بررسی شورولت کامارو مدل 2015

بررسی شورولت کامارو مدل 2015

زمانی که تصمیم به ارزیابی منطقی خریدهایمان می‌گیریم، با دو گزینه معمولی یعنی "خواستن" و "نیاز" برخورد می‌کنیم؛ وقتی که توانستیم این دو را از یکدیگر تفکیک کنیم و به مرحله "خواستن" برسیم، کامارو مدل 2015 به یکی از گزینه های خرید مبدل می‌گردد. نام این خودرو که دقیقا به تاریخچه کمپانی شورولت و پنج نسل تولید خودروهای کوپه و کروک و نیز، بدنه عضلانی و موتور غرشی آن بازمی‌گردد، ارقامی را به خریدار نشان می‌دهد که وی را به مرحله خواستن این آمریکایی زیبا می‌رساند. علی رغم وجود موتور شش سیلندر خورجینی، تیپ پایه با برآورد مصرف سوخت مناسب 12 لیتر در سیکل ترکیبی، نواقصی همانند دید محدود، فضای فشرده صندلی های عقب و فضای بار کم، ممکن است از نظر منطقی خرید مناسبی نباشد. 40 سال پیش، کامارو به منظور رقابت با فورد موستانگ جدید 1965 جسور، وارد چرخه تولید شد. این آمریکایی زیبا، از آغاز نیز، دارای جذابیت فراوانی بود و همین موضوع آن را به خودرویی خواستنی تبدیل کرده بود.

بررسی شورولت کامارو مدل 2015 بررسی شورولت کامارو مدل 2015

جذابیت کنونی این خودرو، به لطف وجود موتور هشت سیلندر خورجینی زیر کاپوت تیپ ZL1 با 580 اسب بخار، می‌تواند به صورت غریزی باشد؛ همچنین وجود این موتور، شتاب صفر تا صد 4.4 ثانیه را همانند خودروهای سوپر اسپرت، برای آن به ارمغان می‌آورد. در دوران اوج خودروهای ماسل دیترویت، کامارو رقبای چندان جدی تمام آمریکایی پیش روی خود نداشته است. دوج چلنجر با ارایه فضای پای بیشتر در صندلی های عقب، به اضافه مدل Hellcat با قدرت 707 اسب بخار، موتور هشت سیلندر خورجینی 6.2 لیتری مجهز به  سوپرشارژر در مقایسه با کامارو ZL1 حتی می‎‌تواند برتر ظاهر شود. تمامی مدل های فورد موستانگ با استانداردهای جدید هندلینگ برتر، طراحی داخلی ارگونومیک و مصرف سوخت مناسب با وجود موتور چهار سیلندر خورجینی مجهز به  توربوشارژر نیز، می‌توانند یکی از رقبای کامارو باشند. هیوندای جنسیس کوپه به صورت دیفرانسیل عقب یکی دیگر از این رقبا است. می‌توان گفت که چلجر و موستانگ، برترین و خواستنی ترین خودروهای سال هستند؛ اما متوجه شدیم که شورولت کامارو نیز، طرفداران و خریداران خود را دارد.      

 

طراحی بدنه و امکانات رفاهی

بررسی شورولت کامارو مدل 2015

شورولت کامارو به دو صورت کوپه چهار سرنشین و کروک موجود است. در مجموع هشت تیپ برای این خودروی زیبا وجود دارد که با موتور شش سیلندر خورجینی 1LS، 2SL و 1LT و 2LT به خریداران عرضه می‌شود. تیپ مجهز به موتور هشت سیلندر خورجینی شامل 1SS و 2SS به همراه عملکرد بسیار عالی ZL1 و تیپ مخصوص مسابقات Z/28 هستند. تیپ پایه 1LS، 2LS و تیپ بسیار مجهز Z/28 تنها به عنوان خودروی غیر کروکی ارائه می‌شوند، این در حالی است که تمامی تیپ های کامارو امکان انتخاب کوپه یا کروک را برای خریداران خود قایل شده‌اند. تجهیزات استاندارد تیپ پایه 1LS شامل رینگ های آلومینیومی 18 اینچی، چراغ های جلوی اتوماتیک،  دسترسی بدون کلید، سیستم کنترل آب و هوای اتوماتیک، روکش پارچه ای، صندلی های جلو با قابلیت تنظیم به صورت برقی با پشتی قابل تنظیم به صورت برقی، فرمان با قابلیت خم شدن به بالا و پایین،  کروز کنترل، در گاه صوتی با قابلیت اتصال به بلوتوث تلفن همراه، OnStar، و سیستم صوتی مجهز به شش بلندگو با CD پلیر، جک کمکی اتصال صوتی و رادیوی ماهواره ای می‌باشد.

