خدا رو شکر همه به اینترنت دسترسی دارن و عقل و شعور هرکس میرسه که وقتی داره انقدر پول میده حتما تحقیق کنه
ام جی بده.شما نخر
گزارش
پاسخ دادن
01:02  1394/08/15

ارش
0

سلام

اقا نریمان از نظر شما که mg gs رو از نزدیک دیدید ایا داشبورد mg 6 زیباتره یا داشبورد mg gs و از نظر کیفیت میشه با کدام خودروها در رده کلاس خود مقایسه کرد ؟

و ایا ارزش خرید داره با این قیمت بالا که مدیا برای فروش گذاشته چون که بعضی دوستان که از نزدیک دیدن از زیبای و کیفیت کابین انتقاد کردن که همین موضوع باعث میشه که موقع فروختن افت قیمت زیاده داشته باشه ممنون از راههنماییتون ..
20:27  1394/08/12
گزارش
پاسخ دادن
دانیال
0

کسی از دوستان میدونه از چه ماهی شرکت سند 2016 میزنه واسه ماشین؟ چون الان که دوماه مونده از سال خریدش زیاد عقلانی نیست فکر کنم
20:09  1394/08/12
گزارش
پاسخ دادن
امیرحسین
0

در حال حاضر کمپانی "لوتوس" هم وضعیتی شبیه MG داره و سهام اش متعلق به پروتون مالزی هست،پس الان پروتون مالزیایی هست
هوندا آکورد وارداتی طبق جدول گمرک از چین وارد میشه و کیفیت هوندا آکورد زبانزد همگان هست
در ضمن برادر من،بجای حرف های مضحک و تکراری،مورد به مورد بحث و مقایسه کنید
15:18  1394/08/12
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

سلام

اقا نریمان چرا امجی در بحث فنی و هندلینگ واقعا خوب کار میکند ولی تو بحث متریال داخلی واقعا ضعیف کار کرده تو همین mg gs واقعا از نظر فنی عالی کار کرده ولی متریال داخلی رو ضعیف کرده و اگر متریل داخلی رو هم خوب کار میکرد دیگر بهانه ای دست امجی ستیزان نمیداد ؟

در ضمن سیستم صوتی mg gs حرفه ای میباشد یا معمولی ؟و این که از نظر شما کدوم رنگ به mg gs بیشتر میاد ممنون از راهنمای شما .
22:16  1394/08/11
گزارش
پاسخ دادن
امیر
0

سلام نریمان جان

اقا نریمان من برای خرید خودرو اقدام کردم و امجی 6 نیو را انتخاب کرده بودم ولی الان دو دل شدم بین mg gs و mg 6 نیو می دونم این دوتا از هر نظر تو کلاس با هم فرق میکنند ولی چیزی که منو سوق میده طرف mg gs تکنولوزی موتوریشه چون که موتورش طراحی جدیدتری داره و هم تکنولوزی بالای داره ولی امجی 6 همون موتور قدیمی داره .....

حالا لطفا منو راهنمای کنیید که از هر لحاظ کدوم بهتره با تشکر و سپاس فراوان
21:58  1394/08/11
گزارش
پاسخ دادن
رضا یزدانی
8

اقا نریمان ما رو گرفتی خدا وکیلی.فرق میکنه بین اینکه یه برندی برشکست بشه و چین بخرش تا یه برندی که برای نیروی کاره ارزون یه کارخونه تو چین بزنه .اونکه پژو بود با اینکه نظارت داشت رو محصولاتش اومد تو ایران این شد حالا اون که دیگه همون یه ذره نظارتم دیگه رو محصولاتش نداره ام جی ببین چه اش شله قلمکاری یه سری کمونیست سرهم میکنن میندازن تو کشورا عقب افتاده تر از خودشون.سعی کنید به اندازه همون ۱۲هزار دلارش (تازه کمتره به صورت زدوبندو عمده )ازش حرف بزنیدو به مدحش بپردازید
17:24  1394/08/11
گزارش
پاسخ دادن
نظر
0

در باب قیمت گمرکی ام جی 6 ؛
نکته اول:در اینکه قیمت جهانی این خودرو همان است که نریمان میگه هیچ شکی نیست.
نکته دوم: قیمت گمرکی این خودرو برای ایران حدود 12000 دلاره. یعنی این خودرو با قیمت 12000 دلار وارد ایران میشه.
من به عنوان یک مصرف کننده عادی و آماتور خودرو تنها نتیجه گیری که از این تناقض میکنم اینه که شرکت سازنده این خودرو و وارد کننده آن در ایران از پیش به بازنده بودن این خودرو در برابر رقیبان نه چندان قدرتمندش ( عدم حضور رقیبان آمریکایی و عدم حضور بسیاری از برند های اروپایی) آگاه بودند. در نتیجه با استفاده از دامپینگ به جنگ رقیبان به مراتب ارزان تر خود رفتند که به شکل نا امید کننده ای باز هم شکست خوردند ( مقایسه میزان فروش ام جی 6 در مقایسه با کیا سراتو ، هیوندا الانترا ، تویوتا کرولا ).
حال سوال بزرگ من از مدافعین این خودرو این است ؛
چگونه وقتی ام جی 6با این تقلب عجیب و غریب نتوانست بازار تحریم زده و خالی از رقیب ایران را تسخیر کند ، آنوقت پس از حضور پر رنگ تر دیگر رقبا و همچنین ارائه آن به قیمت واقعی ، چگونه میتوان به موفقیت آن امیوار بود؟
گزارش
پاسخ دادن
22:28  1394/08/13

کاربر: نریمان
5

به نظر ميرسه كه نظرات مستند بنده خواب شما رو پريشان كرده ، عزيز من كاملا فرق است بين محصولى كه تحت ليسانس توليد ميشه تا محصولى كه نظارتى روش نباشه ، مثال پژو گاو پيشانى سفيد هست كه با توجه به خودروى مربوط به دو دهه پيش ، تا زمانى كه تحت نظارت پژو در ايران توليد ميشد كيفيت و قطعات قابل اطمينان است ، مثلا الان ٤٠٥ مدل ٨٣ بسيار مورد وثوق است تا مدل ٩٢ .
راستى اگر مبنا اطلاعات شما محدود به آمار گمرك هست و به سلامت دولتى كشور اعتقاد راسخ دارى ، بنده حرفى ندارم ، ولى اگر از اينترنت كمى در جهت كسب اطلاعات استفاده كنى ، متوجه ميشوى كه در كشورهاى عقب افتاده ، انگليس ، استراليا ، اسرائيل ، روسيه ، برزيل ، امارات ، قيمت اين خودرو دربازه ٢٨٠٠٠ دلار تا ٣٢٠٠٠ دلار است . البته اگر توضيح بنده براى شما راهگشا بود ، چند پست پايين تر ميبايست هدايت ميشديد .
اگر هم فكر ميكنيد اين برند ارزش ندارد ، پس وقت خودتان را تلف نكنيد و خودتان را درگير پست هاى بنده نكنيد
گزارش
پاسخ دادن
21:18  1394/08/11

کاربر: نریمان
3

احمدجان

اینترنت که فقط برای چت کردن و متلک زدن نیست . شما برو تو سایت های زیر و قیمت ها رو ببین بعد برو درباره مقوله دامپینگ Damping نه dumping تحقیق کن و بعد من در خدمتم اگر سوالی بود :
http://mg.co.uk/mg6/mg6-tl
قیمت دیزل و دنده دستی از ۱۸۰۰۰ پوند در انگلیس
http://www.drivearabia.com/ultimatecarbuyerguide/uae/carpage.php/MG-6/2015-2016-/1451
قیمت فول اتومات در امارات : ۹۰۰۰۰ درهم
http://chinaautoweb.com/car-models/mg6-fastback
قیمت فول اتومات در چین : ۱۹۲۰۰۰ یوان
http://www.carsales.com.au/bnc/details/MG-MG6-2014/SHRM-AD-385965/?Cr=5
قیمت فول دنده دستی در استرالیا از : ۳۱۵۰۰ دلار
http://www.khodro.sadig.ir/PriceList
قیمت منطقه آزاد بندر انزلی ، ام جی ۵۵۰ ، ۲۰۱۵ : ۷۶ میلیون تومان .