بررسی شورولت کامارو مدل 2015

تیپ 2LS، گیربکس اتوماتیک را به تجهیزات خود اضافه کرده است. تیپ 1LT تجهیزاتی همانند چراغ های مه شکن، استارت از راه دور (تنها در مدل های مجهز به گیربکس اتوماتیک)، صندلی های جلوی برقی با قابلیت تنظیم در هشت جهت، نمایشگر لمسی 7 اینچی با سیستم Chevy ‘s MyLink و قابلیت همگام سازی با اپلیکیشن های تلفن های همراه هوشمند و درگاه صوتی با قابلیت اتصال به بلوتوث تلفن همراه را در اختیار شما قرار می‌دهد. تیپ کروک کامارو 1LT نیز، شامل سقف تا شوی برقی، سنسور پارک عقب و دوربین دید عقب می‌باشد. تیپ 2LT با تمامی این تجهیزات آغاز می‌شود و سپس تجهیزاتی همانند رینگ های آلومینیومی 19 اینچی، آینه های الکتروکرومیک جانبی مجهز به گرمکن، سنسورهای پارک عقب، روکش چرمی، صندلی های جلوی مجهز به گرمکن، نمایشگر مجازی، نشانگرهای بیشتر در صفحه کیلومترشمار، آینه دید عقب الکتروکرومیک، دوربین دید عقب و سیستم صوتی Boston Acoustics مجهز به 9 بلندگو را اضافه کرده است. اکثر تجهیزات ارتقا یافته تیپ 2LT به غیر از روکش چرمی، در تیپ 1LT به صورت سفارشی عرضه می‌شوند. لیست تجهیزات استاندارد تیپ 1SS با تمامی آنچه در تیپ 1LT وجود داشت، آغاز  و سپس تجهزاتی همانند موتور هشت سیلندر خورجینی، رینگ های آلومینیومی 20 اینچی، سیستم تعلیق تیونینگ شده اسپرت،  دیفرانسیل ضد لغزش و روکش چرمی غربیلک فرمان اضافه می‌شود.

بررسی شورولت کامارو مدل 2015

تیپ 2SS علاوه بر ارتقای سخت افزاری از خصوصیت راحتی و آسایش تیپ 2LT نیز، بهره می‌برد. پکیج Performance تیپ 1LE که تنها در تیپ های SS مجهز به گیربکس دستی ارایه می‌شود، دربرگیرنده تغییرات بسیار خوبی همانند گیربکس منحصر به فرد، سیستم تعلیق تیونینگ شده و  تایرها می‌باشد که از خودروهای مختص مسابقات الهام گرفته شده است. تیپ ZL1 نیز، همانند تیپ 2SS تجهیز شده است، اما تجهیزاتی با عملکرد بالاتر که با موتور شش سیلندر خورجینی مجهز به سوپرشارژر، سیستم تعلیق تطبیقی با کمک فنرهای مغناطیسی، ترمزهای برمبو، رینگ های آلومینیومی 20 اینچی متناسب با عملکرد تایرهای تابستانی، و فرمان برقی تیونینگ شده را اضافه کرده است. تغییرات ایجاد شده در بدنه ZL1 شامل چراغ های جلوی زنون، هواکش های فیبرکربن روی کاپوت، سپرهای عقب منحصر به فرد و داشبوردهای مجزای جلو و عقب هستند. در داخل نیز، شما شاهد روکش جیر و غربیلک فرمان تخت هستید. پکیج سفارشی RS (که در تیپ های 1LS/2LS و ZL1 وجود ندارد) رینگ های 20 اینچی، چراغ های جلوی زنون و سپر عقب را نیز، به این خودرو اضافه می‌کند. صندلی اسپرت Recaro، در تیپ SS و کوپه ZL1 جزو تجهیزات سفارشی است. یکی از تجهیزات موجود در تمامی تیپ های کوپه به جز LS و Z/28،  سانروف می‌باشد و تنوع زیادی در خطوط بدنه و جزییات طراحی داخلی نیز، وجود دارد. در نهایت، تیپ Z/28 که دارای عملکرد بسیار بالایی می‌باشد که به منظور داشتن وزن سبک تر، عایق صدا و سیستم آب و هوای اتوماتیک حذف شده و بلندگوهای سیستم صوتی به یک عدد کاهش یافته است. این تیپ بسیار خاص کامارو، دارای مجوز رفت و آمد داخل شهری می‌باشد، اما کمپانی شورولت به استفاده از آن در پیست علاقه بیشتری دارد؛ لازم به ذکر است  که با وجود حذفیات صورت گرفته در آن که در بالا اشاره شد، موتور هشت سیلندر خورجینی قدرتمند و بزرگ تر و گیربکس شش سرعته دستی (گیربکس اتوماتیک ارایه نمی‌شود) از جمله تجهیزات بیشتر برای عملکرد بالاتر این آمریکایی می‌باشند؛ علاوه بر آن، باید رینگ های آلومینیومی سبک 19 اینچی، سیستم تعلیق مخصوص پیست، تایرهای دارای عملکرد بالا و ترمزهای بزرگ کربن – سرامیکی را به لیست تجهیزات این خودروی خاص اضافه کرد.