عزیزم من حرف بدون سند نمیزنم چون برای خودم احتزام قائلم و شما هم سعی کنید اگر کامنتی روی مطلبی دارید با سند حرف بزنید .
گزارش
پاسخ دادن
10:00  1394/08/12

کاربر: نریمان
2

احمد خان عرض كردم كه فقط بخاطر دامپينگ هست كه اين قيمت در گمرك ، ارايه شده ، مطلبى كه دوست عزيز بنام نظر گفتند ، آنستكه ، كسانى كه مدافع اين برند هستند ، بدنبال افزايش فروشش نيستند ، در ضمن برندهايى كه تو يك بازار تازه وارد هستند زمان ميبره تا شناخته بشه ، شما دهه ٧٠ يادتون شايد نباشه كه خودروهاى كره اى رو مسخره ميكردند ، در ضمن اين برند همين الان در بازار هاى جهانى كه آزاد هستند فروش خوبى دارند ، در انگلستان در بين ١٥٠ برند خودرويى در مقام ٣٣ قرار دارد و در ايران در مقام هشتم خودروهاى وارداتى ، در ضمن فروش خوب به معنى خوب بودن نيست ، الان هوندا ، ميتسو بيشى ، اپل ، آلفا نتونستند موفق بشوند در ايران ، در ضمن متاسفانه حضور رو به رشد خودروهاى ام جى در خيابانها نشاندهنده شناخته شدن اين برند هست
گزارش
پاسخ دادن
00:04  1394/08/14

نويد
0

آقا نريمان خسته نباشيد.
نويد هستم از انزلي.
در مورد آپديت خوندم.
منم آپديت كردم.
حتي مصرف ماشين تو بزرگراه تا ٧.٤ هم اومد.
الان شما ميگي خوب نيست يعني؟
شما برگردوندي آپديت رو به قبل؟
ماشين من جي تي ٢٠١٥ هستش با فيس قديم.
ممنون ميشم بگيد كه آيا برگردونم آپديتشو يا نه؟!
مرسي
23:23  1394/08/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نریمان
1

نویدجان

در شمال و در شهر های ساحلی بدلیل وجود اکسیژن بیشتر و فشار هوا تقریبا ۱ آتمسفر ، مشکلات آپدیت کمتر حس میشود و از طرفی بنزین افتضاح شمال به همرا آب فراوان ، آپدیت خوب باشد و ریپ نداشته باشید ولی تو شتاب و مصرف تاثیر منفی دارد .
بنده دانگرید کردم .
گزارش
پاسخ دادن
15:47  1394/08/11

کاربر: نریمان
3


٧- در حال حاضر بيش از ٢٥ كمپانى غول خودروسازى با مشاركت چينى ها در حال توليد خودروهاى خود براى مصرف در چين و ديگر كشورهاى آسيا ، آفريقا ، خاورميانه و حتى اروپا و آمريكا در چين هستند
عزيز من مهم آنستكه تحت ليسانس ساخت انجام و مونتاژ شود ولو در بوركينافاسو ، در ضمن مقوله چينى خواندن برند ام جى ديگه كهنه و بى اثر شده ، چيز تازه اى پيدا كنيد
من نميدونم اين برند به اصطلاح عوام چينى چرا خواب و آرامش را از يك عده ربوده و مدام تو پيج هاى اين برند ميان و تخريب ميكنند ، حتى براشون مهم نيست كه چقدر با ارايه نظرات سطح پايين كه به راحتى توسط مستندات قوى از سايت هاى معتبر ، بى اعتبار شوند .
22:51  1394/08/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نریمان
12

آقا محسن ، انتظار ندارى كه باور كنيم شما همان كاربر چند اسمه نيستيد ، در ضمن شما كه ايرادات رو عينا ذكر كرديد چرا جواب ها رو مد نظر قرار نداديد ، نميدانم كدام آدم كم سوادى اين جملات رو نوشته ولى بدانيد :
١- طراحى و مهندسى بطور كامل در دفتر مركزى در بيرمنگام انگليس انجام ميشه ( مثل جنرال موتورز ، ولوو ، جگوار و اپل )
٢- موتور تا سال ٢٠١٥ در كارخانه لانگبريج ساخته ميشد و الان نسل جديد آن در كارخانه جنرال موتورز - موريس گاراجز در چين ساخته ميشه كه روى خودروهاى MG و GM استفاده ميشود
٣- گيربكس تا سال ٢٠١٥ در كارخانه آيسين ژاپن ساخته ميشد و الان نسل جديد آن در كارخانه جنرال موتورز - موريس گاراجز در چين ساخته ميشه كه روى خودروهاى MG و GM استفاده ميشود
٤- ادوات تزيينى و مولتى مديا توسط كارخانه مالينى ايتاليا ساخته ميشه
٥- سيستم تعليق توسط سه كمپانى ام جى ، فولكس واگن و بى ام و ساخته ميشه
٦- كارخانجات توليدى ديگر در تايلند ، انگلستان ، آمريكاى جنوبى همانند چين ، برخى ادوات را تحت ليسانس انگليس ميسازند
٧- در حال حاضر بيش از ٢٥ كمپانى غول خودروسازى با مشاركت چينى ها در حال توليد خودرو
22:44  1394/08/10
گزارش
پاسخ دادن
احمد
5

آقا محسن من 21 روز چین بودم. حرف شما رو در مورد فراوانی ام جی صد در صد تایید میکنم.
گزارش
پاسخ دادن
00:51  1394/08/12

محسن
4

با سلام همانطورکه مستحضریدفرق است بین ماشینی که درکشورمبداقطعاتش ساخته شده ودرکشوردیگری assembleمیشود به این جورماشینها میگویند ماشین ساخت کشورمبداکه درکشوردوم مونتاژمیشود ولی این ماشین مونتاژنیست بنابراین ساخت انگلستان محسوب نمیشود وازابتداتاانتهاهمه قطعاتش درچین تولید و ساخته میشود ولی چون تحت لیسانس است میشودساخت چین تحت لیسانس انگلستان.بسیاری ازداروهاالان درکشورایران وهند تحت لیسانس کشورهای اروپایی تولید میشوندولی هیچ داروسازی درمورداین داروهانمیگوید اینهاساخت مثلابایر آلمان است بلکه میگویند این دارو ساخت ایران وتحت لیسانس بایرالمان میباشدوالبته بانمونه اصلی هم تفاوت دارد وهم اینکه نمونه اصلی بسیارگرانتراست .البته اینگونه داروهابه مراتب ازنمونه های ساخت ایران که تحت لیسانس نیستند بهترهستند.بنابراین MG هم یک خوروی 100%چینی تحت لیسانس انگلستان است که درکشوربرادرچین ساخته میشود. ولی به مراتب ازسایرخودروهای ساخت چین کیفیت بهتری دارد .مقایسه آن باسایرخودروهای هم قیمت هم بامقایسه امکانات واشکالات آن دربرابر سایرخودروها نیاز به بررسی همه جانبه توسط کارشناسان خبره وبیطرف دارد
گزارش
پاسخ دادن
11:44  1394/08/12

حامد
1

سلام واقعا از مگان راضي هستي؟ من يه ال نود دارم ميخوام بفروشم و مگان مدل ٩٠ بخرم ارزش داره ٤٧ تومن بدم به مگان ؟ ؟
گزارش
پاسخ دادن
16:29  1395/10/10

کاربر: مهربد
8

آقا محسن شما اشتباه می کنید
در مورد دارو ، بسیاری از شرکت های داروسازی جهانی به تدریج خطوط تولیدشان را پس از سیاست های دولت جدید به ایران منتقل کرده اند و به دلیل تحت لیسانس بودن به آنها نه تنها داروی ایرانی نمی گویند بلکه صادر هم می شود و به عنوان همان برند و فارغ از محل کارخانه سازنده ارزیابی می شود مثلا داروی کلوپیدوگرل با نام تجاری "پلاویکس" متعلق به شرکت SANOFI فرانسه است و با مواد اولیه ایرانی و در بسته بندی ساخت داخل در شرکت داروسازی عبیدی تحت لیسانس ( نظارت آزمایشگاهی پیش و پس از تولید ) به بازار داخلی و خارجی عرضه می شود و کسی به محل ساخت آن توجه ای ندارد و آرم برند PLAVIX برای آن کافی است و یا داروی TEGRETOL که در شرکت مداوا تحت لیسانس شرکت NOVARTTIS ( از بزرگترین تولیدکنندگان جهانی با مالکیت معنوی سوئیس ) در ایران با مواد اولیه ای که از هند وارد می شود ، تولید می گردد و کسی به مراحل و محل تولید آن توجه ای ندارد و در مورد محصول حساسی مانند دارو ، آرم شرکت NOVARTIS یعنی اعتماد به کیفیت محصول نهایی و در عمل هم همینطور است .
در مواردی که اطلاع علمی ندارید مثال نزنید
گزارش
پاسخ دادن
12:50  1394/08/12

کاربر: نریمان
3

آقا محسن ، با این توضیح شما کاملا مشخص شد که اصلا معنی تحت لیسانس ( فرانسوی ) و لایسنس ( انگلیسی ) را نمیدانید .
۱- همه قطعات ام جی در چین تولید نمیشود . و در ضمن با توضیح شما ، تکلیف تولیدات ام جی در کشورهای انگلستان ، تایلند ، برزیل چه میشود ؟ مگر یک برند میتواند اصالتش چند کشوری شود ، اگر اینطور باشد که بهتر است همه برندها بزنند : Made in UN
۲- در حال حاضر بیوک ، شورولت و کادیلاک و انواع فولکس واگن در چین تولید و ساخته میشوند و روی پلاک خودرو زده شده Made in China ، پس چینی شد ؟
۳- اکثر تولیدات الکترونیک از برندهای صاحب نام مانند سونی ، اچ پی ، دل در چین ساخته و تولید میشوند و پشتشان خورده Made in China ، پس چینی شد ؟
وقتی میگویی تحت لیسانس ، یعنی تولید مطابق با استانداردهای آن برند انجام میشود و فرقی نمیکند کجا ساخته میشود. دارو هم همینگونه است البته با این فرق که بعضا فقط فرمول دارو مورد تایید قرار میگیرد وگرنه هر دارویی که تولید میشود و نمایندگی و تحت لیسانس کشور خارجی باشد حتی اسمش هم فرق نمیکند . مثلا مانند داروی لیسکانتین که نمونه ایرانیش با آلمانیش فرقی ندارد .
گزارش
پاسخ دادن
13:21  1394/08/12

صادق
0

جی پی اس یا نویگیشن خودرو چگونه فعال میشود؟
14:58  1394/08/10
گزارش
پاسخ دادن
محسن
3

چینیهااخیرادرصنعت خودروسازی پیشرفت زیادی کردن.ام جی هم از سایرچینیها کیفیت بهتری داره هرچند دارندگان این خودرو ایرادات واشکالات زیادی رامطرح میکنندوبخاط رموتورتوربواستهلاک ومصرف بالاتری داره ولی نسبت به سایرچینیها زیباتر وپرقدرت تر هست وامکانات بیشتری داره ولی بازار فروشش اصلا خوب نیست . درکل نسبت به چینیهای دیگه قابل قبولتره.
10:15  1394/08/10
گزارش
پاسخ دادن
محسن
3

قطعاتش که درچین تولیدمیشه .خط تولیدشم که توی چینه . چه چیزاون تو انگلستان تولید میشه؟حتی اگه تحت لیسانسم باشه کاملا ساخت چینه.ایرادات زیرتوسط یکی ازخوانندگان جمع آوری شده است.
ایرادات واشکالات ومعایبی که دارندگان MGدر کامنتها ذکرکردن به شرح ذیل است:
1-صدای زیادبادوموتوردرکابین
2-لنت ترمز صدا میدهد
3-بوی بسیار بد درداخل کابین درزمان فعال شدن توربوشارژ
4-قاطی کردن دماسنج وازکارافتادن کولر
5-ساعت مرتب ریست میشود
6-فرمان ماشین به سمت راست کشیده میشود
7-داشبورد وکلا کابین کیفیت ندارد واز پلاستیک خشک است
6-کیفیت چرم صندلی هاخوب نیست
7-شیفترقابل استفاده نیست
8-عملکرد تیپترونیک بیمکث نیست
9-شتاب حدود10ثانیه است
10-خدمات پس ازفروش وقطعات توسط نمایندگیها دوبرابر قیمت است
11-شبکه خدمات پس ازفروش ضعیف است
11-از لنتهای غیر استانداردbmwاستفاده میشود
13-توربو در سرعتهای 60-70 فعال میشود وقبل از آن بدلیل سنگینی ماشین کند است ودر سبقتهای دوطرفه باسرعت پایین غیر مطمئن است
14-حتما بایدهمیشه بنزین سوپربزنید
15-انواع واقسام مشکلات برقی
گزارش
پاسخ دادن
13:16  1394/08/10

محسن
1

ادامه ایرادات خودرو ازنظردارندگان MG
16-ترکیدن منیفولدزیادگزارش میشود
17-مشکل دسته موتور وصدای آن
18-بازار فروش دست دوم آن افتضاح است
19-مصرف بنزین توربو شارژبالاست
20-موتورهای نوربوشارژپراستهلاک ودرصورت خرابی پرخرج هستند.

Read more: http://1car.ir/ci-4213#ixzz3qF0jfSAR
گزارش
پاسخ دادن
15:38  1394/08/10

کاربر: نریمان
2

محسن جان ، برند اصیل ام جی که چینی نیست و لطف میکنی یه آمار بدی که چه میزان از دارندگان این خودرو مشکلات دارند ؟
جهت اطلاع شما عرض کنم که مالکیت سرمایه گذاری با صاجب یک برند خیلی فرق میکنه ، مثلا در دهه ۹۰ میلادی BMW مالکیت سرمایه گذاری ام جی رو به عهده داشت آیا برند مذکور آلمانی شده بود ؟ الان ولوو رو جیلی ، جگوار و لندروور رو تاتا و سانگ یانگ رو ماهیندرا در قالب قرارداد مالکیت سرمایه گذاری همانند ام جی خریدند پس کشورشون عوض میشه ؟ در ضمن جواب شما رو ام جی انگلستان در لینک زیر داده :
http://mg.co.uk/about-mg/faqs
ARE MGS CHINESE NOW?
No, all MGs are designed, engineered and final assembly in the UK offices in Birmingham.

بطور مثال روور کامل ورشکست شد و سایک چین آنرا خرید ولی چون نام برند یونیک هست و غیرقابل انتقال ، اجازه استفاده از نام برند روور را نداشت و تبدیل شد به رووی .

گزارش
پاسخ دادن
12:03  1394/08/10

کاربر: مهربد
3

زمانی که 20 ایراد با این همه آب و تاب را برای ام جی سوارانی مانند من که حتی یکی از آنها را تجربه نکرده ام بر می شمارید و از سوی دیگر در شهر محل سکونتم ، نمایندگی ام جی از همه بزرگتر ، زیبا تر و مجهزتر و نیز به جهت تعمیرات ، خلوت تر است ، انتظار نداشته باشید تا شما را دروغ گو و مغرض نپندارم ..
نتیجه دروغ های ناشیانه ، نابجا و غیر فنی شما جز ایجاد حس کنجکاوی و تبلیغ و در نهایت فروش بیشتر برای MG ، هیچ چیزی در پی ندارد !
گزارش
پاسخ دادن
12:03  1394/08/12

محمد
0

من واقعا ام جی رو دوست دارم ولی تو این مدتی که تحقیق کردم متوجه دو مورد مشکوک شدم که از خرید این ماشین منصرف شدم اول اینکه ارزش گمرکی این ماشین 12000 هزار دلاره در حالیکه کرولا مثلا 17000 دلاره ولی قیمت هر دو تقریبا یکی هست تو ایران که نشون میده قیمت گذاری مدیا موتورز خیلی غیر منصفانه س، دومین مورد حضور این دوستمون اقا نریمان تو تمام سایت های خودرویی هستش که هر جا اسم امجی میاد با ااطلاعات بسیار کامل به جانبداری همه جانبه از این برند میپردازن که من رو به این نتیجه رسونده که ایشون دلال مدیا موتورز هستن و یا دارن از اونجا پولی چیزی میگیرن دوستان جهت تایید این دو مورد یه سرچ کوچیک انجام بدین.
00:37  1394/08/09
گزارش
پاسخ دادن
پیمان
0

باسلام به همه دوستان اقانریمان ایا اپدیت خوب جواب میده؟ اخه از نمایندگی یزد بهم زنگ زدن واسه اپدیت میخواستم ببینم تو این مدت ک شما اپدیت کردین خوب بوده یا بقیه دوستان که اپدیت کردن راضی هستن . اقا محمد از یزد ایا شما هم اپدیت رو انجام میدین یا خیر؟دوستان اگه لطف کنید جواب منو بدین ممنون میشم.
11:14  1394/08/05
گزارش
پاسخ دادن
محمدرضا
0

آقا پیمان
من هم آپدیت را تست کردم راضی نبودم ماشین برگردوندم به حالت قبلی
گزارش
پاسخ دادن
16:41  1394/08/10

کاربر: نریمان
1

پیمان جان

آپدیت رو من تست کردم و اصلا راضی نبودم و ایرادات مهمی داره که باید توسط موسسه کانتینانتال آلمان بازنگری بشه .
- افت شتاب
- افزایش مصرف سوخت
از مهمترین ایرادات هست .
گزارش
پاسخ دادن
11:44  1394/08/10

محمد
6

سلام به همه دوستان
خواستم بگم من حدودا چند ماهی هست که مطالب ابن سایت و میخونم و با جمع بندی که از مجموع نظرات مثبت و منفی خوندم بالاخره این خودرو خریدم.به نظرم تو خودروهای هم رده خودش عالیه ضمن اینکه بسیار زیباست.....
البته اطلاع رسانیهای مستندومستدل آقای نریمان خیلی رو تصمیمم تاثیر گذار بود.لازم میدونم ازایشان تشکر کنم.
موفق وپیروز باشید
23:09  1394/08/01
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نریمان
4