 

قدرت و عملکرد موتور

بررسی شورولت کامارو مدل 2015

تیپ های LS و LT کامارو دارای موتور شش سیلندر خورجینی 3.6 لیتری هستند که 323 اسب بخار قدرت و گشتاوری در حدود 377 نیوتن متر تولید می‌کنند. گیربکس دستی شش سرعته دستی به صورت استاندارد و گیربکس شش سرعته اتوماتیک به صورت سفارشی عرضه می‌شوند. مصرف سوخت این زیبای آمریکایی در سیکل ترکیبی، شهر و بزرگراه به ترتیب 13، 16 و 9 لیتر برآورد شده است، جالب است بدانید که این میزان در تیپ های 1LS، 1LT و 2LT مجهز به گیربکس اتوماتیک به یکباره در سیکل ترکیبی به 12 لیتر رسیده است. در  تیپ های 2LS مجهز به گیربکس اتوماتیک در سیکل ترکیبی به 13 رسیده است. تیپ کامارو SS مجهز به موتور هشت سیلندر 6.2 لیتری می‌باشد که با گیربکس شش سرعته دستی به صورت استاندارد 426 اسب بخار قدرت و گشتاوری در حدود 569 نیوتن متر و با گیربکس شش سرعته اتوماتیک 400 اسب بخار قدرت و گشتاوری در حدود 556 نیوتن متر تولید می‌کند. گفتنی است که این زیبای آمریکایی در 4.8 ثانیه به شتاب صفر تا صد خود دست پیدا می‌کند. همچنین مصرف سوخت آن در سیکل ترکیبی، شهر و بزرگراه با گیربکس دستی به ترتیب 14، 17 و 11 لیتر و در سیکل ترکیبی با گیربکس اتوماتیک 15 لیتر برآورد شده است. کامارو ZL1 دارای موتور هشت سیلندر خورجینی 6.2 لیتری مجهز به سوپرشارژر با 580 اسب بخار قدرت و گشتاوری در حدود 754 نیوتن متر می‌باشد. این تیپ به صورت استاندارد دارای گیربکس شش سرعته دستی و گیربکس شش سرعته اتوماتیک به صورت سفارشی می‌باشد. در تست شتاب نیز، این تیپ موفق به ثبت زمان 4.4 ثانیه ای برای رسیدن به شتاب صفر تا صد خود شده است که زمان سریعی محسوب می‌شود. مصرف سوخت این تیپ با گیربکس دستی در سیکل ترکیبی 17 لیتر و با گیربکس اتوماتیک 14 لیتر می‌باشد. آخرین و نه بی اهمیت ترین تیپ کامارو یعنی Z/28 دارای موتور هشت سیلندر خورجینی می‌باشد که 505 اسب بخار قدرت و گشتاوری در حدود 652 نیوتن متر تولید می‌کند و مصرف سوخت آن در سیکل ترکیبی 18 لیتر برآورد شده است. این خودرو تنها با گیربکس شش سرعته دستی ارایه می‌شود. 