آقا سعيد

بنده به شخصه احترام خاصى براى برند با اصالت و صاحب تكنولوژى ميتسوبيشى قايل هستم ، مهم اينستكه از خودرويى كه گرفتيد راضى باشيد و اميدوارم چرخش براى شما خوش بچرخه
گزارش
پاسخ دادن
21:30  1394/08/11

آگاه باشیم
7

مقایسه ارزش گمرکی ام جی 6 با برخی از برندهای مشهور که قیمت ریالی مشابه این خودرو دارند خالی از لطف و البته تاسف نیست:

17100 A/T 2.0L COROLLA XLI
19300 A/T 2.0L COROLLA GLI
18700 Cerato YD(2000cc A/T)

ام‌جی $MG6 saloon 4door 12580
20:48  1394/07/29
گزارش
پاسخ دادن
نريمان
0

آقا كوروش
از اينكه وقت گذاشتيد و تمام كامنتها رو خونده و فقط ايرادات مطرح شده را ذكر كرديد سپاسگذارم ، اما درج صرف ايرادات بدون ارايه آمار صحيح نيست ، به دلايل زير :
١- تمام خودروها داراى ايراد هستند و به همين خاطر در ويرايش هاى بعدى رفع ايراد ميشود و يا توسط كمپانيهاى مختلف فراخوان ميشود
٢- درصد ايراد در كل محصول بسيار مهم هست و بنابراين هر ايراد به تناسب درصد وجودش در تعداد خودروها ، از وزن متفاوتى برخوردار است ، مثلا كلا ٢ نفر از بوى بد ناشى از كاتاليست كه آنهم بخاطر پايين بودن كيفيت بنزين بود گله داشتند
٣- ايرادهايى كه لاينحل باشند به عنوان مشكل قابل توجه است نه اينكه چرخ بالانس نشده و يا TPMS ريست نشده ، كشيدگى فرمان ايراد باشد
٤- اگر قصدتان صادقانه بود ، ميبايست راه حل هاى ارايه شده را هم مورد توجه قرار ميداديد و كلا به دو يا سه مورد كه منجر به حضور به نمايندگى بود توجه ميكرديد كه آنهم از نظر درصد بسيار ناچيز هست
لينك زير بسيار گوياست برادر :
http://www.car.ir/news/Foreign-Company/most-reliable-family-cars
16:07  1394/07/28
گزارش
پاسخ دادن
امیرحسین
3

جناب کوروش....
طبق نظر سایت های معتبر دنیا کیفیت چرم ام جی نیوفیس بسیار خوب توصیف شده و متریال داخلی بهبود یافته و بخاطر افزایش کیفیت تمجید شده
شتاب ام جی 10 ثانیه هست ولی شتاب سراتو و النترا چقدر هست؟؟سایت خودروبانک شتاب النترا رو 12 ثانیه تست کرده
ام جی نیوفیس گیربکس دوکلاچه داره و زمان تعویض طبق تست ها 0.2 ثانیه هست،ضمناً کره ای ها در تاخیر تعویض دنده شهره آفاق هستن!!!
ریست ساعت بدلیل عدم آگاهی در تنظیمات هست و مربوط به مشتری بوده و نه کمپانی!!!کما اینکه با راهنمایی های جناب نریمان مشکل ریست ساعت حل شد
سروصدا اتاق کره ای ها که مشهور هست برادر من!!!
چه کسی گفته توربو زیر 70 کیلومتر فعال نمیشه؟؟؟؟فعال شدن به دور موتور وابسته هست و نه سرعت جناب کوروش مطلع
باقی ایرادات هم در رده خاله زنگی طبقه بندی میشن و ارزش پاسخگویی نداره
21:50  1394/07/27
گزارش
پاسخ دادن
سحر
0

ممنون از همه، برا خود منم همین الان الان، اسمس سند اومد، رنگ سفید از اصفهان.
گزارش
پاسخ دادن
15:22  1397/06/20

سحر
0

ممنون از همه، برا خود منم همین الان الان، اسمس سند اومد، رنگ سفید از اصفهان.
گزارش
پاسخ دادن
16:03  1397/06/20

سحر
0

ممنون از همه، برا خود منم همین الان الان، اسمس سند اومد، رنگ سفید از اصفهان.
گزارش
پاسخ دادن
16:09  1397/06/20

سحر
0

ممنون از همه، برا خود منم همین الان الان، اسمس سند اومد، رنگ سفید از اصفهان.
گزارش
پاسخ دادن
16:39  1397/06/20

اکسنت شهریور
0

تهران .خسروانی.رنگ مشکی.تکمیل وجه۸ شهریور هنوز در انتظار تخصیص😩😩😩
گزارش
پاسخ دادن
14:11  1397/06/20

امین اکسنت
0

سحرخانم همین الان اس سند برام اومد(نمایندگی قم).
گزارش
پاسخ دادن
14:24  1397/06/20

سحر
0

ممنون از همه، برا خود منم همین الان الان، اسمس سند اومد، رنگ سفید از اصفهان.
گزارش
پاسخ دادن
15:14  1397/06/20

سحر
0

برای شما هم مبارک باشه و بقیه هم زودتر خبر خوب بگیرند و از نگرانی در بیان. نمایندگی ما گفت هیچ نگرانی واسه اکسنت نداشته باشید.
گزارش
پاسخ دادن
21:10  1397/06/20

نگار -اكسنت
0

سلام من از تاريخ ٩ شهريور تا الان در مرحله تخصيص خودرو موندم ،،، من اولين نفر عم تكميل وجه كردم هم ثبت نام ولي اينجا خيليا تاريخ هاي ديرتر مي زنن كه براشون سند آمده - اميدوارم واقعا اينطور باشه كه مي گن حالا اين همه پول داديم متضرر نشيم واقعا تا آخر شهريور تحويل بدن
گزارش
پاسخ دادن
10:33  1397/06/21

کوروش
18

باسلام از توضیحات شماایراداتی که ذکر شد بدون هیچگونه اظهارنظرشخصی از کامنتهاوگزارشات دارندگان این ماشین که خودباآن روبروبوده اند جمع آوری شده است .حتی برخی ایرادات به کرات توسط دارندگان خودرو ذکر شده است وبنده هیچ نظری نسبت به آنها ندارم.وتقاضا دارم کسانیکه بااین ایرادات مواجه بوده اند درمورد آن توضیح دهندتادیگران هم اطلاع پیداکنند.اینکه ازاصل به انکارراین اشکالات بپردازیم صحیح نیست فکر نمیکنم کسی که خودش این ماشین رادارد بدون دلیل چیزی راذکر کرده باشد.البته اگر کارشناسان وتعمیرکاران نمایندگی مرکزی اظهارنظر فرمایند دقیقتر وقابل قبولترخواهد بود .موفق باشید
گزارش
پاسخ دادن
12:49  1394/07/28

معین
1

کوروش جان به قول دوستمون ماشین ۱۱-۱۲هزاری داری سوار میشی یعنی با پول یه پراید میتونستی ام جی بخری تازه با دلاره ۳۵۰۰.گرچه با ارزش پول خودشون که بخوای حساب کنی پولش یه ماه حقوقشونه .این اشکالات عادیه تو این رنج ماشینا
گزارش
پاسخ دادن
18:22  1394/07/28

کاربر: امین اکسنت
0

سلام ازنمایندگی قم ولی هنوز اس سند نیومده
گزارش
پاسخ دادن
14:13  1397/06/20

کاربر: امین اکسنت
0

مبارکه ایشالله هرچه سریعتر تحویل هم بدن.
گزارش
پاسخ دادن
16:07  1397/06/20

میلاد
4

دوستان نتایج مسابقات btcc انگلستان امسال چی شد ؟
من سایت ام جی مادر (mg.co.uk ) رو دیدم متوجه نشدم پارسال کامل اشاره شد و فیلمش هم بود که ام جی اول شده بود ولی امسالو نفهمیدم تو ریس 3 و 2 ام جی رتبه 3 و5 رو آورده ولی ریس 1 خیلی رفته پایین،
http://www.btcc.net/results/
بجه ها عکسها رو هم ببنید خیلی خوبه
http://www.btcc.net/wp-content/gallery/2015-season-launch/SmithA.jpg

عکس زیر برای سال 2015 هست از سایت کلاب دارندگان ام جی انگلیس
http://www.mgownersclub.co.uk/sites/default/files/news/978652_2015%20BTCC%20grid.jpg

عاشق ام جی هستم فوق العاده،قدرتمند و پرشتاب، نرم ولی با هندلینگ فوق العاده به لطف شاسی هوشمند دینامیک تکنولوژی فوق العاده اروپا وانگلیس که فقط در اختیار جند خودروساز برتر اروپایی هست
21:08  1394/07/27
گزارش
پاسخ دادن
یکی ازشما
0

سلام
آقاسعیدمشکلت چیه اینکه در۸۰۰۰۰ کیلومترگارانتیت تموم شده یاچیز دیگریه
منکه نفهمیدم چی گفتی
گزارش
پاسخ دادن
11:31  1397/06/20

کاربر: مهربد
1

MG در گزینش تیم تیونر و رانندگانش در این فصل اشتباه کرده است ..
گزارش
پاسخ دادن
17:39  1394/07/28

مسعود
0

آقا کورش تو دل ما رو خالی کردی بالام جان . من تازه داشتم به mg6 ایمان میاوردم . شما بابت این حرفهائی که میزنی چقدر تحقیق کردی .
من کلی از طریق اینترنت تحقیق کردم وایم ماشین رو با کرولا و مگان و سراتو ومزدا3 مقایسه کردم نهایتا" بهش ایمان آوردم حالا شما با یه نظر همه رو به باد دادی . چکارکنم با 100 تومن میتونم یدونه کارکرده 2015 تمیزشو بخرم .حالا بخرم یانه . دوستان لطفا" راهنمائی کنید .
15:32  1394/07/27
گزارش
پاسخ دادن
کوروش
18

ایرادات واشکالت ومعایبی که دارندگان MGدر کامنتها ذکرکردن به شرخ ذیل است:
1-صدای زیادبادوموتوردرکابین
2-لنت ترمز صدا میدهد
3-بوی بسیار بد درداخل کابین درزمان فعال شدن توربوشارژ
4-قاطی کردن دماسنج وازکارافتادن کولر
5-ساعت مرتب ریست میشود
6-فرمان ماشین به سمت راست کشیده میشود
7-داشبورد وکلا کابین کیفیت ندارد واز پلاستیک خشک است
6-کیفیت چرم صندلی هاخوب نیست
7-شیفترقابل استفاده نیست
8-عملکرد تیپترونیک بیمکث نیست
9-شتاب حدود10ثانیه است
10-خدمات پس ازفروش وقطعات توسط نمایندگیها دوبرابر قیمت است
11-شبکه خدمات پس ازفروش ضعیف است
11-از لنتهای غیر استانداردbmwاستفاده میشود
13-توربو در سرعتهای 60-70 فعال میشود وقبل از آن بدلیل سنگینی ماشین کند است ودر سبقتهای دوطرفه باسرعت پایین غیر مطمئن است
14-حتما بایدهمیشه بنزین سوپربزنید
15-انواع واقسام مشکلات برقی
16-ترکیدن منیفولدزیادگزارش میشود
17-مشکل دسته موتور وصدای آن
18-بازار فروش دست دوم آن افتضاح است
19-مصرف بنزین توربو شارژبالاست
20-موتورهای نوربوشارژپراستهلاک ودرصورت خرابی پرخرج هستند.
10:29  1394/07/27
گزارش
پاسخ دادن
مسیح
1

عمو جون ماشین ۱۰-۱۱هزاری داری سوار میشی نکنه توقع بنز داری
گزارش
پاسخ دادن
17:47  1394/07/27

ناصر
5

موافقم این ماشین در چین حدودا ۲۰ هزار دلار هست و در ایران ۳۵۰۰۰ دلار میفروشن....ولی جالب در چین خودرو محبوبی نیست و کسی بخواد ۲۰۰۰۰ دلار بده ترجیح میده خودرو المانی و یا ژاپنی بخره ..با اینکه از ژاپن اونا متنفرن...
گزارش
پاسخ دادن
19:50  1394/07/27

بی نام
5

شما با هر ماشینی تا موتور 3000 بیا با من کل بنداز زیر 60 کیلومتر که به قول خودت توربوشارژ فعال نیست ببینم میتونی جلو بیوفتی ؟؟؟ شما که میای 20 مورد میاری میگی ایراد داره خودت 19 دقیقه بشین پشت ماشین بعد نظر بده
گزارش
پاسخ دادن
20:43  1394/07/27

امیر
1

من که این ماشینو دارم میگم اینجوری که میگی نیست داداشم. این ماشین جا افتاده و باور کن کسی بخواد خرابش کنه ،خودش خراب میشه!باور کن
گزارش
پاسخ دادن
18:26  1394/08/21

کاربر: مهربد
14

21-دروغ پردازی غیر فنی ، فاقد استدلال بدون سند با اسامی گوناگون توسط یک یا چند نفر با هدف مشخص در تمامی برگه های MG به جهت تخریب چهره محبوب ، اصیل و پرطرفدار این خودرو ..
گزارش
پاسخ دادن
17:36  1394/07/27

امیرحسین
2

دوست گرامی....
اینجا محل بحث دارندگان ام جی هست که با هم تبادل نظر میکنن و مشورت میگیرن،بنابراین طبیعی هست که مشکلات رو مطرح میکنن.برعکس کره ای ها که مدت کوتاهی که ماشین رو میخرند و ایرادات ماشین براشون اهمیت نداره
ضمن اینکه کمپانی های معظم مثل هوندا،جنرال موتورز و تویوتا فراخوان میدن و فراخوان شون هم برای تعمیرات ماشین هست و نه بوسیدن صورت مشتریان!!!
سال 2016 بیوک مونتاژ چین وارد آمریکا میشه و اصولاً بحث مونتاژ در دنیا امروز مسئله بی اهمیتی هست.اقتصاد و مسائل صنعتی رایج در دنیا رو با ایران مقایسه نکنید و نتیجه گیری نفرمایید.اینکه پژو 206 ایرانی با فرانسوی تفاوت اساسی داره به دلیل نوع قرارداد کمپانی هاست و نه به دلیل مونتاژ ایران بودن
14:01  1394/07/26
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نریمان
0

سرعت 410.23 کیلومتر بر ساعت از آن خود کند و این رکورد باعث شد تا سال ها این عنوان برای این خودرو ساز بریتانیایی حفظ شود.

نتیجه گیری :
فارغ از آنکه یک محصول کجا ساخته میشود ، اگر از پشتوانه مهندسی ، اصالت و نام یک برند معتبر استفاده میکند و تحت لایسنس و نظارت همان برند تولید میشود ، ولو در بورکینافاسو ، ارزشمند است.
13:33  1394/07/26
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نریمان
4

برخی دوستان فقط به محل ساخت این برند توجه میکنند و اصلا به بحث فنی که قابلیت ها ، قدرت ، هندلینگ و مهندسی آن چطور است کاری ندارند .
اینکه یک خودرو و برند کاملا در چین خلق شده و یا فقط در چین تولید میشود در دو دنیای متفاوت هستند ، هر چند که بنده اعتقاد دارم که روند ارزان سازی محصولات با رجوع به کشورهای پر جمعیت و نیروی کار ارزان مانند چین و هند ، شرایطی را ایجاد کرده که قشر عظیمی از جامعه متوسط جهان توانسته اند به تکنولوژی دسترسی پیدا کنند . از گوشی موبایل ، لب تاپ ، گجت های مختلف ، لوازم خانگی تا خودرو .
شما تصور کنید که همین برند ام جی اگر در انگلستان مثل گذشته تولید میشد ، با همین کیفیت ، هزینه تمام شده اش چقدر بود ؟
حداقل سرانه یک کارگر انگلیسی چیزی در حدود 18000 پوند میباشد و یک کارگر چینی در حدود 60000 یوان که میشود 6000 پوند .
از طرف دیگر چین سالانه بالای 700 میلیارد دلار صادرات به آمریکا و 500 میلیارد دلار صادرات به اروپا دارد و با 13 رده کیفی ، قابلیت تولید اجناس بسیار باکیفیت ( همانند اپل ، اولین کمپانی بزرگ دنیا ) تا بنجول ترین اجناس را دارد . لذا اگر سودجویی
13:21  1394/07/26
گزارش
پاسخ دادن
کوروش
0

کیفیت ام جی قطعا از ماشینهای ژاپنی مثل لنسرویااروپایی مثل فلوئنس که هردو دریک رنج قیمت هستند کمتره.من خودم داخل کابین فلوئنس وام جی نشستم .کیفیت کابین فلوئنس به مراتب بهتره وهمینطور جادارتره.بخصوص قسمت عقب بسیارجادارتره.داشبوردام جی پلاستیک خشکه وهرجانگاه میکنی پلاستیک خشک میبینی ولی داشبوردفلوئنس وحتی ماشینهای کره ای اینطور نیست.توربو شارژم که حتما باید بنزین سوپر بزنی یه دردسریه برای خودش که باتوجه به اینکه همه جاسوپر گیر نمیاد مشکل عمده ایه.قطعات ماشین هم قطعا در چین تولید میشن واین با مثلا موبایل اپل که تمام قطعاتش در امریکاتولید ودر چین مونتاز میشن فرق داره.به نظر میاد نسبت به پول پرداختی وکیفیت ماشین لنسر وفلوئنس ارجحتر باشن.موفق باشید
12:39  1394/07/26
گزارش
پاسخ دادن
ناصر
3