 

ایمنی

بررسی شورولت کامارو مدل 2015

ترمز دیسکی ضدقفل، کنترل کشش و پایداری، کیسه هوای جانبی سرنشینان جلو و پرده ای از جمله تجهیزات ایمنی تعبیه شده کمپانی تولید کننده محسوب می‌شوند. همچنین سیستم ارتباطی OnStar نیز، در این خودرو شامل سیستم اتوماتیک پیشگیری از تصادف، امداد جاده ای، بازکردن درب خودرو با کنترل از راه دور، سیستم کمکی برای کشف محل خودروی مسروقه و  مسیریاب ماهواره ای می‌باشد. در تست تصادف نیز، کامارو موفق به کسب پنج ستاره کامل برای ایمنی برخورد از جلو و برخورد از بغل شد. در تست ترمز، کامارو SS با پکیج سفارشی 1LE در فاصله 32 متری متوقف شد و تیپ کروک ZL1 نیز، همین فاصله را برای خود ثبت کرده است. این فواصل عالی هستند، اما به خاطر داشته باشید که هر دو این خودروها مجهز به تایرهای عملکرد تابستانی بودند. کامارو مجهز به تایر چهار فصل احتمالا در چنین فاصله کوتاهی قادر به توقف نیست. 

 

طراحی داخلی و امکانات خاص

بررسی شورولت کامارو مدل 2015

صفحه کیلومتر چهارگوش که سرعت سنج و دورسنج را در خود دارند، و با وجود آخرین تکنولوژی ها همانند نمایشگر لمسی 7 اینچی که دسترسی به سیستم سرگرمی Mylink با امکان انتخاب همگام سازی با تلفن های همراه هوشمند را ارایه می‌دهند، از جمله تغییرات صورت گرفته جدید در کامارو نسبت به مدل های قبلی این خودرو محسوب می‌شوند. البته، استفاده فراوان از پلاستیک سخت در داخل کابین یکی از نقاط ضعف آن به شمار می‌رود. متاسفانه، در این خودروی آمریکایی خصوصیاتی وجود دارد که تاثیر منفی روی رانندگی با آن می‌گذارد. پنجره های کوچک و ستون های ضخیم که با وجود بخشیدن ظاهری زیبا به آن، موجب محدودیت دید راننده می‌شود، از جمله یکی از بزرگترین نقاط ضعف این خودروی زیبا است. صفحه نمایش لمسی قابل سفارش MyLink نیز، به طور یاس آوری دارای واکنش کندی می‌باشد. با وجود صندلی های جلوی راحت با پشتی های مناسب، صندلی های عقب در مقایسه با رقبای ماسل خود، دارای فضای پای کمی می‌باشد و همین موضوع آن را برای استفاده کودکان و یا مکانی برای مخفی کردن کوله پشتی یا گذاشتن ساک باشگاه تبدیل کرده است. گفتنی است که این خودرو دارای فضای بار 0.32 مترمکعبی است و بدلیل نوع درب آن، گذاشتن و یا برداشتن بار را در آن به امری چالش برانگیز مبدل می‌کند؛ جالب است بدانید که این فضای کم در تیپ های کروک در صورت باز بودن سقف 0.29 متر مکعب و در صورت بسته بودن به 0.23 متر مکعب می‌رسد. 

 

تجربه رانندگی

بررسی شورولت کامارو مدل 2015

شاید مناسب بودن شورولت کامارو برای همه افراد یکی از نکات چشمگیر در خصوص این خودرو باشد. برای خریدارانی که به ظاهر این خودرو بیش از موتور شش سیلندر خورجینی 3.6 لیتری و دود لاستیک ها علاقه مند هستند، کامارو می‌تواند پیشنهاد مناسبی باشد. با وجود قدرت 323 اسب بخاری، این موتور شتاب رضایتبخش و هندلینگ تیزتری دارد که حس اسپرت بیشتری را نسبت به مدل های مجهز به موتور هشت سیلندر برای راننده به ارمغان می‌آورد. برای طرفداران خودروهای ماسل که معتقدند کامارو باید از یک موتور قدرتمند هشت سیلندر خورجینی بهره ببرد تا در صورت نیاز به اعداد فوق الذکر دست یابد، جای بحثی نخواهد گذاشت. در حالی که، تیپ های SS توانایی بروز این رفتار عجیب و غریب را در هر دو تیپ ZL1 و Z/28 دارند که مصداق جمله "هر چه بیشتر بهتر" اسکار وایلد است. علی رغم اندازه و دید محدود این خودرو، کامارو از هندلینگ مطمئن و فرمان پذیری بسیار دقیقی بهره می‌برد که همین موضوع موجب شهرت آن به عنوان یکی از بهترین خودروها در جاده های بادگیر شده است. تیپ ZL1 نیز، به لطف ترکیب 580 اسب بخاری، وجود موتور هشت سیلندر خورجینی مجهز به سوپرشارژر، سیستم تعلیق تطبیقی و ترمزهای قدرتمند برمبو، هم طراز سوپر خودروها قرار گرفته است؛ همچنین می‌توانید از این خودروی زیبا برای رفت و آمد روزانه خود استفاده کنید. براساس آخرین موضوع بیان شده که تفاوت میان تیپ ZL1 و بهترین تیپ Z/28 را مشخص می‌کند، باید گفت که ZL1 خودرویی مابین یک کوپه خیابانی و یک خودروی کاملا مسابقه ای می‌باشد. لازم است بدانید که شما در پیست مسابقه خودرویی بهتر از Z/28 پیدا نمی‌کنید، اما ایده استفاده از آن برای رفت و آمد روزانه یا خرید معمولی تنها خصوصیت افراد پرهیاهو محسوب می‌شود. 