ام جى ٦ جى تى ٢٠١٥ تسمه تايمش زنجيرى هست؟
19:09  1394/07/25
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نریمان
3

البته چیز دیگری که توجه من رو جلب کرد این جمله شما هست :
" انصافا 206تولید ایران با206تولیدفرانسه یکی هست؟ "

نشون میده که شما از کلمه و تعریف تحت لیسانس هم اطلاع نداری ، الان اپل هم داره کاملا تو چین ساخته و اسمبل میشه و یا جنرال موتورز و فولکس واگن هم توسط سایک که ام جی رو تولید میکنه ، ساخته میشه .
اصولا محل ساخت مهم نیست بلکه اصالت ، مهندسی و تحت لیسانس بودن محصول مهمه ، مثلا تا زمانی که 206 تحت لیسانس فرانسه در ایرانخودرو ساخته میشد ، یکی از خودروهای با کیفیت بود و وقتی که این محصول از دایره تولید کمپانی پژو خارج شد و پلتفرمش کاملا وارد ایران شد ، بدون مهندسی و نظارت فرانسویها تبدیل به یک ماشین بی کیفیت شد .
یادت باشه هر محصولی را که میخواهی بگیری ، نگاه نکن ساخت کجاست ، بلکه چک کن که آیا تحت لیسانس هست و برند شناخته شده ای هست یا نه .
با تخریب هم به جایی نمیرسید چون اگر اثر گذار بود ، که تعداد ام جی نباید اینقدر نسبت به دوسال پیش زیاد بشه که متاسفانه از خاص بودنش داره خارج میشه و مثل برخی برندها تو هر ده کوره ای پیدا میشه.
16:37  1394/07/25
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نریمان
1

آقا کامران و آقا سیامک

مبنای قیمت 11000 دلاری شما چه میباشد ، کمرگ ایران ؟!!! آیا با اصطلاح دامپینگ آشنایی دارید ؟ قیمت موجود در انگلستان ، دبی و چین که همگی با تبدیل به دلار در حدود 30000 دلار هست را چگونه توجیح میکنید ؟
احتمالا با علم آمار هم غریبه هستید چون اولا هیچ خودرویی بدون نقص نیست و ثانیا میزان درصد وجود نقص میتواند بیانگر پر ایراد و کم ایراد بودن باشد ، اصولا در صنعت ، ایراد جمعی کمتر از 5 درصد ، نمیتواند محصول را بی کیفیت نامید . چند درصد ایراد مطرح شده ؟
حتما از اینکه یکی آمده و ایراد ماشینش را اینجا مطرح کرده به ذوق آمده اید و سریع ربطش دادید به اوهام !!!!
البته راه های رسیدن به تخریب و افترا و دورغ بسیار زیاد است و تنها راه راست هست که فقط یک مسیر دارد و آن مستند گویی است.
6 سال از عمر حضور ام جی در ایران میگذرد و خودروهای بالای 200000 کیلومتر دارند بدون افت شتاب استفاده میشوند .
http://www.car .ir/news/Foreign-Company/most-reliable-family-cars
با دوام ترین خودروهای خانوادگی در انگلیس - MG6 در مقام پنجم.

امیدوارم پرایدت را روزی به خودروی لوکس تبدیل کنی
16:27  1394/07/25
گزارش
پاسخ دادن
سیامک
2

اقا جواد ماشین ۱۱ هزار دلاری داری سوار میشی انتظار سواری بنز داری.باید ساخت با مشکلاتش .شما در اصل داری پول یه پراید میدی ام جی میخری.ام جی مشکلات ریزو درشت داره ولی نسبت به همون ۱۱یا ۱۲تا بیمتش خوبه.من داشتم فروختم لنسر خریدم
13:34  1394/07/25
گزارش
پاسخ دادن
جواد
0

سلام به همه دوستان
من حدود يك ماه است كه MG6 Turbo تحويل گرفته ام ولي مدتي است كه يك موضوع نگرانم كرده است: از زير قسمت فرمان و وقتي كه موتور گرم است يك جريان گرما بيرون ميزند كه كاملا باعث گرم شدن آن فضا ميشود ميخواستم ببينم اين موضوع طبيعي است يا ناشي از آسيب ديدن قطعه يا پوششي داخل موتور است؟
ضمنا هنوز براي گارانتي اول نرفته ام و روز شنبه هفته بعد قرار است بروم نميدانم چنين موضوعي را آنها بايد رفع كنند يا طبيعي است و ناشي از طراحي ماشين و ...
ممنونم
جواد
07:52  1394/07/22
گزارش
پاسخ دادن
کامران
5

ماشین ام جی اشکالات وعیب های زیادی داره که وقتی کامنتهارو میخونی برای خریدش دلت قرص نیست خلاصه اینکه همش دلت باید بلرزه.اینکه چینی هست هم دلیل دیگری است .انصافا 206تولید ایران با206تولیدفرانسه یکی هست؟ مسلمااین خوردرو درنهایت کیفیتی شبیه چینی ها خواهدداشت .البته باگذشت زمان معلوم میشه .نکته مهم اینه که هنوزاین ماشین امتحان درازمدت چندین سالشو پس نداده.مصرف کننده هاایرادات زیادی در کامنتها عنوان میکنن که نشون میده ماشین پرعیب ونقصی است. هرچند آپشن زیادداره ولی اینطورکه معلومه کیفیت ایده الی نداره.توی خود چینم طرفدار چندانی نداره من 10روز چین بودم 10تا MG ندددیدم.امیدوارم از خریدش پشیمون نشید که جبرانش هزینه زیادی داره اگه بخاهید بفروشیدش چون اصلا مشتری نداره .موفق باشید
گزارش
پاسخ دادن
12:54  1394/07/25

خشایار
5

خنده داره این حرفی که دوستمون کامران میزنن ... امتحانش رو پس نداده؟؟؟؟ از 2011 وارد شده چجوری امتحانش رو پس نداده؟؟ کیفیتش در مقایسه با بنز معلومه پایین تره هرچقدر پول بدی آش میخوری ... ولی درمقایسه با کره ای ها خیلی برتر هست از لحاظ کیفیت ... ام جی چینی نیست ... اگر ام جی چینی هست پس هوندا آکورد هم چینیه چون تو چین مونتاژ میشه عین ام جی ... آیفون هم چینی هست چون پشت گوشی زده اسمبل تو چین ... با اطلاعات کافی نقد کنین ... ممنون
گزارش
پاسخ دادن
19:37  1394/07/25

حسين
0

سلام
من ميخام ام جي ٥٥٠ بخرم نظرتون راجب به اين مدلش چيه؟
پشيمون نميشم؟؟؟
15:08  1394/07/21
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
1

سلام. ام جی چینی هست یا خیر؟؟ میخام بخرم؟ و توربوشارژر چگونه کار میکنه؟ لطفا جواب بدید
00:48  1394/07/17
گزارش
پاسخ دادن
اکسنت تحویل تیرماه
0

من هم هیچ پیامکی نگرفتم و هنوز خبری نیست
گزارش
پاسخ دادن
07:04  1397/05/15

اکسنت تیر
0

منم دقیقا همینم هنوز تخصیصه
گزارش
پاسخ دادن
12:54  1397/05/15

H.T اکسنت تیر
0

سلام
من هم تکمیل وجه 24 خرداد نمایندگی بادران گستر تهران هستم و همچنان در انتظار تخصیص خودرو !!!
گزارش
پاسخ دادن
16:46  1397/05/15

ام جی 6
0

خودرو ام جی 6 برنده سال یدک کش کاروان در کلاس قیمت زیر 17.000 پوند و وزن بالای 750

http://mg.co.uk/news/2015/09/28/mg6-is-named-a-class-winner-by-caravaners/


21:32  1394/07/13
گزارش
پاسخ دادن
شاهپور
0

خیلی خوبه از جناح راست حمله کن
13:21  1394/07/05
گزارش
پاسخ دادن
نادر
0

سلام و درود
من مدتی هست که مطالب این سایت رو دنبال میکنم و از اقا نریمان به خاطر وقتی که میگذارند تشکر میکنم.
من خودم تجربه ای در مورد بنزین دارم که بد نیست دوستانی که در تهران هستند هم امتحان بکنند.
فکر میکنم که بنزین سوپر از لحاظ کیفیت به پای بنزین معمولی نمیرسد بوی دود خارج شده از اگزوز ماشین هم حرف بنده را تایید میکند.مدت یک سال است که فقط از پمپ بنزین عبدل اباد استفاده میکنم دلیلش را نمیدانم ولی واقعا کیفیت بنزین این پمپ بنزین از جاهای دیگه بهتر هست.
پیپ بنزین ستاری هم خوبه اما نه مثل عبدل اباد.
13:36  1394/07/01
گزارش
پاسخ دادن
کوروش
1