مشخصات فنی تیپ پایه LS1 شورولت کامارو مدل 2015

تعداد سیلندر   6 سیلندر خورجینی
حجم موتور (لیتر)   3.6 لیتر
قدرت موتور (اسب بخار)   323 اسب بخار
گشتاور (نیوتن متر)   377 نیوتن متر
گیربکس   دستی شش سرعته
مصرف سوخت به ازای 100 کیلومتر رانندگی در سیکل ترکیبی (لیتر)   13
گنجایش صندوق بار (متر مکعب)   0.32 متر مکعب
قیمت (دلار)   23,555 دلار

منبع

Edmunds

برچسب : شورولت کامارو , فورد موستانگ , دوج Challenger , هیوندای جنسیس , شورولت , فورد , هیوندای , دوج , دیفرانسیل , دوربین دید عقب , سنسور پارک عقب






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

17 نظر

رامين
4

من يكي دارم هر وقت امل اومدين يه شولت كامارو مشكي كوپه ديدين اون ماشينه منه
11:04  1396/03/24
پاسخ دادن
سینا
9

من از همیشه ارزو داشتم کامارو بخرم خداکنه تا بزرگ میشم ایران با امریکا صلح کنه بیاد تو کشور
14:05  1395/07/15
پاسخ دادن
محمد
6

انشالا داداشم
19:04  1395/07/15

محمد
4

ماشین با اصل و نسب امریکایی
19:32  1395/07/15

میثم
0

راستی رفقا اینجور ماشینا تو اهواز منطقه ازاد پره جریان چیه؟؟؟؟
18:55  1395/02/20
پاسخ دادن
پوریا
3

چون ازاده
23:19  1396/04/01

مهدی کاشی
0

ماشین خوبیه ولی علی رغم قیمت و انکاناتی که داره شتاب کم و ضعیفی داره وبه شدت خشکه چون موتورش 6سیلندره واتاقش سنگین به نظر من ماشین همه چیز تموم فقط لکسوس LS 460 یه ماشین رویاییه هیولای ژاپنی.
22:28  1394/11/21
پاسخ دادن
سامان
1

من ماشین ژاپنی خوشم نماید ولی قبول دارم از قدیمیش تا جدیدش کلا ماشین های سنگینی هستند و کنترل شون در کل تو شتاب بالا سخته
12:22  1396/03/18

محسن کامارو ۶سیلند دستی
0

اونی ک داری صحبتشو می‌کنی کامارو نیست دوست عزیز
من از ۹۲ تا الان یکیشون دارم
در جا وقتی ب ماشین گاز میدی اتاق ماشینو ب چپو راست میکشونه
این نشان از قدرت ماشینه.در ضمن اصلا خشک نیست و رانندگی باهاش بسیار لذت بخشه
22:26  1401/09/06

asd
3

کاش این ماشین آمریکایی نبودومی تونستیم بیاریم کشور
22:12  1394/08/05
پاسخ دادن
رامين
0

كاري نداره برو مثل من امريكا يه كدوم رو انتخاب كن بيارش امل يا هر شهري كه زندگي مي كني چون قيمت ماشين در اونجا ارزون تره
11:08  1396/03/24

امیر
8

به قرآن مفته....با 95 تومن بتونی همچین چیزی بگیری مفته اصن.....
عالیه....واقعا ارزش خرید داره....البته برای مجرد ها
15:30  1394/08/01
پاسخ دادن
محسن
11

تا ایران خودرو هست.قیدشو باید زد
23:35  1394/01/31
پاسخ دادن
امیرحسین
3

سلام . این داداشمون راس میگه 😅😅
تا شرکت های اشغالی با تولیدات مزخرف مثل ....... هست باید قید یه همچین ماشین لوکس و رویایی رو زد
خخخخ . واقعا این خودرو ارزش پول خرج کردن رو داره
01:59  1396/04/08