سلام

mg gs واقعا از نظر فنی قوی کار کرده ولی متاسفانه از نظر تریم داخلی خیلی ضعیف کار کرده وباعث میشه خریدار تو خریدش شک کنه

عیب بزرگش همین داشبورد نه چندان جذاب و قیمت بالا

چرا چرا چرا چرااااااااااااااااااااااااااا
20:37  1394/06/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مهربد
0

دوست من از نزدیک بسیار متفاوت است و با کیفیت ..
من حتی بخش براق را بسیار می پسندم و آنرا جسورانه و نوگرایانه می بینم و می پندارم .
سیستم صوتی این خودرو از معدود پخش کننده های صدای سه بعدی یا 3D است که به تازگی روی خودرو های پیشتاز نصب می شود و برند شرکت ARKAMYS از مشهور ترین آنهاست که روی مدل های سال 2016 چند شرکت از جمله رنو و همین MG GS به صورت پایلوت و به طور اختصاصی این تکنولوژی را عرضه می کند .
در تبلیغات این شرکت و MG بارها به جمله :
LISTEN TO A MOBILE VIENNA CONCERT HALL IN THE NEW MG GS
اشاره شده که از این رو طراح با ذوق MG GS آقای Tony Wiliams خواسته از این ویژگی صوتی استثنایی استفاده کرده و آن قسمت داشبورد را مانند جنس سیاه و براق پیانو های درجه یک ارکستر سمفونیک ها طراحی کند و حتی به این جهت ، نشانه برند معروف ARKAMYS را هم روی داشبورد نصب کرده است .
جنس این قسمت مرغوب و ضد خش است و جلوه فوق العاده ای در داخل خودرو دارد و از این نظر هم خاص و هم دوست داشتنی است .
02:54  1394/06/28
گزارش
پاسخ دادن
اميد
0

اقاي نريمان كاركرد ٥٠٠ كيلومتر ١٧/٦ تحويل گرفتم
20:14  1394/06/26
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

با سلام

نریمان جان من فیلم تست امجی جی اس در چین رو هم دیدم تو تون فیلم هم وسط داشبورد براق مشکی بود فکر میکنم همین داشبوردی که تو عکسهای مراسم رونمای بود همین باشه

امیدوارم همانگونه که شما میفرماید بشه ولی اگر نشه واقعا داشبورد افتضاحی .........
11:59  1394/06/26
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

سلام

شاسی بلند امجی هم رونمای شد و چیزی که خیلی تو ذوق من زد داشبوردش بود تو عکس جای دست روی قسمت مشکی براق داشبورد مونده بود که اصلا خوشایند نبود

از امجی بعیده با این همه امکاناتی که برای این خودرو گذاشته ولی داشبوردش رو خیلی ناشیانه کار کرده من نمیدونم چرا اون وسط داشبورد رو مشکیه براق کرده که لک بیفته باید اون قسمت چرم کار میکرد نطر دوستان چیه ؟

ایا با این قیمت بالا فروش خوبی هم پیدا میکنه ؟
21:45  1394/06/25
گزارش
پاسخ دادن
اميد
0

سلام دوستان يك هفته هست كه ام جي ٦ رو تحويل گرفتم دو تا مشكل داشتم خواهشن اگر اطلاعات دارين راهنمايي كنين ممنون ميشم اولين مشكلم مانيتور هم ساعتش تنظيم نميشه تايم زوم رو تهران ولي ١ ساعت جلوتر نشون ميده و همچنين دي وي دي رو نميخونه همينطور وقتي يو اس بي ميخونه قطع و وصل ميشه واقعا كلافه ميكنه
دومين مشكل البته از نظر بنده وقتي دنده رو تو حالت دي ميزارم راه بيفتم ماشين با ٢ يا ٣ ثانيه تاخير گاز ميخوره لطفا راهنمايي كنين ممنون
23:16  1394/06/24
گزارش
پاسخ دادن
m.hadi
0

سلام
دوست عزیز مشکل شما شمع هست با نمونه اصلی پایه بلند تعویض کنید با نیم استارت مشکل حل میشه
موفق و موید باشید
گزارش
پاسخ دادن
19:03  1394/04/19

امیر
0

سلام به اقا نریمان و دوستان

نریمان جان چرا قیمت mg gs زیادی بالا شده در صورتی که قیمت اون از mg 6 در چین پاینتره و با این قیمتی که مدیا برای اون گذاشته فکر نمیکنم موفق بشه نظر شما چیه ؟

با این که من صبر کردم تا شاسی بلند امجی رو بخرم ولی با این قیمت فکر میکنم در حق من مشتری داره اجحاف میشه ....
12:41  1394/06/23
گزارش
پاسخ دادن
احمد
2

جناب نریمان
با این اوصاف که شما میفرمایید این خودرو به مانند دیگر نقاط دنیا و همچنین طبق عادت نود ساله خود، در ایران هم جزء خودروهای حاشیه ای قرار خواهد گرفت.
البته این گفته من نافی مزایا و کیفیت این خودرو نیست.
همانگونه که چندی پیش گفتم اقبال به این خودرو در ایران به مراتب بیشتر از کشور تولید کننده آن یعنی چین است. به شکلی که طی اقامت حدود سه هفته ای در شهر های مختلف چین من فقط چند ام جی 550 ، ام جی 3 و ام جی 350 دیدم. جالب اینجاست که تنها دو یا سه عدد ام جی 6 رویت کردم.
در حالی که انواع فولکس واگن ، هوندا ، فورد ، شورلت ، تویوتا و ... به که بسیاری از مدل های آنها قیمتی مشابه ام جی 6 و 550 دارند قابل مشاهده بود.
البته شاید خریداران چینی هم از سوی بسیاری از دوستان به عدم نگاه کارشناسانه و یا برند زدگی متهم شوند ولی واقعیت اینجاست که این برند ، چه خوب و چه بد ، هرگز در تاریخ نود ساله خود توان رقابت با غول های قدیم و جدید خودرو را نداشته است.
گزارش
پاسخ دادن
14:26  1394/06/24

کاربر: نریمان
3

امیرجان

حتما با اصطلاح دامپینگ آشنا هستی و میدونی که طول عمر مشخصی داره و اصولا دربازه 5 تا 10 سال ضریب دامپینگ به تدریج حذف میشه ( باتوجه به جا افتادن دربازار هدف ) ، برند ام جی هم از این امر مستثنی نیست ، در ابتدا ام جی 550 با ضریب دامپینگ % درصد وارد شد و ام جی 6 با ضریب دامپینگ 28 تا 23 % ، ام جی 3 ضریب دامپینگ 18% ، نیو ام جی 6 ، ضریب دامپینگ 15% , ام جی - جی اس ، ضریب دامپینگ 12% .

بنابراین با جا افتادن برند ام جی در ایران و استقبال از آن ، ضریب دامپینگ کاهش میابد و اجحافی صورت نگرفته بلکه برند ام جی ، سایک و مدیاموتورز واسه خوش آمد مشتریها دامپینگ نمی کنند و این واقعیت زشت دنیای تجارت هست .

به نظر من موفق میشه چون تمام کراس اور های در رنج قیمتی 140 تا 165 میلیون از هر حیث ضعیفتر هستند . رقبای قیمتی ، کوراندو ، اکتیون ، توسان ، اسپرتیج ، میتسو ASX هستند که حرفی در مقابل این کراس اوور دیوانه ( اصطلاح اتوکار ) ندارند.
گزارش
پاسخ دادن
11:17  1394/06/24

کاربر: نریمان
1

احمد جان

نگاه آماری از نظر یک فرد میتواند برای خودش شاید مفید باشد ولی جهان شمول نیست ، بجای ارایه نقطه نظرات شخصی بهتره با رجوع به منابع صحبت کنیم ، در کشور چین سالانه 21 میلیون خودرو سهم بازار داخلی تولید میشود که سهم اول به فولکس واگن با 1/5 میلیون دستگاه و دوم جنرال موتورز با 1/3 میلیون دستگاه و برند ام جی با تولید 4 مدل 6 ، 5 ، 3 و جی تی ، 350000 دستگاه تولید دارد ، بنابراین اگر در چین شما ندیده اید ملاک نیست ، همانگونه که بنده هم در چین دیدم و هم همکاران چینی بنده در شرکت های CNPCI و SEI ، وقتی ام جی 6 من را دیدند ، گفتند که جزو ماشینهای گران تو چین هست .
در ضمن اگر باز هم به منابع اصلی رجوع کنیم ، میبینیم که برند ام جی با دو مدل 6 و 3 در انگلستان در 2 سال متوالی 2014 و 2013 عنوان بالاترین رشد فروش در بازار انگلستان را کسب کند .
در ضمن برند ام جی هیچگاه انبوه ساز نبوده و معروفیتش برای خودروها و المانهای اسپرت بوده و هست و این نوع برندها مشتریان خاص خود را دارند و البته وفادار .
گزارش
پاسخ دادن
15:50  1394/06/24

ali
0

جناب نریمان فک کنم شما تا به 190 میلیون نرسونی این ماشینو راحت نشی. خسته نشدی بس که درهم و یوان کردی؟