مجید
9

عاشقم
14:19  1393/07/27
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اکبری : سلام دوست عزیز درسته همه ما منتظر شاهینیم ولی آلان از بهار دیگه پیامک برای واریز شاهین نیومده چطور شما ماشین زیر پاتو و طلاهای خانومت رو فروختی. اینا صد درصد بازم اتومات یا جایگزین میفرستن
جواد : خضریان افزود: برخی مردم از صبح امروز با ارسال مدارکی اثباتی عنوان کرده‌اند که اولویت دریافت خودرو در بهار و تابستان ١۴٠٣ بوده‌اند، اما هنوز پیامک واریز وجه برای آنها ارسال نشده است، گویا با این وضعیت غش در معامله صورت گرفته است و خودروسازان برای اینکه قیمت خودروها را در پاییز افزایش دهند، از ارسال پیامک واریز وجه و تحویل خودرو خودداری می‌کردند. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اینکه باید ابلاغیه افزایش قیمت خودرو ابطال شود، گفت: باید دولت و وزارت صمت پیگیری کند تا تمام افرادی که اولویت دریافت خودرو تا پاییز ١۴٠٣ بوده‌اند، با همان قیمت قبلی کارخانه خودروی خود را دریافت کنند.
محمد : پس چرا ما فاکتور نشدیم ماهم ۳۰ مردادیم. کدوم شهری شما پرداخت اولیت برج چند بوده
۱۷ اردیبهشت j4 : دوستان من ۲ آبان پلاک شدم ، هنوز تحویل ندادن ، بقیه هم مثل من هستند یا زیادی طول کشیده؟؟؟
علی : اینا فقط فکر منفعت خودشونن از مردم نبودن و نیستند براشون هم مهم نیست و نبوده ک ۲سال مردم منتظر گذاشتند من اشتباه کردی ۲سال منتظر حلبییییییییی موندم.
J4سفید : سلام 17برج دو ثبت نام کردیم 60روز کاری تحویل هنوز که خبری نیست
T8 شلال : ۲ابان شاسی خورد یکماه بعد تحویل
چانگان cs55 : سلام سارا خانم من زنگ نمایندگی ک انتخاب کرده بودم زدم بهم اینو گفت
عابدی : سایپای عزیز من همه زندگی‌م رو فروختم فرش زیر پامو مبل و آینه کنار تختم رو و هالوژن های اتاق خوابمو و لباس‌های رو و زیرم رو فروختم تا بتونم شاهین ثبت نام کنم. چه بلایی بود سر زندگی ما آوردی آخه؟ انصاف نیست. به شدت من به ۳۳۰ میلیون تومن سود نیاز داشتم ۲۵۰ سود به درد من نمی خوره
اطلسg : آقا من واقعا فاز بعضیاتون نمیدونم داخل پیج خود سایپا زده نصفش حساب میشه باز میای میپرسی کلش یا ن خوشت میاد بیشتر بره تو..مون
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
کامیار : تقریبا 10روز فرصت دارید واسه تکمیل وجه .30روز بعد از تکمیل وجه موعد تحویله ماشینه
ساینا شهریور : سلام 30روز
الهام : منم کوییک اتومات سامانه یکپارچه تحویل پاییز 403 هستم اصلا خبری نیست و ماشینای جایگزین پیشنهاد میشه هر بار. تماس گرفتم با سایپا گفتن دیگه تولید نداریم باید ماشین دیگه بردارید ولی من فعلا منتظر هستم
محمد رحیمی : سلام پذیرش 24شهریور فاکتور شد برام
پراید : سلام نه تا پیام نیاد بهت تحویل نمی دن
رسول : سلام 24شهریورهادارن فاکتورمیشن 90روزها
جعفر : منم مثل شمام خبری شد به من هم خبر بده ممنونم.دناشش دنده پیش فروش سفیدم
جعفر : سلام شرمنده برادر پیش فروش دنا شش دنده .تحویل دی ماه که تکمیل وجه اواخر آبان کردم.تکمیل پرونده و آماده برای فاکتور تیک سبز رنگ خورده و فقط آماده برای فاکتور میچرخه . به نظر شما خیلی طول میکشه فاکتور شم؟متشکرم
بهزاد : فکر کنم کم کم شروع شد 90روزها دارن فاکتور میشن
هادی (دنا شش دنده دستی تحویل 8 آبان) : شما از کجا این اطلاعات رو داری که مشکل تامین قطعه دارن ؟