همین الان با 125 کمتر کسی طرفش میره فقط یه مدل کار کردش 2014 همین الان 90 تومن نمیخرن برو یه نگاه بنداز آگهی های فروش ببینی
نه که ماشین بدی باشه ولی خب مشتری خاص خودش میخواد
11:37  1394/06/23
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نریمان
2

اشکان جان

شرمنده از تاخیرم ، صدای چرخ عقب به احتمال قوی مربوط به سیم لنت هست که درست جا نرفته و هنگام ترمز کردن صدا میده ، بنزین سوپر خوب مشکلی نداره .

علی آقا

در خصوص قیمت ، امیدوارم همه خودروها به قیمت واقعیشان در ایران به فروش بروند ، اما بحث کاهش 3000 پوند ، بهتر بود بفرمایید از چند پوند ؟ قیمت قبلی 21000 پوند بود که اگر ماجرای دامپینگ وجود نداشت ، قیمت ام جی 6 رو باید 190 میلیون مشاهده میکردیم ، سیاست دامپینگ طول عمر کوتاهی دارد و باتوجه به موفقیت حضور برند ، به تدریج درصد آن کم میشود ، لذا باتوجه به کاهش قیمت نیو ام جی 6 در انگلیس ، شاهد افزایش قیمت آن در ایران میباشیم .

حال سوال اینجاست همین کاهش قیمت ، قیمت خودرو رو به 18000 پوند رسانده ، آیا خودرویی را در ایران سراغ دارید که با این قیمت در خارج از کشور ، با قیمت 126 میلیون در ایران به فروش برود؟!!!
امیدوارم این حساسیت برای همه برندها باشد و شاهد آن نباشیم که خودروی 13500 پوندی مثل کرولا ، 138 میلیون قیمت گذاری شود. و اجازه ندهیم که محبوبیت و قیمت ارزان محصولی از یک برند ، باعث سوء استفاده دلالان شود.
10:58  1394/06/23
گزارش
پاسخ دادن
کامران
0

من مدتی جهت خریدماشین تحقیق کردم وتامرز خریدام جی پیش رفتم .دست اخر یکی ازدوستانم که مهندس مکانیکه گفت روزه شک دارنگیر این ماشین توربو وبابنزینهای ایرانی مشکل داره.کامنتهاروهم که خوندم ایرادات ریزودرشت زیادی داشت.تصمیم گرفتم به توصیه دوستم فلوئنس فولE4 بگیرم وبسیارهم راضی هستم واصلا پشیمون نیستم دایی یکی ازهمکارانم هم ام جی داره که 6 ماهه برای فروش گذاشته با کلی ضرر هنوز نفروخته.امیدوارم هرچی میخریدپشیمون نشید که گاهی جبرانش سخته.
10:58  1394/06/23
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

کاهش قیمت ۳۰۰۰ پوندی ام جی6 جدید و افزایش قیمت لحاظ شده توسط مدیا موتور به این معنی ست که این نمایندگی داره بیش از بیست میلیون تومان سود بیشتر نسبت به مدل های قبلی کسب میکنه.
در حالی که نگین خودرو ، با تمام ضعف های وارد به آن ، با درک شرایط خاص کنونی بازار ، مدل های 2016 را به قیمت قبل و مدل های 2015 را با هفت میلیون کاهش قیمت ارائه میکند.
جالب اینجاست که بسیاری از خریداران نسبت به این سودجویی عجیب بی تفاوت هستند.
19:17  1394/06/22
گزارش
پاسخ دادن
صفحه اول 2 3 4 5 6 7 8 صفحه آخر
صفحه 5 از 21

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 57 نظر
7Mosi 20 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
میلاد : نمیدونم چرا ولی برای من هم در کارت ماشین و برگ سبز و حتی بیمه نامه نوشته نقره ای متالیک در سند ایرانخودرو نوشته نقره ای تیتایوم خب چرا اینجوریه
Shayan : سلام لطفا اگر کسی میدونه بهم بگه سود تاخیر از تاریخ ثبت مدارک تا شاسی شدن ؟؟؟؟؟ یا نه من تاریخ ثبت مدارک ۱۴۰۳/۵/۶ بود صدور فاکتورم ۱۴۰۳/۰۸/۱۴ این محاسبه میشه یا نه ممنون میشم بهم بگید چون برای شکایت دفترقضایی نیازه
تارا دستی 30 اسفند : سلام تارا دستی تیتانیوم امروز فاکتور شد انشالله قسمت همه واریزی 4 اسفند
Shayan : سلام لطفا اگر کسی میدونه بهم بگه سود تاخیر از تاریخ ثبت مدارک تا شاسی شدن ؟؟؟؟؟ یا نه من تاریخ ثبت مدارک ۱۴۰۳/۵/۶ بود صدور فاکتورم ۱۴۰۳/۰۸/۱۴ این محاسبه میشه یا نه ممنون میشم بهم بگید چون برای شکایت دفترقضایی نیازه
حسام پارسایی : سلام روز بخیر من تاریخ قرادادم 10 دی هست خودرو x5 که کارهای چک و پیش پرداختم انجام شده و مبلغ مابه التفاوت تقریبا 16 میلیون تومن هم درهمین ماه اردیبهشت پرداخت کردم میخواستم بدونم بازم افزایش قیمت کارخانه به من میخوره ؟
حسام پارسایی : سلام روز بخیر من تاریخ قرادادم 10 دی هست خودرو x5 که کارهای چک و پیش پرداختم انجام شده و مبلغ مابه التفاوت تقریبا 16 میلیون تومن هم درهمین ماه اردیبهشت پرداخت کردم میخواستم بدونم بازم افزایش قیمت کارخانه به من میخوره ؟
صادق : سلام و وقت بخیر در کارشناسان سامانه 096550 روی همان پاشنه: تا 6 بهمن فاکتور شده است می چرخددددددددددد و جوابشان به اسفند ماهیان تکمیل وجه کرده عزیز اینه: صبوری کنیددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
دیماه : انءشاالله بسلامتی چرخش بچرخه.ماهم شکایت کردیم بازم تحویل بگیریم شکایت میکنیم
تارا تیتانیوم : مبارکتون باشه. پیش فروش بودید؟
دیماه : انءشاالله بسلامتی چرخش بچرخه.ماهم شکایت کردیم بازم تحویل بگیریم شکایت میکنیم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
مریم xu7p : نه طرح عادی پیش فروش به خدا هیچ آشنایی هم تو ایران خودرو نداشتم فکر کنم به زمان واریز وجه بستگی داره هرچه زودتر واریز کنی زود تر هم فاکتور میشه
اطلس تبدیل ب کوییک : به نظرتون عاقلانه س؟ نمی‌دونم چیکار کنم
fx-1403 : سلام دوستان من الان تماس گرفتم با صدای مشتری در خصوص مجوز خروج ها گفتند که سری بعدی مجوز دو الی سه هفته دیگه دوباره شروع میشه حتی برای اون هایی که دیون و چیزی ندارن
xu7p اقلید فارس : سلام تحویل 13تیر فروش فوری طرح مادران امروز تاریخ صدور فاکتور به روز شده
مریم xu7p : سلام نه پیش فروش عادی بودم به خدا هیچ آشنایی هم تو ایران خودرو نداشتم فکر کنم به زمان واریز وجه بستگی داره هر چی زودتر واریز کنی زود فاکتور میشه
اردیبهشت : چندتا پیام برو پایین مشابه شما پیام گذاشته
آرتان : درود بزرگواران اندکی تفکر خواهشااااااااا سخا برای پلاک هست خودتون فکر کنید سخا برای چی هست برای پلاک ن ساخت خودرو شما فاکتور هم بشین به علت سخا پلاک نمیشید از مغزتون استفاده کنید گوسفندان باتشکرگله دار
افشاگرتوحید : توحیددلال رو فشاری کردیم تحمل ندارع دیگه🤣🤣🤣
جی تی : سلام دوستان کسی از مجوزها خبر داره
سورن پلاس 3تیر : سلام طرح مادران بودید؟